Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset käyttävät termiä "liian hyvännäköinen mies"

Vierailija
08.01.2024 |

... Niin näyttääkö mies about tältä?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

... Ja jos ei näytä, niin onko julkisuudesta jotain esimerkkiä, joka on liian hyvännäköinen mies, mutta ei osu lähellekään noita ylläolevia kriteerejä?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Mika Aaltola. 

Vierailija
2/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvän näköinen? Ikinä kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa vain sellaista jonka rinnalla nainen vaikuttaa harmaavarpuselta.

Vierailija
4/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen barbin ken - tyyppinen. Klassisen komea, joo, mutta ennenkaikkea sliipattu. Naisten kuuluu tärkätå itseään enemmän kuin miesten. Mulle liian hyvännäköinen viittaa myös sellaseen lipevyyteen olemuksessa.

Vierailija
5/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka, lihaksikas. Tatuointeja, lävistyksiä. Ihan sama millaiset hiukset, sillä tällä tyypillä on aina pipo päässä. Ja hän soittaa kitaraa. 

Vierailija
6/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa vain sellaista jonka rinnalla nainen vaikuttaa harmaavarpuselta.

Ei ole ketään liian hyvän näköistä.

Vierailija
7/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaverina yhdessä kohteessa tuollainen rodrigo ja se kävi heti flirttailemaan ja notkui kyljessä kiinni niin, että piti käskeä se kauemmas. Sitten se mökötti koko työpäivänsä loppuun asti ja lähti aiemmin töistä. Ihan oikeasti, ei voisi vähempää kiinnostaa. Töissä olen töitä tekemässä eikä pelleilemässä lähes poikani ikäisen lapsukaisen kanssa. Tai sitten se aloitti kylmähoidon, mikä olisi vielä naurettavampaa ajan tuhlausta. Mutta tosiaan ei riitä se, että on täydellisen komea. 

Vierailija
8/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä max 27? No ei tässä nyt mitään kehdonryöstäjiä olla 😂

Vierailija
9/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaverina yhdessä kohteessa tuollainen rodrigo ja se kävi heti flirttailemaan ja notkui kyljessä kiinni niin, että piti käskeä se kauemmas. Sitten se mökötti koko työpäivänsä loppuun asti ja lähti aiemmin töistä. Ihan oikeasti, ei voisi vähempää kiinnostaa. Töissä olen töitä tekemässä eikä pelleilemässä lähes poikani ikäisen lapsukaisen kanssa. Tai sitten se aloitti kylmähoidon, mikä olisi vielä naurettavampaa ajan tuhlausta. Mutta tosiaan ei riitä se, että on täydellisen komea. 

Se ei ollutkaan kysymys, vaan se, että onko liian hyvännäköinen mies noiden kriteerien mukainen.

Vierailija
10/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä max 27? No ei tässä nyt mitään kehdonryöstäjiä olla 😂

Nyt puhuttiinkin siitä, millainen on liian hyvännäköinen mies. 85-vuotias mies tuskin on liian hyvännäköinen.

Vierailija
11/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tuollaisesta, eli en osaa sanoa? Liekö kovin yleistä sitten, kun en minäkään ole kenenkään naisen kuullut tuollaisesta puhuvan. 

Vierailija
12/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuhh joo. Ei saa olla liian hyvännäköinen kun kuitenkin on liikaa vientiä ja kuinka varmistua tsvallisena tallaajana, että se ei lähde lipettiin, vaan vois aidosti olla siinä vierellä. Liian hyvänäköisyys tulee sellasesta pienestä tietämättömyydestä omaa ulkonäköään kohtaan. Perusta on kuitenkin kunnossa, ravinto, syöminen, ja liikunta sekä hygieniasta huolehtiminen.. 

Lipevät liian hyvännäköiset tunnistaa jo kaukaa tietystä epäaidosta habituksesta, sellasesta vähän yli-yrittämisestä ja tiedosta, että tietää olevansa hyvännäköinen. Panostaa myös huomattavasti rahaa ulkonäköönsä ylläpitoon.. yyhh ewk. Niiden päällä vilkkuu iso punainen huomiovalo.

Vierailija
13/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuhh joo. Ei saa olla liian hyvännäköinen kun kuitenkin on liikaa vientiä ja kuinka varmistua tsvallisena tallaajana, että se ei lähde lipettiin, vaan vois aidosti olla siinä vierellä. Liian hyvänäköisyys tulee sellasesta pienestä tietämättömyydestä omaa ulkonäköään kohtaan. Perusta on kuitenkin kunnossa, ravinto, syöminen, ja liikunta sekä hygieniasta huolehtiminen.. 

Lipevät liian hyvännäköiset tunnistaa jo kaukaa tietystä epäaidosta habituksesta, sellasesta vähän yli-yrittämisestä ja tiedosta, että tietää olevansa hyvännäköinen. Panostaa myös huomattavasti rahaa ulkonäköönsä ylläpitoon.. yyhh ewk. Niiden päällä vilkkuu iso punainen huomiovalo.

Eli kohdat 3,4? Rasvaprosentti ja lihasmassa. Nuo kaksihan juuri ovat ne kohdat, mitkä luovat sen poikkeavan hyvännäköisyyden, koska harvalla miehellä on kykyä ja aikaa saada niin rautainen keho, mikä naisten ihannemiehillä yleensä on. Pituus ja hiusraja ovat toki sitten geneettisiä juttuja, mitkä luovat pohjan miehen ulkonäölle. Ilman noita kahta ei lihaksista ja rasvaprosentista juuri ole hyötyä.

Vierailija
14/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin asiaa (en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan miehestä joka olisi liian hyvännäköinen) niin ei kyllä voi olla liian hyvännäköistä miestä. Semmosia ei-minkään näköisiä tai jotain ihme äiämäisiä rouheita kimppuja on ihan liikaa. 

Vierailija
15/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kysymys ap, mikä on sinun rasvaprosenttisi?Jos se ei ole teoriasi mukainen, et itsekään usko bullshittiäsi vaan koko tämä jankkaus on turvariepu jota lusssutat ettei tarvitse myöntää että et löydä naista koska autismin kirjo. 

Vierailija
16/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei niinkään ole se, että se ihminen ois liian hyvännäköinen, vaan että se on ylipäänsä jotenkin liian puoleensavetävä. Siihen puoleensavetävyyteen taas vaikuttaa tosi moni asia. Mulla on yksi työkaveri, jonka seurassa mulle tulee tällanen olo. Hän on toki pitkä, mutta vähän ylipainoinen, sellanen insinööri yleiseltä olemukseltaan, hiusraja vetäytynyt ja varmaan on jo yli 30-vuotias. Mutta jostain syystä mulla tuntuu hänen seurassaan siltä, että yhtä aikaa tekisi mieli häippästä ja jäädä.

Vierailija
17/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten Mika Aaltola. 

Jep, ja ulkomaan elävistä joku Henry Cavill. Just kuvauksen perusteella erittäin komea ja onkin, mutta jotenkin liikaa, ja sitten ei oikeasti enää ole kiinnostavan näköinen. Siis omaan silmään, joku toinen on varmasti kanssani eri mieltä, ja niin pitääkin olla.

Vierailija
18/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollutkaan kysymys, vaan se, että onko liian hyvännäköinen mies noiden kriteerien mukainen.

Tottakai hän on liian hyvän näköinen, en kiinnostuisi tuollaisesta edes hänen iässään. Ei tuollaisesta itseriittoisesta teflonista missä ei ole ainuttakaan virhettä ulkonäössä pysty kiinnostumaan. Ihmisessä pitää olla tarttumapintaa, elettyä elämää, rosoja.

Vierailija
19/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO se sellainen naisenkasvoinen mies, huuletkin täyteläiset, vai lapsenkasvoinen ?

Vierailija
20/103 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ONKO se sellainen naisenkasvoinen mies, huuletkin täyteläiset, vai lapsenkasvoinen ?

Ei, vaan esimerkiksi tämän näköinen:

http://th.bing.com/th/id/OIP.ONmY4t1ka8wVH6FL_BgAbwHaJ3?rs=1&pid=ImgDet…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi