Paljonko perheesi yhteenlasketut NETTOtulot ovat kuukaudessa?
Tavanomaisessa kuukaudessa paljonko sinä ja puolisosi saatte NETTOna?
Kommentit (72)
Noin 4500€, kaksi aikuista. Kotona vielä asuva 19v tienaa myös jotain, mutta ne menevät hänen omaan käyttöön.
7000, kaksi aikuista, ei lapsia. Pari kertaa vuodessa joitain tonneja bonuksia normaalin palkan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän törkeän paljon ja tiedostan sen kyllä itsekin. Noin 17 500 euroa kuukaudessa nettona yhteensä, minä saan muutaman satasen enemmän kuin puolisoni. Molemmat EU-virkamiehiä uramme huipulla ja lähellä eläkeikää.
Tätä ei oikeasti kehtaa kertoa muuta kuin anonyymina täällä tai sitten ystäville jotka ovat samassa puljussa. Kaikille muille, jos kysyvät, joko kierrän asian tai valehtelen räikeästi.
Toi on suunnilleen mun vuoden palkka henkilökohtaisena avustajana :D
Vierailija kirjoitti:
7000, kaksi aikuista, ei lapsia. Pari kertaa vuodessa joitain tonneja bonuksia normaalin palkan lisäksi.
No helvetin hyvä kun kun kerroit meille
2300 euroa erilaisia tukia. Äiti ja kaksi lasta, joista toinen elättää itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
5200€, kaksi aikuista.
Niinkö, kiva
Vierailija kirjoitti:
2300 euroa erilaisia tukia. Äiti ja kaksi lasta, joista toinen elättää itse itsensä.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän törkeän paljon ja tiedostan sen kyllä itsekin. Noin 17 500 euroa kuukaudessa nettona yhteensä, minä saan muutaman satasen enemmän kuin puolisoni. Molemmat EU-virkamiehiä uramme huipulla ja lähellä eläkeikää.
Tätä ei oikeasti kehtaa kertoa muuta kuin anonyymina täällä tai sitten ystäville jotka ovat samassa puljussa. Kaikille muille, jos kysyvät, joko kierrän asian tai valehtelen räikeästi.
Toi on suunnilleen mun vuoden palkka henkilökohtaisena avustajana :D
Tiedän ja välillä oikeasti lähes hävettää. Suomen verotuksen takia saan luultavasti enemmän palkkaa nettona kuin vaikkapa kirurgi joka pelastaa ihmishenkiä. Sitten taas yritän ajatella että samat mahdollisuudet tänne on ollut kaikilla hakeutua enkä ole tätä paikkaa lotossa voittanut, vaan työtä tekemällä. Mutta onhan nämä palkat aika kovat.
Lisää vaan näitä lukuja tulemaan.... 😆
6000. Yksi aikuinen, yksi perhe-eläkettä nostava alaikäinen.
3200+1950+185+95 eli noin 5450, ei jaksa laskea kuin sinnepäin.
minulla on 4600 ja vaimolla sit joku 1500-2000 siihen lisää. En tiedä tarkkaan hänen tulojaan, ei ole ollut vuosiin puhetta.
Noin 6500€, kaksi aikuista ja kaksi lasta
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Saan nettona 1207€/kk eläkettä ja asumistukea. Tuosta maksan kaikki menot. 1 aikuinen ja kissa.
70085000062 e