IS: Jarkko Ahola meni naimisiin!
Suosikkilaulaja kertoi ilouutisesta Facebook-sivullaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010107001.html
Kommentit (115)
Joo kaikki entiset täällä näpyttelee päivät pitkät. :D
No niin. ja nyt ei ehtinyt mennä kahta minuuttia kauempaa kun vastaus poistui.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki entiset täällä näpyttelee päivät pitkät. :D
Kuten sinä
Surullista että julkkikset joutuvat kärsimään häiriköistä. Toki häiriköt ovat mielenterveysongelmaisia, mutta kurjaa silti. Voimia niille, ketkä näistä kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että julkkikset joutuvat kärsimään häiriköistä. Toki häiriköt ovat mielenterveysongelmaisia, mutta kurjaa silti. Voimia niille, ketkä näistä kärsivät.
Sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka kuvittelee julkkikset ovat enkeleitä. Voimia heille.
Täällä oli ollut aamulla hyvin paljastava kommentti Aholan naispuuhista, vaikka oli jo silloin nykyisen kanssa. Joku sen kommentin oli nähnytkin, koska se poistettiin noin kahdessa minuutissa. Joku valvoo tätä keskustelua nykyään kuin haukka.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kukaan muu ei ikinä kärsi häiriköistä? Vai onko se sitten ihan ok, kun julkkikset on muka tärkeämpiä? Ziisus zun kanzza.
Olen aloittanut sen jonkun ehdottoman blogin. Kiitos vinkistä. Siellä ei kukaan huutele mitään perääni ja saan kokemukseni esille rauhassa. Että kiitosta vuan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittanut sen jonkun ehdottoman blogin. Kiitos vinkistä. Siellä ei kukaan huutele mitään perääni ja saan kokemukseni esille rauhassa. Että kiitosta vuan.
Eipä ole suuri ihme että keskustelua pidetään yksinpuheluna kun kaikki muut kommentit poistetaan. Luultavasti myös tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole suuri ihme että keskustelua pidetään yksinpuheluna kun kaikki muut kommentit poistetaan. Luultavasti myös tämä.
Mä en ole kirjoittanut 240 kommenttia. Koska oletettavasti vihjaat muhun. Luule mitä luulet. Sulla on täysi vapaus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä passiivis-aggressiiviset kommentit on parhaita. Näissä näkee millainen ihminen oikeasti on. Ja nyt voit poistaa tämän kommentin, jos osui liian lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä koko ajan toitotettu AK on ja miten liittyy tähän naimisiinmenoon? Joku todella tärkeä ihminen ilmeisesti kun jutut koko ajan pyörii tämän kirjoitusten ympärillä. Valaiskaa nyt muitakin miksi on niin tärkeä. Ilmeisesti on joskus tuntenut J:n, mutta mitä sitten? Entinen tyttöystävä vai mikä?
Hyvä yritys, AK.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ilmeisesti tiedät tämän AK:n. Eli valaisetko vähän?
Ei se voi valaista asiaa sulle, koska se ei tunne mua tai tiedä mitä tapahtui. Ja melko varma Jarkkokaan ei halua sitä vauva palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ilmeisesti tiedät tämän AK:n. Eli valaisetko vähän?
Hyvä yritys taas, AK.
Nyt näistä on tullut huvittavia! Kiitos nauruista.
Ei ole mitään nähtävää