Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuuden ihannointi vie ilon elämästä

Vierailija
08.01.2024 |

Ihmettelen miten laihat ihmiset jaksaa. Miten henkisesti jaksaa pysyä laihana ?

Jos joku laiha ihminen vastaisi. 

mä en vaan jaksa tätä kärsimystä, kun yrittää pysyä laihana. Ihan kauhea homma. Kokoajan pitää kytätä , paastota , laskea kaloreita. 

Luulen että luontainen painoni olisi jotain 10kg enemmän. Tai onko sellaista kuin luontainen paino? Mikä järki yrittää pysyä laihana jos se aiheuttaa vaan kärsimystä ? 

olen 168cm, 58kg. Näissä mitoissa pysyminen vaatii jatkuvaa syömisen vahtimista. Onko järkeä ? Pitäisikö antaa vaan mennä ? Pelottaa että jos lihon niin lihon sitten 20-30kg.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtähän se vaatii. Omaksi onneksi en ole isoruokainen ja pätkäpaastot sopii hyvin. En myöskään välitä makeasta. Ja liikkua pitää. Olen ollut lyhyen ajan ylipainoinen ja se vasta voimat vei, ei jaksanut mitään ja vaatteet ei istuneet. Ryhdistäydyin ja nyt hoikkana paljon enemmän energiaa ja muutenki  oma olo. Palkkio ( normaalipaino) siitä ettei ylensyö on suurempi kuin  antaisin vain mennä ilman tahdonvoimaa. 160cm 57kg

Muuten hyvä, mutta et ole hoikka vaan ihan normaalipainoinen..

Vierailija
42/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen on ihan älyttömän vaikeaa. Harrastan liikuntaa, ja työni on fyysistä, aktiivisuutta pitäisi päivässä olla kylliksi. Seuraavaksi täytyy varmaan luopua leivästä ja hedelmistä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla