Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kertokaa ajatuksia naisen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?

Vierailija
09.01.2024 |

Mitä siis tuntuu/mitä ajattelette miehen näkökulmasta kun nainen saa orgasmin petipuuhissa ja miten oleellisesti se määrittelee onko nainen "hyvä sängyssä"?

Ahdistaa, kun nykyisen kumppanin kanssa en saa orgasmia ja hän on kertonut ettei se ole ollut ongelma muille aikaisemmissa parisuhteissaan.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan miesten ajatuksia!

Vierailija
2/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelkkä orgasmin saaminen naisesta hyvää sängyssä tee. Mä en saa miesten kanssa orgasmia, mutta kyllä olen useammalta kuullut olevani hyvä sängyssä. Siihen hyvää seksiin tarvitaan muutakin kuin orgasmin saaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni osa naisista tietääkseni saa yhdynnässä orgasmin. Itse en kuulu niihin onnekkaisiin (ellei ejakulaatiota yhdynnän aikana lasketa). En ole kuitenkaan lähtenyt feikkaamaan.

Onko suhteenne tuore? Jännitätkö vielä?

Vierailija
4/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannalta tärkeintä on miehen orgasmi. Kaikki muu on bonusta.

Vierailija
5/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nainen voi olla hyvä sängyssä vaikkei saisikaan orgasmia. Meillä vaimo ei saa orgasmia juuri koskaan pelkässä yhdynnässä vaan se vaatii lisäksi klitoriksen hieromista sormella tai nuolemista. Siltikin meillä on nautinnollista seksiä tuli orgasmi tai ei...

Vierailija
6/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sängyssä voi olla vaikka domina joka ruoskii miehen ja sitten lypsää tyhjäksi. Ei domina siinä (välttämättä) mitään saa muuta kuin asusteet ja välineet pestäväksi

Vierailija
7/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni osa naisista tietääkseni saa yhdynnässä orgasmin. Itse en kuulu niihin onnekkaisiin (ellei ejakulaatiota yhdynnän aikana lasketa). En ole kuitenkaan lähtenyt feikkaamaan.

Onko suhteenne tuore? Jännitätkö vielä?

Niin mutta tarkoitankin orgasmia ollenkaan, en pelkästään yhdynnässä. Suhde on kestänyt jo reilun puolisen vuotta, eli ei niin tuore enää. Jännitän ja on suorituspaineita silti edelleen jossain määrin.

-ap

Vierailija
8/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen orgasmi ole pakollista jos nainen itse näyttii seksistä täysillä. Voihan yhdynnöistäkin saada suurta nautintoa ja panetuksen helpotusta ilman orgasmia. Eikä nyt ole pakollista suuseksillään, jos nainen itse nauttii. Naisten orgasmit on bonusta ja josta eniten nauttii tietysti nainen itse.

Vierailija
9/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tätä outoa vaatimusta naisille "orgasmin saamisesta, ja ihan vaan just pelkässä yhdynnässä". En voi tajuta moista. Miehen pänkitystä?? Itsekkyyden huippu.

Vaaditaanko kuolevalta, että oltava onnellinen? Hiukan yhtä järjetön juttu olis.

Itse saan aina, KOSKA mieheni antaa sen minulle aina joko sormin tai kielellä, tai yhdynnässä ja samalla klitorista hyväillen, jolloin saan aina hyvin voimakkaan ja squirttaan.

Onko em. väärin jonkun mielestä? Omasta ja mieheni mielestä jumalattoman hyvä tapa saada orgasmi!

Vierailija
10/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä ilman orgasmiakin. :) Tää kommentti naiselta.

Vierailija
11/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta tärkeintä on miehen orgasmi. Kaikki muu on bonusta.

Pääasia, että molemmat nauttivat. Mies sekä muna!

Vierailija
12/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seksi ilman orgasmia on kuin kesä ilman aurinkoa. Aika viileätä siis.

Vierailija
13/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostuisi seksii ilman orgasmia. Mitä sellainen seksi edes onkaan, ei mitään.

Sama tuo onko mies tai nainen, itse asiassa mies ei useinkaan saa, minä aina monta kertaa.

Vierailija
14/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aina voi saada, eikä tarvi. Aloin vaa  miettiin että montako kertaa mulle on nainen sanottu että tuli, vaikkei tullukaan? Oon  vaan pitäny itteeni hyvänä suustani ja käsistäni(niillä yleensä hoidan loppuun) ja kuulemma olenkin hyvä, mutta silti voi olla tarinaa mukana.. Ei naiset varmaan sano että, "hei muuten feikkasin äsken."

Vierailija
15/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aina voi saada, eikä tarvi. Aloin vaa  miettiin että montako kertaa mulle on nainen sanottu että tuli, vaikkei tullukaan? Oon  vaan pitäny itteeni hyvänä suustani ja käsistäni(niillä yleensä hoidan loppuun) ja kuulemma olenkin hyvä, mutta silti voi olla tarinaa mukana.. Ei naiset varmaan sano että, "hei muuten feikkasin äsken."

Olet vissiin ollut vaan löysäpillujen kanssa, jos et huomaa milloin nainen on saanut orkun.

Vierailija
16/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihan näkyvästi sykkii ne ladypartsit jos olet nuolemassa ja nainen saa orgasmin...

Vierailija
17/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että naiset orgasmit on pakollisia hyvälle seksille. Mutta voi aiheuttaa miehelle osaamattomuuden ja kykenemättömyyden tunnetta, jos ei saa naiselleen mitenkään orgasmia. Uskoisin, että ainakin jos naisen itsensä mielestä jotain jää vajaaksi, niin mies aistii sen ja kärsii itsekin. Kukapa ei haluaisi rakkaalleen parasta.  Mutta sitten ei minusta ole ongelmaa jos nainen saa seksissä kuitenkin jollakin tavalla. Minusta miehelle on jopa helpompaa ja rentouttavampaa, jos nainen saa ensin suuseksillä ja sormettaen ja  sitten itse yhdynnät voi suorittaa ilman naisen orgasmipaineita ihan omaan tahtiin vailla paineita. Ainakin nyt vanhempana jälkimmäinen tapa ollut oikeastaan mielekkäämpi ja ilmeisesti vaimonkin mukaan, kun sillä kerran menty. 

Vierailija
18/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin suhteessa jossa toistuvasti jäisin ilman orgasmia niin kyllä se varmaan alkaisi jossain kohtaa ketuttaa sen verran että ei siihen muuhunkaan seksiin oikeastaan olisi enää mitään kiinnostusta.

Vierailija
19/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi on myyttinen otus. Monet siitä puhuvat kuiskaillen, mutta kukaan ei ole sellaista nähnyt.

Vierailija
20/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että naiset orgasmit on pakollisia hyvälle seksille. Mutta voi aiheuttaa miehelle osaamattomuuden ja kykenemättömyyden tunnetta, jos ei saa naiselleen mitenkään orgasmia. Uskoisin, että ainakin jos naisen itsensä mielestä jotain jää vajaaksi, niin mies aistii sen ja kärsii itsekin. Kukapa ei haluaisi rakkaalleen parasta.  Mutta sitten ei minusta ole ongelmaa jos nainen saa seksissä kuitenkin jollakin tavalla. Minusta miehelle on jopa helpompaa ja rentouttavampaa, jos nainen saa ensin suuseksillä ja sormettaen ja  sitten itse yhdynnät voi suorittaa ilman naisen orgasmipaineita ihan omaan tahtiin vailla paineita. Ainakin nyt vanhempana jälkimmäinen tapa ollut oikeastaan mielekkäämpi ja ilmeisesti vaimonkin mukaan, kun sillä kerran menty. 

Vaimosi pillu ei vaan enää halua kulliasi ja siksi nuolet nyt pillua.