IS: Jarkko Ahola meni naimisiin!
Suosikkilaulaja kertoi ilouutisesta Facebook-sivullaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010107001.html
Kommentit (115)
Juhlapukuun pukeutunut laulaja käveli kummissaan tukka hulmuten verotoimiston vahtimestarin pakeille ja kuuluvalla äänellä ilmoitti, että vihkiminen maistraatissa olisi asia, mutta missä maistraatti on.
Siihen olisi voinut vastata. ettei missään. Maistraatteja ei ole enää olemassakaan. Ne on korvannut DVV eli Digi- ja väestötietovirasto.
Mä oon niin pudonnut kärryiltä :D
No mitä ihmettä nyt sitten on tapahtunut????????????????????
Kellään nyt rohkeutta sanoa mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan oikeaa asiaa puhu. Se on varma.
Ei. Useimmiten sen vuoksi ettei uskalla. Se on varmaa. Niinkuin on huomattu, ei kukaan usko. Leimataan hulluksi tms. Tai on oikeasti menettänyt mielenterveytensä tapahtumien vuoksi. Valitettavasti joillakin on oikeasti tietoja. Siitä, että kaikki ei aina ole niin kaunista mitä päällepäin näyttää. Ja kaikki ei ole yhtä armollisia ja tyydy vain huutelemaan somessa.
Jotkut menee naimisiin. Mä en ois ton kanssa mennyt mut hyvä kun joku tykkäs.
Joka menneitä muistaa, sitä tikulla silmään. Puolet avioliitoista päättyy eroon ja sitten on vielä kaikki muut seurustelusuhteet, joista erotaan. Loput sitten pysyvät yhdessä. Jos jokainen valittaisi vuositolkulla sitä, kuinka kamala se ex tai muu kaveri oli, niin surkeita olisivat nämä somepalstat.
Jarkolle toivon kaikkea hyvää ja onnistunutta avioliittoa.
Ethän sä edes oikein kertonut mitään. Eli ei ollutkaan mitään sisältöä
Joku katkera täällä tosiaan huutelee satuja
Vierailija kirjoitti:
Ai julkisella paikalla oli joku episodi. Niin varmaan :D mistä keksit näitä
Jep. Mitä vielä yrität udella? Paikan nimeä? :D
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaan yksi kirjoittanut kaikki
Aika hyvin erottaa kuka on kirjottanut mitäkin. Pelkästään yksinpuhelua ei kaikki vaikuta olevan. Vaan tuntuu että jollain muullakin on niitä huonompiakin kokemuksia. Ettei kaikki ole vain sitä, miltä ensikatsomalta näyttäisi. Mutta kuten tuolla aiemmin on kirjoitettu, ei mitään negatiivista voi someen laittaa. Koska kaikki sellaiset leimataan hulluiksi. Ja kun joku peräsi dokumentteja tänne, ei se nyt vaan ole mahdollista. Kaikki pitäisi saada kirjoitettua totuudenmukaisesti ja niin, ettei se loukkaa Jarkkoa. Esim. kuvia ei tänne voi laittaa. Eikä se totuuden kertominen ole näiden em. asioiden vuoksi mahdollista.
Innokkaasti ihmiset vaanii tätä keskustelua, kun heti tuli vastaus mun kommenttiin ja alapeukut alkoi lentämään. Voi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Innokkaasti ihmiset vaanii tätä keskustelua, kun heti tuli vastaus mun kommenttiin ja alapeukut alkoi lentämään. Voi teitä.
Nyt puhun yksinäni: jos teillä ei ole mitään uutta tai jopa fiksua lisättävää tai sanottavaa mulle, säästäkää sormianne vaikka nypläämiseen. Mulle on turha sanoa samaa aiemmin oksennettua asiaa. Se, että te ette usko jotain, ei tee tilanteesta ja asiasta valhetta. Se tekee teistä ihmisiä joilla ei ole mitään myötätuntoa tai empatiaa toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku katkera täällä tosiaan huutelee satuja
Mistään mitään tietämättä, eikö oikeasti ole mahdollista, että jossain ihmisessä on kaksi puolta? Vaikka olisi julkisuuden henkilö? Onko asiat niin, että julkisuuteen päättyy vain kaikella tavoin hyväsydämiset ja lempeät ihmiset? Ei huonoja päiviä tai sitä toista puolta? Sitä, joka ei ole aina kiltti?
Erityisesti julkisuuden henkilöissä on usein kaksi puolta. Se julkinen joka näytetään faneille ja sitten yksityinen jota erityisesti fanit ei ikinä näe.
Ehkä olisi enemmän ystäväksi pyrkiviä jos jutuissa olisi totuutta edes siteeksi. Tämä on oikeastaan hyvä keino pitää ystävät kaukana. Taidan ottaa käyttöön itsekin.