Kun naiset käyttävät termiä "liian hyvännäköinen mies"
... Niin näyttääkö mies about tältä?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
... Ja jos ei näytä, niin onko julkisuudesta jotain esimerkkiä, joka on liian hyvännäköinen mies, mutta ei osu lähellekään noita ylläolevia kriteerejä?
Kommentit (103)
Jos tuo selostaja olikin tosissaan eikä vain provoillut jotain ihme paskaa, niin ei tainnut itsekään keksiä ketä ne kaapista yleensä tulleet poikabändiläiset on olleet :D
Myös alatyylisyydestä nalkuttaminen on koomista, kun itse sössöttää homoista
Tapsa oli lisäksi aikalaisekseen pitkä, 190cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yleensä liian hyvännäköinen on homomies. Yleensä parhaimman näköinen mies on homo.
Niin stereotyyppisesti parhaimman näköinen. Minuun ei iske sellaiset miekkoset alkuunkaan.
Tykkään sellaisista, joilla on lievästi pyöreä naama, normaali kroppa, hymyileviä ja hyvä huumori (mikä ei liity ulkonäköön kylläkään XDDDDD) Hymykuopat ovat hot, itselläni on toisella puolella.
"Siis ketkä poikabändin jäsenet ovat tulleet kaapista? :D "
Olen sinua varmasti paljon vanhempi ja jokainen kaapista tullut aiheuttaa aina pienen riemun, koska poikabändejä fanittavat myös monet homopojat. Ensimmäinen kaapista tullut megabändi aikanaan oli Bronski Beat, jonka kaapista tuleminen oli valtava teko homoyhteisölle Britanniassa ja koko maailmassa (asuin itse tuolloin Britanniassa). Ja jatkoa on seurannut, vaikka nykyisin se, että joku bändin jäsenistä tai osa heistä on homoja ei olekaan iso uutinen. Googlaamalla löydät helposti jos kiinnostaa.
Voisko joku poistaa tän jankuttajan ketjun
Eeehjh nämä mammat nyt provoilee ihan täysillä rumine Bronski Beateineen joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan
Makaronilaatikon makuista päivänjatkoa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mietin asiaa (en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan miehestä joka olisi liian hyvännäköinen) niin ei kyllä voi olla liian hyvännäköistä miestä. Semmosia ei-minkään näköisiä tai jotain ihme äiämäisiä rouheita kimppuja on ihan liikaa.
Tuskin olen minäkään ääneen koskaan sanonut mutta törmännyt miehiin jotka on liian hyvännäköisiä. Ne jättää jotenkin kylmäksi. Ehkä koska olettaa että ne tietää sen ja ovat itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mietin asiaa (en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan miehestä joka olisi liian hyvännäköinen) niin ei kyllä voi olla liian hyvännäköistä miestä. Semmosia ei-minkään näköisiä tai jotain ihme äiämäisiä rouheita kimppuja on ihan liikaa.
Tuskin olen minäkään ääneen koskaan sanonut mutta törmännyt miehiin jotka on liian hyvännäköisiä. Ne jättää jotenkin kylmäksi. Ehkä koska olettaa että ne tietää sen ja ovat itseään täynnä.
Joo itseään täynnä oleva komea mies on viehättävä vain itseään täynnä oleville vastaaville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos puhutaan OIKEASTI hyvännäköisestä miehestä, pitää mainita Tapio Rautavaa. Oli kaikkina ikäkausina uskomattoman maskuliinen ja komea. Olympiavoittaja ja sodassa ollut. Lisäksi se ääni...
Kyllä, eli tumma urheilija. Sama ihannemiehen prototyyppi ikää lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli silloin todennäköisesti iso naisjoukko on kiinnostuneita seksistä juuri tämän tietyn miestyypin kanssa. Eli tällöin naisten yleiset puheet siitä, että ulkonäkö ei ratkaise, on potaskaa. Jonka nyt kyllä kaikkien pitäisi jo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos puhutaan OIKEASTI hyvännäköisestä miehestä, pitää mainita Tapio Rautavaa. Oli kaikkina ikäkausina uskomattoman maskuliinen ja komea. Olympiavoittaja ja sodassa ollut. Lisäksi se ääni...
Kyllä, eli tumma urheilija. Sama ihannemiehen prototyyppi ikää lukuun ottamatta.
Oletko sokea, vajaaälyinen vai mitä? Miten sinun on niin vaikea hahmottaa kuka on hyvännäköinen ja kuka ei, että sitä pitää kysellä muilta netissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli silloin todennäköisesti iso naisjoukko on kiinnostuneita seksistä juuri tämän tietyn miestyypin kanssa. Eli tällöin naisten yleiset puheet siitä, että ulkonäkö ei ratkaise, on potaskaa. Jonka nyt kyllä kaikkien pitäisi jo tietää.
Eli, eli, eli, eli.... Manspleinausta taas parhaimmillaan. Turha tällaisten besserwisserien kanssa on keskustella yhtään mistään. Mielipiteenne on kiveen hakattu, ja siinäpä se sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sokea, vajaaälyinen vai mitä? Miten sinun on niin vaikea hahmottaa kuka on hyvännäköinen ja kuka ei, että sitä pitää kysellä muilta netissä?
No koska olen kuullut, että naisilla on niin paljon erilaisia miesmakuja. Silti aina on tämä sama tumma urheilijamies. Mitä ymmärrän naisten puheista väärin? Miksi puhutaan itsevarmuudesta, huumorintajusta, monipuolisesta ulkoisesta mausta, mutta aina törmätään tähän ikiaikaiseen miestyyppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisee tottakai, mutta ei tarkoita sitä että mitä komeampi mies sitä kiinnostavampi. Tässä te autistimiehet erehdytte. Te kuvitte että naiset arvioi miehiä samalla lailla kuin te autistmipäissänne naisia. Eli mitä paremman näköinen, sitä kiinnostavampi kumppanina. Siinä te kuitenkin erehdytte täysin. Tottakai hyvännäköisille löytyy ENEMMÄN kiinnostuneita naisia, mutta koskaan se ei mene niin että joku tietty mies kiinnostaa kaikka naisia sen jälkeen kun on vaihdettu muutama sana irl. On aivan loistava tulos jos 10% kiinnostuu.
"No koska olen kuullut, että naisilla on niin paljon erilaisia miesmakuja. Silti aina on tämä sama tumma urheilijamies. Mitä ymmärrän naisten puheista väärin? Miksi puhutaan itsevarmuudesta, huumorintajusta, monipuolisesta ulkoisesta mausta, mutta aina törmätään tähän ikiaikaiseen miestyyppiin?"
Miten kuvia katsomalla voi päätellä itsevarmuuden ja huumorintajun :D. Ja sitä paitsi olihan nyt Tapio Rautavaara varmasti itsevarma ainakin. Ja toisaalta täällä vähän väliä itsensä fyyisesti hyvännököiseksi mainitsevat urheilijamiehet valittaa kun ei löydy naista.
Ei.
Olen itse taydellinen ja LIIAN kaunis. Yksikaan mies ei ole liian komea minulle. Pain vastoin. Sita muka kuin itse rapistun ja rypistyn nousee kriteerit. Tosi harva mies miellyttaa silmaa ja loput karisee kun mies avaa suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola, Mikko Leppilampi, muutama vastaava elävässä elämässä
Tyyppejä, jotka eivät sinänsä ole niin komeita, mutta nuken näköisiä eikä mitään persoonaa välity kasvoista. Yleensä ovat narsisteja.
😂😂😂 siis tämä on mielestäsi nuken näköinen tai ylipäätään tähän keskusteluun kuuluva mies?
Huutopihinää, kiitos nauruista. Persesilmälläkö jotkut tuota katsovat kun näkevät komistuksen :D
Vierailija kirjoitti:
"No koska olen kuullut, että naisilla on niin paljon erilaisia miesmakuja. Silti aina on tämä sama tumma urheilijamies. Mitä ymmärrän naisten puheista väärin? Miksi puhutaan itsevarmuudesta, huumorintajusta, monipuolisesta ulkoisesta mausta, mutta aina törmätään tähän ikiaikaiseen miestyyppiin?"
Miten kuvia katsomalla voi päätellä itsevarmuuden ja huumorintajun :D. Ja sitä paitsi olihan nyt Tapio Rautavaara varmasti itsevarma ainakin. Ja toisaalta täällä vähän väliä itsensä fyyisesti hyvännököiseksi mainitsevat urheilijamiehet valittaa kun ei löydy naista.
Täällä palstalla hyvännäköinen urheilijamies tarkoittaa samaa, kuin palstan nätit, hoikat ja kauniit.
Mies taas miettii miehiä, mutta se on naisten vika koska....?
Kaapista ulos nyt.