Mitä mieltä Terveydenhuoltoalan nettirekisteristä?
Minulle tämä oli viimeinen niitti.
Hoitovapaan jälkeen lähden opiskelemaa, hoitajan työhön en enää palaa.
Kommentit (46)
eikö se riittäisi kun sekin kerrottaisiin vain kelalle?
Mihin joka toinen nettipalsta tarvitsee ihmisten syntymäaikoja? Lehtitilaukset jne. Turhaahan se on, mutta ei teillä hoitajillea ole mitään erioikeuksia pitää nómianne sen suojatumpina kuin muillakaan.
Paitsi sikäli, että heitajan kohdalla syntymäajalla on se merkitys, että sillä nyt noin suurinpiirtein oi varmistaa, että onko paperit todella tämän ihmisen vai sen isoäidin...
eikö se riittäisi kun sekin kerrottaisiin vain kelalle?
Mihin joka toinen nettipalsta tarvitsee ihmisten syntymäaikoja? Lehtitilaukset jne. Turhaahan se on, mutta ei teillä hoitajillea ole mitään erioikeuksia pitää nómianne sen suojatumpina kuin muillakaan.
Paitsi sikäli, että heitajan kohdalla syntymäajalla on se merkitys, että sillä nyt noin suurinpiirtein oi varmistaa, että onko paperit todella tämän ihmisen vai sen isoäidin...
tarvitsee sitä syntymäaikaa ja lopputunnusta, jotta voidaan selvittää, että henkilö kuuluu suomalaisen sairausvakuutuksen piiriin. Työnantajan velvollisuus on tarkistaa työntekijän henkilötunnus ja muut häneen littyvät asiat, ei potilaan / asiakkaan.
Ihan yhtä lailla kuule nettipalstat ja lehtitilaukset vaativat hoitajilta ja muilta terveydenhuollon ammattilaisilta syntymäajan tietoonsa. Vai luulitko ihan oikeasti, että terveydenhuollon ammattilaiset ovat jotenkin eri asemassa tässä suhteessa?
tarvitsee sitä syntymäaikaa ja lopputunnusta, jotta voidaan selvittää, että henkilö kuuluu suomalaisen sairausvakuutuksen piiriin. Työnantajan velvollisuus on tarkistaa työntekijän henkilötunnus ja muut häneen littyvät asiat, ei potilaan / asiakkaan.Ihan yhtä lailla kuule nettipalstat ja lehtitilaukset vaativat hoitajilta ja muilta terveydenhuollon ammattilaisilta syntymäajan tietoonsa. Vai luulitko ihan oikeasti, että terveydenhuollon ammattilaiset ovat jotenkin eri asemassa tässä suhteessa?
En luullut. Mutta kun te kerran joka tapaukskssa olette valmiita luovuttelemaan niitä joka suuntaan, niin miksi ette yhtä hyvin niille ihmisille, joiden elämiä te kääntelette ja vääntelette joka suuntaan?
/i]
tarvitsee sitä syntymäaikaa ja lopputunnusta, jotta voidaan selvittää, että henkilö kuuluu suomalaisen sairausvakuutuksen piiriin. Työnantajan velvollisuus on tarkistaa työntekijän henkilötunnus ja muut häneen littyvät asiat, ei potilaan / asiakkaan.
Ihan yhtä lailla kuule nettipalstat ja lehtitilaukset vaativat hoitajilta ja muilta terveydenhuollon ammattilaisilta syntymäajan tietoonsa. Vai luulitko ihan oikeasti, että terveydenhuollon ammattilaiset ovat jotenkin eri asemassa tässä suhteessa?
[/quote]
En luullut. Mutta kun te kerran joka tapaukskssa olette valmiita luovuttelemaan niitä joka suuntaan, niin miksi ette yhtä hyvin niille ihmisille, joiden elämiä te kääntelette ja vääntelette joka suuntaan?
tuskin mikään lehtitalo alkais uhkailla mua/mun perhettä tai tulis oven taakse sitä tekemään jne. mut en halua et mun psykoottiset, harhaiset potilaat näin tekee.
tuskin sinäkään näitä ihmisiä lähellesi haluat (tälläkin palstalla kauhistellaan näitä viimeaikaisia nuoria, jotka toisia nuoria tappaa ja niille vaaditaan kovia rangaistuksia) niin miksi mun pitäisi? eikohän kukin voi aavistaa, mitä tällaiset ihmiset voi tehdä.
psyk. sh
jokainen terveydenhuollon ammattilainen tekee työtään. Julkisissa tehtävissä olevien on ilmoitettava nimensä potilaalle / asiakkaalle. Mutta siihen pätevyyteen / epäpätevyyteen ei liity millään lailla mitkään muut henkilötiedot työntekijästä. Sinä et tee yhtään mitään esim. hoitajan syntymäajalla.