Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla oikeasti tiukka? Vai onko se yleinen kehu?

Vierailija
08.01.2024 |

Tässä tuli tylsänä hetkenä mieleen, että onkohan mulla oikeasti tiukka, kun sitä ovat kaikki kumppanit (4kpl) sanoneet. Olen ajatellut, että se on vain kehu, mutta viimeisimmän aidon hämmästänyt ilme sai ajattelemaan, että ehkä se onkin totta. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee aina kullin paksuudesta, mutta voihan olla, että sinulla tavallista voimakkaammat pillun lihakset tai sitten samanlaiset kuin ollut vaimollani, ottavat hanakkaasti kullista kiinni kun kullin työntää sisälle, eikä päästä ihan heti pois. Olen aina ihmetellyt, että sormettaessa pillu on pallona ja siellä on tyhjää heilutella sormia, kun kulllin työntää sisään träppi laukeaa, eikä siellä ole yhtään tilaa vaan puristus menee pitkin kullinvartta. Lihansyöjä kihokki tulee mieleen.

Vierailija
2/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl on liian pieni otanta. Käy kiertelee ja palaa kun on 400 kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on löysä,ämpärikin on tiukempi.

Vierailija
4/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemasi miehet ovat ääliöitä.

Vierailija
5/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotkut todenneet, että onpas tiukka. Mutta en tiedä mikä sitten on totuus. Asia sinänsä on yhdentekevä. Pääasia olisi, että saisi useammin kunnolla munaa. Ei ole kiva, että mieheltä meinaa heti lentää, tai koko ajan pitää hidastella, jotta vähän pidempään kestäisi. Ottaa päähän. Pitäisi ilmeisesti olla useampi mies jonossa.

Vierailija
6/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla paikat tiukkenee orgasmin lähestyessä mikä tuotti nuorempana ongelmia kun tietty se ihana puristus vei minut liian nopeasti loppuun lähes aina. Tai sitten piti pitää taukoa mutta eihän se tätä perusongelmaa ratkaissut. 

Nyt ajan myötä ja nelikymppisenä on jostain syystä tullut kestoa sen verran että yleensä tämä ei ole ongelma jos itse hallitsen tilannetta. Vaimon ratsastaessa hän ei useinkaan anna minulle enää taukoja, tietty alkulämmittelyssä on jo saanut jokusen orgasmin.

Eli mikäs sen parempaa kuin ihana puristus ja liukkaus, jos vaan miehelläkin kestävyys riittää. 

Vierailija
7/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää/kuulostaa ihan siltä, ettämiehet haluavat)ovat huolissaan kalunsa koosta kaikinpuolin, ja naiset tiukkuudesta. Miksi?

Pillut ovat joustavia kaikkiin kaluihin...samoin pillut. Näin sanovat lekurit, asiantuntijat.

Oisko kyse itseluottamuksen puutteesta.

Vierailija
8/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää/kuulostaa ihan siltä, ettämiehet haluavat)ovat huolissaan kalunsa koosta kaikinpuolin, ja naiset tiukkuudesta. Miksi?

Pillut ovat joustavia kaikkiin kaluihin...samoin pillut. Näin sanovat lekurit, asiantuntijat.

Niin asiantuntijat eivät suostu myöntämään että on liian pieniä tai suuria pillua ja liian pieniä tai suuria kulleja. Ei vaikka ollut tiedossa jo tuhansia vuosia. Pitää löytää itselleen sopiva vastakappale.

Vierailija
9/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, josta miehet eivät kykene valehtelemaan. Kun mies työntää munan sisään ja sanoo, että onpas tää tiukka, niin se on niin totta kuin mikään tässä maailmassa ylipäätään voi olla.

Vierailija
10/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tänne koetektavaksi, niin kerron vastauksen - näin etänänä kuulopuheiden pohjalta on vähän epävarma arvioida 😁

Vierailija
11/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin asiantuntijat eivät suostu myöntämään että on liian pieniä tai suuria pillua ja liian pieniä tai suuria kulleja. Ei vaikka ollut tiedossa jo tuhansia vuosia. Pitää löytää itselleen sopiva vastakappale.

En ole ollut huolissaan pitkiin aikoihin kalun koosta, en sitten nuoruusvuosien. Minulle riittää se että vaimo kertoo sen olevan juuri sopiva ja muutenkin tulee sama vaikutelma. 

Vierailija
12/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sovittaisiinko jo tässä vaiheessa eli 'aikojen alussa' jo, että olemattomat kehut tms.asiattomat kommentit omasta värkistään eivät 'vuoda ulkopuolisten' käsiin, kun pitää ne pyyt pivossa, ok? Mieluummin jos vain täällä keskitymme todelliseen seksiin ja toisiimme kuin törkeästi vaan valentelemiseen. - Reilua? Niin meistäkin täällä;)

Vierailija
13/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, arvaat varmaan että hyvin vaikea se täällä on muiden asiaa arvioida.

Vierailija
14/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päästäänkin siihen, että aina kun kuulet naisten puhuvan isosta kullista ja varsinkin ihailevaan sävyyn, tiedät, että siellä on sitä messuhallia tarjolla sitten, väljää ja velttoa DP-luolastoa. Normaalin miehen ei kannata nautinnon toivossa ilman kaveria tai kahta lähteä urille. 

Vierailija
15/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin useampi mies sanonut noin. Uskon, että pitää paikkaansa.

Vierailija
16/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päästäänkin siihen, että aina kun kuulet naisten puhuvan isosta kullista ja varsinkin ihailevaan sävyyn, tiedät, että siellä on sitä messuhallia tarjolla sitten, väljää ja velttoa DP-luolastoa. Normaalin miehen ei kannata nautinnon toivossa ilman kaveria tai kahta lähteä urille. 

Valitettava tosiasia on, että olet väärässä. Ison kulllin haluavia on tiukemmissakin pilluissa, jos vain pillussa syvyyttää riittää. 

Vierailija
17/21 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin on ainakin muutama kerta sanottu et mulla on tiukka.

-ilppi 58-

Vierailija
18/21 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiukka peppureikä. Saa koittaa.

tero

Vierailija
19/21 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan tottakin. Tuli vain mieleen, että sanoin(en kehunut) exälle hänen isosta kalusta. Hän ei millään ottanut uskoakseen, väitti olevansa keskikokoa (ei ollut todellakaan, olen ollut keskikokoisen ja pienen kanssa).

Tiukaksi ei ole sanottu, mutta siitä on kiitelty kun tahallani supistelen. 

Vierailija
20/21 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että täällä pienikulliset, pillu saamattomat ja väljempi pilluiset vähättelee ihan varmasti tiukkoja pilluja. Se on heiltä pois jos ap:lla on tiukka elävä pillu. Sitten on vielä lesbot joille ei heillekään sovi, että jonkun pillussa tuntuisi kalu hyvältä, saati kalun ansiosta. Kaluhan on heille kaiken pahan alku ja juuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän