Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset käyttävät termiä "liian hyvännäköinen mies"

Vierailija
08.01.2024 |

... Niin näyttääkö mies about tältä?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

... Ja jos ei näytä, niin onko julkisuudesta jotain esimerkkiä, joka on liian hyvännäköinen mies, mutta ei osu lähellekään noita ylläolevia kriteerejä?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Aaltola, Mikko Leppilampi, muutama vastaava elävässä elämässä

Tyyppejä, jotka eivät sinänsä ole niin komeita, mutta nuken näköisiä eikä mitään persoonaa välity kasvoista. Yleensä ovat narsisteja.

Muutama viikko sitten näin Leppilammen elävänä, kun otiin samalla kaupan kassalla. Ei ole kyllä liian kaunista nähnytkään.. 

Vierailija
62/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies näyttää homolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole koskaan tullut ajatelleeksi, että homomiehet antavat tykkäyksiä ig:ssä. Silmäkarkin etsiminen netissä on miesten juttu, ei niinkään naisten. Palstan miehet viettävät ilmeisen paljon aikaa etsien mieluisten miesten kuvia netistä, joten ei ole ihmekään, että heitä epäillään homoiksi täällä.

Palstalle linkataan jatkuvasti palstamiesten toimesta ihannemiehiä, joista tulee homovibat. Ja minä itse pidän komeista miehistä, jotka eivät näytä homoilta tai anna homoviboja, vaikka sekin on tietysti harhaa, että homouden voisi nähdä ulkonäöstä. Tietyt tyyliseikat kuitenkin usemmiten antavat siihen viitteitä kuten nyt vaikka tarkka rasvaprosentti ja poikabändin tyylinen söpöys. 

On hölmöä kuvitella, että kaikki tänne kirjoittelevat naiset ovat rumia, mutta kaipa se sitten jotenkin lohduttaa.

Ei vaan tämä on hölmö selitys, ja nainen olen enkä mikään lohtua tarvitseva mies. Naisena myös tiedän, että naisetkin on visuaalisia eikä kaikki ole mitään makaroonilootaa-tyyppejä miesmaussakaan. Naisilta tuolla näyttää enimmäkseen kommentit ja tykkäykset olevan, homopiireissä kuolatut on sitten muita (malleja ym hienostuneemman näköisiä kuin tuo, tuohan on hyvin tyypillinen nuorten naisten ihannepoikkis tuo jäkäri).

Vierailija
64/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus ja vastusten voittaminen tuo charmia, kuten Zelenskyllä. Jos saa tarjottimella kaiken, ehkä miehisyys ei kehity?

Vierailija
65/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää tuolta, on söpö ja poikamainen sekä kevytrakenteinen sievä homopoika :)

Vierailija
66/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole koskaan tullut ajatelleeksi, että homomiehet antavat tykkäyksiä ig:ssä. Silmäkarkin etsiminen netissä on miesten juttu, ei niinkään naisten. Palstan miehet viettävät ilmeisen paljon aikaa etsien mieluisten miesten kuvia netistä, joten ei ole ihmekään, että heitä epäillään homoiksi täällä.

Palstalle linkataan jatkuvasti palstamiesten toimesta ihannemiehiä, joista tulee homovibat. Ja minä itse pidän komeista miehistä, jotka eivät näytä homoilta tai anna homoviboja, vaikka sekin on tietysti harhaa, että homouden voisi nähdä ulkonäöstä. Tietyt tyyliseikat kuitenkin usemmiten antavat siihen viitteitä kuten nyt vaikka tarkka rasvaprosentti ja poikabändin tyylinen söpöys. 

On hölmöä kuvitella, että kaikki tänne kirjoittelevat naiset ovat rumia, mutta kaipa se sitten jotenkin lohduttaa.

Ei vaan tämä on hölmö selitys, ja nainen olen enkä mikään lo

Teinitytöt ovat nimenomaan niitä, jotka pitävät esimerkiksi poikabändien söpöliineistä, jotka sitten jossain vaiheessa tulevat kaapista. Maskuliinisuus on teinitytöille vielä liian pelottavaa.

En nyt oikein tiedä mitä sinä tarkoitat sillä, etteivät naiset pidä komeista miehistä, jos he eivät pidä näistä palstalle linkatuista homopoikien näköisistä miehistä. Tuo sinun jääkiekon pelaajasi oli mielestäni aika tavallisen näköinen nuori mies, jonka ihailu johtuu hänen taidoistaan lätkänpelaajana eikä vain ulkonäöstä. 

Olen itse seurustellut mallina työskennelleen miehen kanssa ja kaikki mieheni ovat olleet erittäin komeita, mutta ihan erinäköisiä kuin nämä söpöliinit, joita tänne linkataan. Maskuliininen mies on useimpien naisten suosikki, vaikka jotkut aikuiset naiset pitävät hieman feminiinisemmistä tai jopa homovibat antavista miehistä, he ovat kuitenkin vähemmistö. 

Olen koko ikäni liikkunut homoskenessä, paras ystäväni on homo, joten tiedän aika hyvin sen mitä piirteitä homoskenessä arvostetaan. Palstalle linkatut miehet edustavat hyvin sitä makua.

Vierailija
67/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin tuon ap:n linkkaanan miehen ja se ON homo 😂. 

Vierailija
68/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian komea on mies, jolla on täydelliset kasvot, liian sliipattu, ei mitään karismaa ja tietää itsekin olevansa komea. Joku Chris Hemsworth tai Brad Pitt. Ei sytytä yhtään. 

Vierailija
69/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian komea on mies, jolla on täydelliset kasvot, liian sliipattu, ei mitään karismaa ja tietää itsekin olevansa komea. Joku Chris Hemsworth tai Brad Pitt. Ei sytytä yhtään. 

Chris Hemsworthin nenänreiät sojottavat sivuille. What has been seen, cannot be unseen.

Vierailija
70/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituin miestyyppi heteronaisten mielestä on sellainen könsikäs mies. Liian täydellinen on juurikin homolta näyttävä.

Vierailija
71/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt ovat nimenomaan niitä, jotka pitävät esimerkiksi poikabändien söpöliineistä, jotka sitten jossain vaiheessa tulevat kaapista. Maskuliinisuus on teinitytöille vielä liian pelottavaa.

En nyt oikein tiedä mitä sinä tarkoitat sillä, etteivät naiset pidä komeista miehistä, jos he eivät pidä näistä palstalle linkatuista homopoikien näköisistä miehistä. Tuo sinun jääkiekon pelaajasi oli mielestäni aika tavallisen näköinen nuori mies, jonka ihailu johtuu hänen taidoistaan lätkänpelaajana eikä vain ulkonäöstä. 

Olen itse seurustellut mallina työskennelleen miehen kanssa ja kaikki mieheni ovat olleet erittäin komeita, mutta ihan erinäköisiä kuin nämä söpöliinit, joita tänne linkataan. Maskuliininen mies on useimpien naisten suosikki, vaikka jotkut aikuiset naiset pitävät hieman feminiinisemmistä tai jopa homovibat antavista miehistä, he ovat kuitenkin vähemmistö. 

Olen koko ikäni liikkunut homoskenessä, paras ystäväni on homo, joten tiedän aika hyvin sen mitä piirteitä homoskenessä arvostetaan. Palstalle linkatut miehet edustavat hyvin sitä makua.

Siis ketkä poikabändin jäsenet ovat tulleet kaapista? :D Ei kyllä kovin moni, kun ei tule yhtäkään näin äkkiseltään mieleen. 

Ei tuo lätkäpelaaja minunkaan makuun mikään liian komea ole, mutta ihan söpö kyllä ja just semmonen mistä useat nuoret naiset tykkää. Tuota määrää tykkäyksiä ja kuolailukommentteja ei myöskään saa ihan kaiken näköiset, eikä nuo kommentoijat nimenomaan tienneet kuka tuo mies on vaan ihastuivat olemukseen :D Sitä tuolla kommenteissa mimmit kyseli, että kuka tuo on. Nuoria naisia ei kiinnosta mitkään lätkätaidot, senkin puoleen ihailu tulee ulkonäöstä jos tulee. 

En ymmärrä mikä ihme tarve sinulla on vakuutella tuollaista paskaa, naisena olen ihan eri mieltä kanssasi enkä näe nuissa tänne linkatuissa miehissä mitään homoa tai epämaskuliinista - päinvastoin ovat makuuni liian rouhean näköisiä eivätkä tarpeeksi komeita useimmat xD Haha 

Vierailija
72/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sen selvitit? 

Vierailija
73/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sen selvitit? 

Hain kuvahaulla ja selasin läpi miehen instan. 

Vierailija
74/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sen selvitit? 

Hain kuvahaulla ja selasin läpi miehen instan. 

Ja, olipa muuten tyhmää että paljastin kun olisi ollut kiva saada lisää miehiä homolinkkigalleriaasi. 

Vierailija
75/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituin miestyyppi heteronaisten mielestä on sellainen könsikäs mies. Liian täydellinen on juurikin homolta näyttävä.

Eli liian komea = komea 

Sellainen minkä keskivertomamma haluaa = ei komea 

En tajua mitä jankutettavaa tässä on, ennen vanhaan ennen e-pillereitä ym oli suosiossa nimenomaan solakat nätihköt miehet joilla on MASKULIININEN ITSEVARMA ENERGIA ja oikein hatut ja kaikki eli keikarimaiset asut, ei mikään low testo vässykkä joka kompensoi sitten olemalla isokokoinen karvainen ja tatuoitu muka-maskuliini. 

Vierailija
76/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ihme tarve sinulla on vakuutella tuollaista paskaa, naisena olen ihan eri mieltä kanssasi enkä näe nuissa tänne linkatuissa miehissä mitään homoa tai epämaskuliinista - päinvastoin ovat makuuni liian rouhean näköisiä eivätkä tarpeeksi komeita useimmat xD Haha 

Käytöstavoissasi on parantamisen varaa, kun sinulla on tarve määritellä minun (ja valtaosan tähän ketjuun kirjoittaneista naisista) miesmaun kuvauksen alatyylisesti. En kieltänyt, etteikö kaltaisiasi naisia ole, tunnen useammankin, jotka pitävät homonnäköisistä ja tyylisistä miehistä eikä kaikkia naisia myöskään haittaa se, että mies on miestenkin kanssa. Minulla siis ei ole tarvetta kieltää sinun miesmakuasi, kerroin vain, että se ei vastaa valtaosan heteronaisten makua, mikä tulee esille joka ikinen kerta täällä, kun palstan miehet näitä omia miesihanteitaan esittelevät.

Ja totean vielä varmuuden vuoksi, että minulla ei ole mitään homo ja homomaista estetiikkaa vastaan. Se ei kuitenkaan ole seksuaalisesti puoleensavetävää minulle heteronaisena, vaikka onkin kaunista, söpöä ja ihanaa.

Vierailija
77/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavoissasi on parantamisen varaa, kun sinulla on tarve määritellä minun (ja valtaosan tähän ketjuun kirjoittaneista naisista) miesmaun kuvauksen alatyylisesti. En kieltänyt, etteikö kaltaisiasi naisia ole, tunnen useammankin, jotka pitävät homonnäköisistä ja tyylisistä miehistä eikä kaikkia naisia myöskään haittaa se, että mies on miestenkin kanssa. Minulla siis ei ole tarvetta kieltää sinun miesmakuasi, kerroin vain, että se ei vastaa valtaosan heteronaisten makua, mikä tulee esille joka ikinen kerta täällä, kun palstan miehet näitä omia miesihanteitaan esittelevät.

Ja totean vielä varmuuden vuoksi, että minulla ei ole mi

Surkeaa provoilua, voit lopettaa homotteluinesi jo ja mennä tekemään jotain järkevämpää :D 

Vierailija
78/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun on iso parru.

T.Sonja

Vierailija
79/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan yleensä liian hyvännäköinen on homomies. Yleensä parhaimman näköinen mies on homo. 

Vierailija
80/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä oikeasti kêhařeıta, jos uskotte vauva-palstalla olevan miekkosia XDDDDDDDD MYÖTÄHÄPEÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi