Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt kun Yle Puhe on lopetettu niin vääristynyt kilpailu loppuu ja kaupalliset radioasemat alkavat tuottaa huipputason ohjelmaa!
Kommentit (63)
Juu eivät ala. Se Puheen alasajo oli kyllä hyvä esimerkki siitä, minkälaista tuhoa Kokoomuslainen Ylen johto on saanut aikaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juuri noin. Ei ole mahdollista podcasteja plarata autolla ajaessa. Nyt jää Ylen ja muidenkin radiokanavien kuuntelu -
Alue: Aihe vapaa
Onhan noi kaupalliset puheohjelmat 99% ihan täyttä tuubaa. Vaikka kuinka olen plarannut noita podcast palveluja niin eihän sieltä mitään kuunneltavaa löydä. Ainut kuuntelemisen arvoinen kaupallisen puolen tuotos, jonka olen löytänyt on Auta Antti.
Esimerkiksi nuo kaupalliset rikospodcastit ovat aivan luokattomia. Itseäni kiinnostaisi selvittämättömät kotimaiset katoamiset ja henkirikokset, kun taas alamaailman touhut ei kiinnosta pätkääkään. Kun vertaa noita kaupallisen puolen rikospodcasteja Ylen erittäin laadukkaisiin Marko Niemen Viimeiseen johtolankaan ja Riku Rantalan MS/Mysteryyn, niin ero on valtava. Siinä missä Marko ja Riku tuo ohjelmissaan esiin ennen kuulematonta aineistoa omiin tutkimuksiinsa nojaten, niin kaupallisella puolella nuoret neidit lukee suoraan jotain wikipediaa, tai murhainfoa ja kertoo ne samat jo tuhanteen kertaan kuullut asiat esimerkiksi "Järvenpään sarjamurhaajasta", tai vaikka Bodomista.
Itse siis kuuntelen todella paljon puheohjelmia, mutta tarjonnan runsaasta kasvamisesta huolimatta, olen käytännössä pelkästään Ylen varassa, mutta sieltä kuuntelenkin sitten lähes kaiken mitä tarjotaan, ajankohtaisesta kulttuuriin ja kulttuurista draamaan ja mitä ikinä.