Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut 800€/kk vuokrani kokonaan mutta nyt...

Vierailija
08.01.2024 |

Kela on tähän mennessä maksanut 800€/kk vuokrani kokonaan mutta nyt... vaatii minua muuttamaan halvempaan asuntoon, ainut ongelma on että ei ole halvempia asuntoja tällä aluella Helsingissä missä haluan asua eikä ole varaa muuttaa kun siihen menisi 500€ rahaa...

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (819)

Vierailija
761/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asu rauhassa, ap, mutta valmistaudu maksamaan omavastuu.

Ei ole varaa maksaa

ap

Sinä saat työmarkkinatukea, asumistukea ja toimeentulotulea. Paljonko sinulle jää käytettäväksi kuukaudessa?

580€/kk jää käytettäväksi

ap

Minulle jää 595 euroa, josta maksan satasen vuokraan ja kaksikymppiä vesimaksuun. Miksei sinun tarvitse? Mikä juju tässä on?

Vierailija
762/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela maksaa muuton. Eikun mellunmäkeen 20 neliön kaappiin.

Ei maksa Kela muuttoa vaan antaa tuke siihen jonkun 100-150€, ja sehän ei riitä edes muutto autoon saatikka muuttomiehiin ja pakkaus materiaaleehein

ap

Vuokraat sen pakun. Kalusteet purkaat osiin ja kannat sinne auton kyytiin. Ei se pyykkikonekaan satoja kiloja paina. :-D:-D:-D Nyt valoja tauluun ja ittee niskasta kiinni. Yhteiskunnan homma ei oo hyysätä. Vai pitäiskö jonku jopa tulla pakkaamaan sun tavaratki? Banaanilaatikkoja saa melko varmasti kaupasta kysymällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa

ap

Sinä saat työmarkkinatukea, asumistukea ja toimeentulotulea. Paljonko sinulle jää käytettäväksi kuukaudessa?

ap

Minulle jää 595 euroa, josta maksan satasen vuokraan ja kaksikymppiä vesimaksuun. Miksei sinun tarvitse? Mikä juju tässä on?

Toimeentulotuki kattaa nuo minulla

ap

Vierailija
764/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa Kela muuttoa vaan antaa tuke siihen jonkun 100-150€, ja sehän ei riitä edes muutto autoon saatikka muuttomiehiin ja pakkaus materiaaleehein

ap

Vuokraat sen pakun. Kalusteet purkaat osiin ja kannat sinne auton kyytiin. Ei se pyykkikonekaan satoja kiloja paina. :-D:-D:-D Nyt valoja tauluun ja ittee niskasta kiinni. Yhteiskunnan homma ei oo hyysätä. Vai pitäiskö jonku jopa tulla pakkaamaan sun tavaratki? Banaanilaatikkoja saa melko varmasti kaupasta kysymällä. 

Kuka ajaa pakua? Ei saa purettua osiin.

ap

Vierailija
765/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ennenkin ollut varaa helsinkiläisen asua Helsingissä esim. ysärillä, niin jotainhan on silloin muuttunut jos ei enää.  Kyllähän sen tajuaa aika nopeasti jos tulee Helsingissä käymään mihin verorahat menee. 

Ketään ei jätetä ulkopuolelle. Paitsi suomalaiset.

Vierailija
766/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

MIkä on paku? 

Vierailija
767/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

MIkä on paku? 

Pakettiauto

Vierailija
768/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku perseelle ja mene ojaan asumaan! Loinen. Jos asuinsin Sumessa ja löyttöisin siun nimen tekisin poliisi ilmoituksen Kelasta,

Vierailija
769/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potku perseelle ja mene ojaan asumaan! Loinen. Jos asuinsin Sumessa ja löyttöisin siun nimen tekisin poliisi ilmoituksen Kelasta,

Mistä tekisit poliisi ilmoituksen? Ihan rehellinen olen enkä kuseta Kelaa

ap

Vierailija
770/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa

ap

ap

ap

Siis 800 euroa vuokraan ja 580 euroa käteen?

Miksi sinun ei tarvitse hakea töitä?

