Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko six pack naisella hot?

Vierailija
09.01.2024 |

Itsellä on erottuvat vatsalihakset sekä muutenkin vartalo kunnossa. Ihailevia katseita miesten suunnalta ainakin tulee. 

Olin vuodenvaihteessa rantalomalla, eikä hävettänyt bikineissä näyttäytyä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pienin järkevä rasvaprosentti on siinä 15, sen alle tiputettaessa on enemmän terveydellisiä haittoja kuin hyötyjä.

Joo, alle 15 kieppeillä loppuu itseltänikin menkat. Kehon rasvoissa 18-20 pinnan tietämillä on oma arkioptimi, toki mulla on pitkä urheilutausta ja keho on tottunut nuoresta pitäen "vähärasvaisuuteen", osallahan loppuu menkat ja sekoittuu hormonitoiminta jo alle 20 rasvoilla. 

Vaikka omatkin rasvat on suht alhaiset, niin normaalisti vatsalihaksista erottuu kaksi ylempää riviä, alin tulee harvemmin esiin ihan anatomian vuoksi. Ja väliäkö tuolla, kun oma laji ei ole fitnessurheilussa. Mutta välillä kauhistuttaa, kun lueskelee ties minkälaista juttua kuntoilusta ja lihasetottuvuudesta eri palstoilta ja huomaa, että monilla kirjoittajilla ei ole loppujen lopuksi aavistustakaan ihmiskehosta tai treenaamisesta, hormonitoiminnasta, ravinnosta ym. kokonaisuutena.

Vierailija
22/23 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä siis on vaan oma mielipiteeni mutta on, jos se ei ole muuten sellainen ihan anorektisen laiha. Sellainen fitnessmuija käy hyvin. 24v mies oon itse. En tykkää luurangoista vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hoikkakin nainen on vatsasta tämmöinen silkinpehmeä ihan biologisista syistä, ei mikään tiukaksi pingotettu lihasrypäs. 

https://images.app.goo.gl/C27qhBoKmYHTjJJu9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä