Onko six pack naisella hot?
Itsellä on erottuvat vatsalihakset sekä muutenkin vartalo kunnossa. Ihailevia katseita miesten suunnalta ainakin tulee.
Olin vuodenvaihteessa rantalomalla, eikä hävettänyt bikineissä näyttäytyä.
Kommentit (23)
Kukapa ei haluaisi naista jolla on six bag. Ainakin itse pidän ylipainoisia naisia hyvin epäviehättävinä.
Ei ole sinällään hot tai ei hot - riippuu naisesta. Huono se ei kuitenkaan ole, koska itsestään huolta pitäminen, urheilu ja terveelliset elämäntavat, joista näkyvät vatsalihakset yleensä kertovat ovat aina positiivinen asia, miehillä ja naisilla.
Poikamaisuus ei sytytä.Kurvikas nainen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinällään hot tai ei hot - riippuu naisesta. Huono se ei kuitenkaan ole, koska itsestään huolta pitäminen, urheilu ja terveelliset elämäntavat, joista näkyvät vatsalihakset yleensä kertovat ovat aina positiivinen asia, miehillä ja naisilla.
Teoriassa näin. Käytännössä kuitenkin näkyvä siksari useimmilla naisilla vaatii sen verran alhaiset rasvat, ettei arkielämässä ole oikein "toimiva" ihannekroppa. Ylemmät palikat ja vatsalihasten välinen pystysuuntainen raja näkyy urheilullisella suht helposti, mutta jos haluaa alimmat palikat näkyviin, niin monelle naiselle on anatomisesti erittäin epätodennäköistä ellei rasvat ole sitten terveydellisistä näkökulmasta "liian alhaiset". Miehellä terve rasvaprosentti kehossa voi olla alhaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Poikamaisuus ei sytytä.Kurvikas nainen kyllä.
Mulla näkyy vatsalihakset, mutta lantion ja vyötärön erotus on lähemmäs 30 cm. Poikamainen?
Mulla on näkynyt aina vatsalihakset, mutta ei ole sitten tissejäkään, kun rasvaprossa yläkropassa on niin pieni. Alakroppaan rasva onneksi kerääntyy niin on edes persettä, mutta mieluummin ottaisin tissit ja vähän masua kuin tämän 11-vuotiaan pojan yläkropan.
Exä oli enemmän makuuni kuin vain treenasi säännöllisesti. Sitten kuin otti tavoitteekseen lihasten erottuvuuden, niin meni alaspäin niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Koko elämä alkoi siis pyörimään treenamisen ympärillä.
Kunhan ei ole liian erottuva, jonkun verran pitää rasvaa olla päällä.
Ei ole, eikä sen paremmin miehelläkään. Lihasten ei kuulu tollalailla erottua, on epänormaalia ja, epänormaali (luonnoton) ei itseäni viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on Olvia tai Karjalaa
Karjala on juoppojen juoma. Sivistynyt ihminen juo Pirkkaa ja kiljua.
Vatsalihakset saa näkyä, kunhan ei ole liian "miehekkäät". Hoikka masu ilman erottuvia vatsalihaksia on myös hyvän näkönen. Läskimahat naisilla on kaikesta ällöttävintä.
Naisella erottuvat lihakset on itselle kyllä turnoff
Naisille pienin järkevä rasvaprosentti on siinä 15, sen alle tiputettaessa on enemmän terveydellisiä haittoja kuin hyötyjä.
No itselläni ei vatsalihakset näy, mutta rannalle mennessä mulla yleensä vähintään sixpäkki mukana ja hauskaa on. Yleensä miehet tulee juttusille ja niilläkin on sixpäkit mukana.
Vierailija kirjoitti:
Naisille pienin järkevä rasvaprosentti on siinä 15, sen alle tiputettaessa on enemmän terveydellisiä haittoja kuin hyötyjä.
Todellisuudessa 19.
Vatsalihasten näkyminen on aika karseeta. Ja varsinkin naisella, mun mielestä naisen vatsa on silkinpehmeä ja tasainen ihan syystä, siksi että se voi nopeasti venähtää isoksi.
Mihin ne tiukat kuutiot menee, jos nainen raskautuu, räjähtöökö ne kylkiin?
Sofia Blörffi juuri kehuskeli muuttavansa treeniohjelmansa, koska haluaa siron yläkropan. Että ainakaan Dubain sheikit eivät ilmeisesti tykkää lihaskimpuista.
Ja sitten heräsit 🤣