Paljonko perheesi yhteenlasketut NETTOtulot ovat kuukaudessa?
Tavanomaisessa kuukaudessa paljonko sinä ja puolisosi saatte NETTOna?
Kommentit (72)
Olen eronnut, asun kaksin teinin kanssa. Toinen teini on täällä noin puolet viikosta.
Nettotulot (palkka, 1 x lapsilisä ja 1x elatusmasku): 3850 euroa
1500 ja tyttö 17v 400. Noilla elellään.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän törkeän paljon ja tiedostan sen kyllä itsekin. Noin 17 500 euroa kuukaudessa nettona yhteensä, minä saan muutaman satasen enemmän kuin puolisoni. Molemmat EU-virkamiehiä uramme huipulla ja lähellä eläkeikää.
Tätä ei oikeasti kehtaa kertoa muuta kuin anonyymina täällä tai sitten ystäville jotka ovat samassa puljussa. Kaikille muille, jos kysyvät, joko kierrän asian tai valehtelen räikeästi.
Miten voi olla noin vähän, jos olette uran huipulla? Mulla on AD7 ja lapsista edut ja saan 10000€ kuussa käteen. Puoliso töissä yksityisellä. Eikös se uran huippu ole ihan tavallisestikin vähintään AD11? Ja jos molemmilla moinen tulee kyllä yli 17 500 kuukaudessa.
Minulla nettopalkka n. 3000 euroa.
taitaa taas monella mennä brutto ja netto sekaisin kun moni väittää tienaavansa yhteensä yli 10k käteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän törkeän paljon ja tiedostan sen kyllä itsekin. Noin 17 500 euroa kuukaudessa nettona yhteensä, minä saan muutaman satasen enemmän kuin puolisoni. Molemmat EU-virkamiehiä uramme huipulla ja lähellä eläkeikää.
Tätä ei oikeasti kehtaa kertoa muuta kuin anonyymina täällä tai sitten ystäville jotka ovat samassa puljussa. Kaikille muille, jos kysyvät, joko kierrän asian tai valehtelen räikeästi.
Miten voi olla noin vähän, jos olette uran huipulla? Mulla on AD7 ja lapsista edut ja saan 10000€ kuussa käteen. Puoliso töissä yksityisellä. Eikös se uran huippu ole ihan tavallisestikin vähintään AD11? Ja jos molemmilla moinen tulee kyllä yli 17 500 kuukaudessa.
Meillä ei ole lapsia. Kuule katso sitä palkkakuittiasi ja laske huviksesi kuinka monta tuhatta euroa "ylimääräistä" saat lapsiesi takia. Household allowance, erilaiset koulutuslisät, lapsista muutenkin maksettavat lisät..
Onnea sinulle että tienaat vielä enemmän mutta kaikki eivät ole samassa tilanteessa.
4400, 2 ikäloppua, kohta haihdutaan.
Olen eronnut, asun kaksin teinin kanssa. Toinen teini on täällä noin puolet viikossa.
Nettotulot (palkka, 1 x lapsilisä ja 1x elatusmasku): 3850 euroa