Keksiluokkaiset värjöttelivät 15 asteessa säästääkseen satasen lämmityskuluissa
Ja kuitenkin baari-iltaan menee helposti satanen, pari.
Kommentit (46)
Keskiluokka maksaa itse laskunsa. Sossupummit elelee kuin viimeistä päivää 26 asteisessa mökissä ja käy baareissa kun ei itse maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Poudalta musertava pitkä ennuste, vastaavaa saa hakea vuosikymmenten takaa: "Talvi jatkuu ja jatkuu niin kylmää kuin voi olla"
Pekka Pouta on idiootti, tänne on luvattu 5-20 pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että sähkönsäästö on mennyt joillakin älyttömyyksiin. Mieluummin sitä maksaa vaikka vähän enemmän määräaikaisesta sopimuksesta kuin palelee 9 kuukautta vuodesta. Määräaikaiset sopimukset eivät kuitenkaan ole nyt niin kalliita etteikö niihin olisi useimmilla varaa.
Sopimusta ei voi vaihtaa milloin tahansa, ja ne ovat ryöstöhintaisia silloin, kun pörssisähkö on kallista. Esim. viime talvena tarjottiin sopimuksia 45 sentin hintaan samalla, kun ihmisiä peloteltiin 6 euron pörssisähköllä. Eli kyllä on pahasti vikaa koko monopoliin perustuvassa järjestelmässä, joka yrittää kyniä ihmisten rahat keinolla millä hyvänsä.
Viihteellä saa sosiaalista hyväksyntää. Kotona setelien repimisestä ei.
Vierailija kirjoitti:
15 on ihan riittävä, ja nukkumalämpötilaksi jopa eräiden suositus. Eri asia kuinka moni kokee sen miellyttäväksi. Vaimoni ilmeisesti kuuluu näihin ihmisiin: tuuletin pitää olla päällä yötä päivää, jos sisälämpötila on luokkaa 19 astetta, saati enemmän. Nyt pakkasten aikaan ei tuuletinta tarvittu, sen verran aleni sisälämpötilakin. Tuota en käsitä, miten baari-illat liittyy asiaan millään lailla?
Sinun nukkumistottumuksesi ja tuulettimesi eivät liity asiaan millään tavalla.
15 on ihan riittävä, ja nukkumalämpötilaksi jopa eräiden suositus. Eri asia kuinka moni kokee sen miellyttäväksi. Vaimoni ilmeisesti kuuluu näihin ihmisiin: tuuletin pitää olla päällä yötä päivää, jos sisälämpötila on luokkaa 19 astetta, saati enemmän. Nyt pakkasten aikaan ei tuuletinta tarvittu, sen verran aleni sisälämpötilakin. Tuota en käsitä, miten baari-illat liittyy asiaan millään lailla?