Millainen oli aamupalasi tänään?
Kommentit (306)
Monta mukillista mustaa kahvia, reissareita voilla ja kermajuustolla.
Kulho kaurapuuroa mikron kautta. Perus 5/10.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tällaisessa tuntemattomien ihmisten syömisten luettelemisessa? Aivan älyvapaata ajan haaskausta.
Enemmän älyvapaata on aukaista ketju, joka ei kiinnosta itseä yhtään ja vielä lisäksi kommentoida toisten älyvapautta, totaalista idaritoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkujuustovoikkaria suolakurkuilla. Oli hyvää. Pohjana pari ruispalaa
Mitä kurkkuja, venäläisiä hapankurkkuja vai Felixin suolakurkkuja? Ei noita etikkaan säilöttyjä suolakurkkuja kovinkaan monelta valmistajalta löydy, monessa kaupassa on tarjolla suolakurkuissa vain hapankurkkuja.
Pätkäpaastoon hurahtaneena, klo 12:n jälkeen: purkillinen Pirkka-tonnikalaa (keltainen thai-curry) ynnä kolme ruokalusikallista maustamatonta kreikkalaista jogurttia vadelmahillolla ja itse tehdyllä L. reuteri* "jogurtilla" ryyditettynä.
* Roitterin (Gerhard Reuter) Limosilactobacillus (limakalvoilla elävä?) "maitobasilli".
- Kansanvalistaja Koikkalainen
Pari leipää parjatulla margariinilla ja parjatulla leikkeleellä, jogurtti - no parjattu sekin, kun ei ollu rasvaton ja sokeriton. Kuppi mustaa kahvia.
2 ruisleipää,toinen makkaralla,toinen graavilohella.paprikaa ja kahvia.
Nautinnollinen, riittävä ja tavanomainen, kuten avaajallakin kuulemma oli!
Voissa paistettua munakokkelia, itse tehtyä leipää paahdettuna kaksi siivua, pieni annos kaurapuuroa voilla sekä juhlamokkaa täysmaidolla. Hyvää oli ja nälkä lähti.
Maitokahvi 4 dl ja reissumies, jonka päällä itse graavattua lohta.
Aamiaisburriton tapaan tehtynä mutta täytettynä savulohella ja munakokkelilla ranskalaiseen tapaan. Lisänä ranskankerma.
Makkarapiffit x4 majolla plus litran kossu
Smoothie Blenderistä. Illalla Maggisbekkikset Airflyeristä.
Kaks ruisleivänpuolikasta, alentajaa, kalkkunaleikettä, tomaattia, kurkkua ja kahvia.
Kuppi teetä ja pari voileipää virolaisesta siemenruisleivästä sinihomejuustolla, peurasalamilla ja suolakurkuilla. Joo ei ollut ihan terveysevästä.
Gluteeniton sämpylä kurkulla, tomaatilla, salaatinlehdillä ja kalkkunaleikkeellä. Gluteeniton puuro voisilmällä. Kahvi ja mustikkainen tehojuoma. Extrana keittosuolaliuosta suoraan suoneen. Sairaalassa ollaan siis.
Hassua, että joku viitsii alapeukuttaa toisten aamiaisia.
😀
Turkkilainen jogurtti, mansikkahilloa, kahvia.
4dl kahvia ja puolikas desi maitoa siinä.
Tavanomainen, en ole aamupalaihminen.
Syön aikavälillä 11-19 eli elämäntapana rento pätkäpaastolainen mutta rehevä nainen olen silti -bmi 28. Aamuisin en syö koska ei ole nälkä ja iltaisin en syö koska huonontaa unta, ei mitään muuta ideaologiaa taustalla.
Kaurapuuro puolukoilla ynnä ruisleipää kurkulla. Juomaksi teetä.