Vierailija
771/819 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa

ap

ap

ap

Huhuu, ap? Mikä sinun statuksesi on? Kaikenlaisille olotiloille on omat nimensä - minä olen työtön työnhakija - mutten keksi mitään sellaista, mikä sopisi sinuun. En ole ihan vielä valmis nimittelemään sinua trolliksikaan. Voitko valaista? Asioista on nimittäin tosi hankala keskustella, jos toinen osapuoli pitää jonkin merkittävän tiedon salassa.

Vierailija
772/819 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa

ap

ap

ap

Haen joskus mutta ei ole paljon Kelaa kiinnostanut nuo hakemukset, viimeksi olin työkkärin kanssa tekemisissä vuonna 2019

AP

Vierailija
773/819 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

MIkä on paku? 

Mitä tarkoittaa osiin purkaminen?

Nimim. Miksi olen ilman töitä

Vierailija
774/819 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Painu töihin. Me monet muutkin olemme maksaneet asumisemme itse.

Ei ole päässyt töihin, voitko kertoa minulle paikan mihin menen töihin? Voin aloittaa heti maanantaina.

ap

Ketjussa on tainnut tulla lukijoille selväksi miksi ei ole töitä ollut tarjolla LOL

Vierailija
775/819 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativatko siis ihan suoraan vaihtoa edullisempaan asuntoon vai saitko viestin harkitsemme asumismenojesi kohtuullistamista. Voidaan huomioida kokonaisuudessaan jos sinulla on esittää perusteet suuremmille asumismenoille..

tälläisen viestin sain nyt itse. Minulla syöpädg ja sytostaattilääkitys. Millaiset perusteet täytyy sitten olla jos nuo eivät riitä? Kyllähän se virkailija näkee nuo tiedot. 

Vierailija
776/819 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun on asuttava tuilla Helsingissä , kun läheisiä ja ystäviäkään ei ole eikä ilmeisesti vakituista hyvää työpaikkaakaan , jos tukia saat ? 

Mielestäsi siis ei saa asua Helsingissä, jos ei ole läheisiä eikä ystäviä? 

Vierailija
777/819 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että taas tämä juttu paisuu nopeammin kuin porvoolainen pullataikina? Noita hauskoja pikku nyansseja putkahtelee jutun edessä kuten: ei ole ajokorttia, ei ystäviä, sänky painaa satoja kiloja, lipastoja ja pöytiä löytyy yllin kyllin. Millaiseen kartanoon ap on nuo mahtanut tunkea?

Mitä hauskaa siinä on, jos jollakin ei ole ystäviä tai ajokorttia, ja on varaton? Ai niin, teille kokoomuslaisille ja persuille köyhien hätä on makea asia. Ja ajokortittomia, syrjäytyneitä köyhiä ihmisiä kyllä on olemassa, vaikka ap vaikuttaakin trollitapaukselta.

Vierailija
778/819 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vai että oikein muuttomiehetkin pitäisi Kelan piikkiin saada? Pakun saa päiväksi alle satasella ja muuttolaatikot eivät ole kalliita vuokrata.

Luuletko että saan yksin kannettua monta sataa kiloa painavan sängyn, lipaston, pöydät, pesukoneen yms.? Ja pitää olla sille pakulle kuski, minulla ei ole ajokorttia.

ap

Onko ne sun huonekalut tehty valuraudasta ja betonista vai miten sänky voi painaa monta sataa kiloa?

Vierailija
779/819 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vai että oikein muuttomiehetkin pitäisi Kelan piikkiin saada? Pakun saa päiväksi alle satasella ja muuttolaatikot eivät ole kalliita vuokrata.

Luuletko että saan yksin kannettua monta sataa kiloa painavan sängyn, lipaston, pöydät, pesukoneen yms.? Ja pitää olla sille pakulle kuski, minulla ei ole ajokorttia.

ap

Onko ne sun huonekalut tehty valuraudasta ja betonista vai miten sänky voi painaa monta sataa kiloa?

Melkein 200kg painaa minun jenkkisänky ja sängynpääty

ap

Vierailija
780/819 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö se sänky käveli sinne asuntoosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan