Mitä Lontooseen matkustavan pitäisi tietää?
Lennot on Heathrowlle. Majoittuminen on Notting Hillin alueella. Mitä tehdä ja mihin mennä? Mitä pitää ottaa huomioon?
Kommentit (250)
Ammattialojen allergisen keväällä Lontooseen ottaa mukaan allergialääkkeet suomesta?
Kannattaa varoa isoja arrabilössejä...
Kerran oon käyny ja se jäi mieleen että on tosi kallispaikka. Joku rähjähotellikin maksoi maltaita.
Kadut ovat valitun kansan tekemien muutosten jälkeen ruskeita.
Tätä minäkin olen miettinyt, lähimaksua käytän aina EU maissa, mutta jos Englannissa sitä käyttää niin tulee varmasti lisämaksua.. Ja julkisilla ajattelin liikkua niin aika monesti sitä korttia saa käyttää.. Taidan ostaa Oyster card:in..
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen miettinyt, lähimaksua käytän aina EU maissa, mutta jos Englannissa sitä käyttää niin tulee varmasti lisämaksua.. Ja julkisilla ajattelin liikkua niin aika monesti sitä korttia saa käyttää.. Taidan ostaa Oyster card:in..
Ei tullut lisämaksua kun google payssa oli ihan S-Pankin credit ja nykyään käytän sitä aina ja kaikkialla jossa voi täppäillä itseään sisään/ulos
Vierailija kirjoitti:
Mind the Gap...
Please mind the gap between the train and the platform
Vierailija kirjoitti:
Lontoon metro ruuhka-aikaan...
Aika valjan nakoinen ruuhka viela tuossa. Yleensa se pahin on kun joutuu kirjaimellisesti olemaan paa jonkun kainalossa kun ei muuten mahdu.
AInoastaan siellä? No matkan varrella tietysti.