Ketä varten kerrotaan urheilu uutisia
Joka päivä luetellaan jonkun keräämiä tehopisteitä. Seuraavaksi toisen kerrotaan syöttäneen jollekin ja saaneen siitä syöttöpisteitä. Ei voi typerämpiä uutisia ollakkaan. Mitä väliä on joillain pallopeli tuloksilla?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Erityisen kiinnostavia on suunnistus ja pesäpallouutiset.
Kehittäisivät pesäpalloon räpyläpisteet ja lyönnintehopisteet. Tai voihan nuo jo ollakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroilla ne kaikki pallohallit lämmitetään talvella ja kesällä taas jäädytetään. Tuhlataan joutavaan veroja.
Kaupungin omistamat paikat, mutta miten tämä liittyy kilpaurheiluun? Kaupungin/kunnan omistamat paikat hoituu verorahoilla, kuten uimahallit ja ulkojäät, mutta noita paikkojahan käyttävät asukkaat eli kuntourheilijat. Eikö se kun laittaisi rahaa pankkiin, kun ihmiset pitävät itsestään ja kunnostaan huolta? Erikseen on sitten paikat, joiden käytöstä kyllä maksaa ne käyttäjät ja ihan itse. Kuten jäähallit. Siellä voi joku vapaavuoro olla, mutta kyllä siitä harjoitteluun käytetystä jääajasta maksetaan ihan itse ja ei ole mikään halpa hinta.
Lapset pääsee jäähalliin joskus aamuyöllä ei päivällä. Aikuiset on päivällä jäähallissa. Onko se reilua urheiluhenkeä lapsia kohtaan?
Urheilijat sentään tekee jotain.
Nykyään turhinta uutisointia on otsikot siitä kun joku SANOI jotain twitterissä tai instassa. Järki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroilla ne kaikki pallohallit lämmitetään talvella ja kesällä taas jäädytetään. Tuhlataan joutavaan veroja.
Kaupungin omistamat paikat, mutta miten tämä liittyy kilpaurheiluun? Kaupungin/kunnan omistamat paikat hoituu verorahoilla, kuten uimahallit ja ulkojäät, mutta noita paikkojahan käyttävät asukkaat eli kuntourheilijat. Eikö se kun laittaisi rahaa pankkiin, kun ihmiset pitävät itsestään ja kunnostaan huolta? Erikseen on sitten paikat, joiden käytöstä kyllä maksaa ne käyttäjät ja ihan itse. Kuten jäähallit. Siellä voi joku vapaavuoro olla, mutta kyllä siitä harjoitteluun käytetystä jääajasta maksetaan ihan itse ja ei ole mikään halpa hinta.
Lapset pääsee jäähalliin joskus aamuyöllä ei päivällä. Aikuiset on päivällä jäähallissa. Onko se reilua urheiluhenkeä lapsia kohtaan
Kukas siellä hallissa sitten illalla on? Kyllä siellä illalla on ne jotka siitä jääajasta myös maksavat. Ei ne jäähallit ilmaiseksi pyöri ja maksettava on. Pääkaupunkiseudulla on halleista tosin pulaa, kun kaikki halukkaat eivät saa jääaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson lähes päivittäin puoli yhdeksän uutiset ja sen perään urheiluruudun. Haaveilen, että olisi vielä joku 5-10 minuuttia pitkä kulttuuriruutu, jossa kerrottaisiin päivän tärkeimmät uutiset kulttuuri- ja taiderintamalta. Mä olen kiinnostunut siitä, mitä maailmassa tapahtuu ja urheilu on mielestäni osa suomalaista kulttuuria.
Yhdeksän uutisten loppu puolella usein käsitellään kulttuuria, monesti on esimerkiksi taiteeseen liittyviä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään turhinta uutisointia on otsikot siitä kun joku SANOI jotain twitterissä tai instassa. Järki lähtee.
Nämä twitterissä tai instassa sanojatko ovat kaikki toimettomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta miksi otetaan instasta uutisaiheita jonkun jostakin jonnin joutavasta tekemisestä. En ymmärrä yhtään. En niitä kyllä luekaan, koska a) ei kiinnosta ja b), en jaksa lukea ihmisten negatiivisia kommentteja mitä niihin juttuihin yleensä tulee. Nuo uutistilanteista voisi käyttää johonkin muuhun kun jonkun joutavan julkkiksen instapäivitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettista tekemistä vaatii se että sanoo jotain? Nykyään "uutisia" on jonkun nevöhöödin mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Iltalehti tekee oikein jutun siitä, kuinka Keijo teki instaan päivityksen päiväunistaan. Ihmiset sitten hulluna kommentoi joko sinne Iltalehden kyseisen jutun kommenttikenttään tai sitten tekee asiasta aloituksen vauva-palstalle ja yhdessä sitten haukkuvat kuinka se Keijo on niin tyhmä, idiootti, sivistymätön ja kaikkea mahdollista. Huoh.
Jotkut ei vieläkään tajua että toimittajat tekee ihmisten somepostauksista artikkeleita ihan omasta tahdostaan, eikä heidän pyytämänä. Joskus ehkä voi olla niin että joku on ollut itse yhteyksissä toimitukseen, mutta suurimman osan ajasta ne on ihan toimittajien omia ideoita tehdä juttuja jonkun
Joo Sanna Marin menee tyyliin lenkille, ja siitäkin on kohta Ilta-Sanomissa juttua. "Sanna Marin oli lenkillä upeissa maisemissa - käveli huikeat 15km!"
Penkkiurheilijat on tyhmiä kun pitää olla asiantuntija ja kommentointia monesta miehin joka kisassa ja ennen jälkeen kisan. Aikaisemmin riitti pelkkä selostaja.Kaikki Urheilu maksukanaville