Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

040 923..... alku , 045 788....

Vierailija
08.01.2024 |

Kyllä jaksava häiritä!!     Loppunumerot aina eri  .   On ollut  19  eri  loppunumeroa  tästä  923...    Häiritsevät  myös vanhuksia   joka päivä.   

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös häiritsevät, vaikka on asml-kielto. Olen estänyt jo useamman tuon aikuisen numeron, mutta aina löytyy uusia.

Vierailija
2/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla  on kielto,  mutta ei auta.  Pitääkö  viedä asia poliisille..   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysravinto??

Vierailija
4/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin upeisiin työpaikkoihin täälläkin kirkuvat työttömiä töihin patistelevat. 

Vierailija
5/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin prepaid-liittymään, eikä ole soitettu yhtään kertaa näistä numeroista. Toki operaattorin omia mainosviestejä tähän lähetetään, mutta nekin saisi estettyä lähettämällä kiellon. Kun kerran kysyin operaattorilta noista häirikköpuheluista niin työntekijä kehotti vaihtamaan uuteen salaiseen numeroon ja miettimään tarkoin minne tuon numeron jakaa ja toisena vaihtoehtona juuri prepaid-liittymää.

Vierailija
6/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa numeroa ja laittakaa se salaiseksi. Uusi numero kannattaa jakaa vain kaikkein tärkeimmille. Sitten käyttöön myös toinen numero prepaid-liittymä, jonka numeroa voi sitten käyttää esim. siihen, jos myy netissä jotain ja muuhun vastaavaan. 

Vierailija
7/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pvä soittaa  monta kertaa tämä nro  045  7883...  alku    ,  loppu  eri.  Häiritsee!! 

Vierailija
8/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka pvä soittaa  monta kertaa tämä nro  045  7883...  alku    ,  loppu  eri.  Häiritsee!! 

Ilmestyisikö sinulle toinen persereikä,  jos vastaisit puheluun?

Vierailija
9/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin voi  laittaa ,  jos on tärkeää asiaa.  Minulle myös tulee  ,  enkä vastaa huijareille.

Vierailija
10/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyisikö sinulle toinen persereikä,  jos vastaisit puheluun?

Siellä puhelinmyyjää ottaa kupoliin, kun hänen puheluihinsa ei vastata eikä näin ollen saa paskaansa myytyä 🤣👌