Paljonko perheesi yhteenlasketut NETTOtulot ovat kuukaudessa?
Tavanomaisessa kuukaudessa paljonko sinä ja puolisosi saatte NETTOna?
Kommentit (72)
Sinkku olen ja saan 800 e nettona. Siitä sitte makselen kaiken. Ei naurata.
noin 8k, vaihtelee hieman kuukausittain, kaksi aikuista ja kissa.
Olen perheen ainoa tienaava. Ehkä 5000 eur? Ehkä enemmän. En ole katsonut palkkakuittia niin tarkkaan viime aikoina.
3500-4000, riippuu siitä, kuinka paljon huvittaa milloinkin työskennellä.
Sinkkumies
13000€ se tarkoittaa että käteen jää n. 6500€ yhteensä.
Kuukaudesta riippuen netto 1500 - 2000 euroa. Yksin hoidan minun ja lukiolaisen talouden.
2000e netto, yksinhuoltaja vanhempainvapaalla ja läsnäolevana yliopisto-opiskelijana
6000€ netto+1xvapaa autoetu. Kaksi aikuista.
Järkyttävän törkeän paljon ja tiedostan sen kyllä itsekin. Noin 17 500 euroa kuukaudessa nettona yhteensä, minä saan muutaman satasen enemmän kuin puolisoni. Molemmat EU-virkamiehiä uramme huipulla ja lähellä eläkeikää.
Tätä ei oikeasti kehtaa kertoa muuta kuin anonyymina täällä tai sitten ystäville jotka ovat samassa puljussa. Kaikille muille, jos kysyvät, joko kierrän asian tai valehtelen räikeästi.
Noin 9000e, yleensä vähän enemmän. Verottaja on sitä ennen kyllä ottanut omansa ihan kahdella kouralla.
Kauhean hankala, en oikein tiedä. Palkkojen nettitulot ovat puolison kanssa yhteensä 7200 e/kk.
Pääomatulot, bonukset ja lapsilisät sitten tuohon päälle. Bonukset tulevat vain kerran vuodessa, mutta ne voivat olla ihan merkittävätkin (vaikka jakaisi tasaisesti jokaiselle kuulle).
Taas näitä perkele en luettelointia moukille.. Mihin tuntemattomien numeroita tarvitaan.
3700-3900, riippuen mun kaupan-alan vuoroista ja lisistä. Kahden aikuisen talous.
4200€