Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hervantajärven koiranpaskattajat

Vierailija
09.01.2024 |

Yrittäkää edes kerätä ne paskat mukaanne. Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koira, siellä ongelma.

Vierailija
2/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että koiria on todella paljon asuinalueilla, melkein kaikilla on koira tai kissa tms. Usein koiranulkoiluttajia ja pariskuntia on miljoona menossa, ja itse kävelee yksin. Tämä länsipuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että koiria on todella paljon asuinalueilla, melkein kaikilla on koira tai kissa tms. Usein koiranulkoiluttajia ja pariskuntia on miljoona menossa, ja itse kävelee yksin. Tämä länsipuolella.

Kissat sentään pääosin tekevät tarpeensa sisällä laatikkoon. Se nyt vielä puuttuisi, että kissanomistajat alkaisivat tyhjentää hiekkalaatikoitaan kadulle.

Vierailija
4/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on arviolta noin 800 000 koiraa ja siinä on tosiaan yksi nolla perässä liikaa. Ei 90-luvulla ollut tällaista kaaosta.

Vierailija
5/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankakkoja todella paljon myös Lahdessa polkujen varsilla joita ei ole kerätty pois. Koiran on annettu pissata/kakata polulle tai polun reunalle eikä ole kerätty koirankakkaa pois.

Vierailija
6/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on nykyään joku ihmeen lifestyle-esine ja kaikilla pitää olla joku puudeli josta laitetaan kuvia someen. Ulkoilutus tapahtuu kännykkää tuijottaen ja tarpeet annetaan tehdä toisten tonteille.

Vierailija
7/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirankakkoja todella paljon myös Lahdessa polkujen varsilla joita ei ole kerätty pois. Koiran on annettu pissata/kakata polulle tai polun reunalle eikä ole kerätty koirankakkaa pois.

Oli kanssa hieno mennä lasten kanssa Makkarajärven luontopolulle kun se on täynnä pelkkää kusta ja paskaa.

Vierailija
8/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänpäs taas läjöjä.

Hah hah

En tahallanikaan nyt kerää!!!

Vierailija
9/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kylällä niitä jätöksiä ei olisi?  Sama homma kun monessa muussakin asiassa, muutama pilaa kaikkien maineen.  Vaikkapa yksi moottorikelkkailija pilaa kymmenien maineen.

Vierailija
10/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikein paskatan koiraani ympäri Hervantajärveä ja

en kerää!!! 

Siitä saat AP

Vierailija
11/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikein paskatan koiraani ympäri Hervantajärveä ja

en kerää!!! 

Siitä saat AP

Niinhän sinä jo muutenkin teet. Kuvastaa kyllä hyvin koiranomistajien asennetta tuo, että yritetään tahallaan ärsyttää ihmisiä. En tiedä, onko siinä sitten jonkinlaisia mielenterveydellisiä ongelmia taustalla..?

Vierailija
12/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kylällä niitä jätöksiä ei olisi?  Sama homma kun monessa muussakin asiassa, muutama pilaa kaikkien maineen.  Vaikkapa yksi moottorikelkkailija pilaa kymmenien maineen.

Sellainen sanonta on, että 99% motoristeista pilaa 1%:n maineen.

Vierailija
13/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaupan edessä menevällä pyörätiellä Makkarajärvenkadulla on oikea kusipaskarata. Todella viihtyisän ja kauniin näköistä.

Vierailija
14/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paskatan koiran omalle tontilleni. En ymmärrä niitä, joiden koirien jätöksiä on tuolla pitkin katuja. Lain ja maalaisjärjen mukaan ne pitää kerätä pois.

Vierailija
15/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkarajärvi.

Vierailija
16/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sanonta on, että 99% motoristeista pilaa 1%:n maineen.

*mustalaisista, ei motoristeista

Vierailija
17/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkele herkkusuöttejä, kun muutama piski sairastuu ja toiv. kuollakupsahtaa, niin muut oppivat eivätkä enää lenkitä piskiään siellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi