Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka niin outoa jos 18-vuotias poika käy äitinsä kanssa saunassa?

Vierailija
07.01.2024 |

En tiedä missä tätä kannattaisi kysyä kun oikeassa elämässä se olis aika kiusallissta. Tilanne siis se että vanhemmat eronnut ja äidin luona on vain tunnin saunavuoro mutta mun tyttöystävän mielestä on tosi outoa että käyn vieläkin saunassa mun äidin kaa. Puolen tunnin vuoro olisi aika lyhyt eikä ehtisi kunnolla peseytyä ja saunoa.  

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
62/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri perheissä on vähän erilaiset tavat. Jotkut saunoo lastensa kanssa ihan sujuvasti, vaikka lapset olisivat jo aikuisia. Toisissa perheissä murrosikäiset eivät enää kehtaa saunoa vastakkaista sukupuolta olevan vanhempansa kanssa ja perhe saunoo sitten kahdessa erässä. Ei näissä ole mitään sellaista 'oikeaa' ja 'väärää'. Jokainen saunoo miten itselle sopii, eikä toisten tapoja kuulu taivastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päälle 20v tytär saunoo vielä sujuvasti isänsä kanssa. Mökillä kun saunotaan, niin usein minä ja mies mennään ensin saunaan. Mutta minä en sauno niin pitkään kuin mies, joten lopetan aikaisemmin. Sitten kun minä olen poistunut saunasta, tytär ja vävy ovat jo kärkkymässä vuoroaan ja saunovat sitten mieheni kanssa. Jos ollaan mökillä ilman vävyä, niin sitten saunotaan kolmisteen eikä tarvita kahta eri saunavuoroa. Minä olen estyneempi kuin nämä luonnonlapset (mies ja tytär) enkä kehtaa mennä vävyn kanssa saunaan.

Vierailija
64/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sen tyttiksen ottaa mukaan sinne saunaan. Anoppikin voi vihtoa tulevan miniän kunnolla.

Vierailija
65/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos isi käy saunassa tyttären kaverin kanssa?

Tällaistakin on sattunut, kun tyttären bestis oli meidän mukana mökkireissulla. En muista tarkalleen minkä ikäisiä olivat, mutta varhaisteinejä kuitenkin. Ihmettelin hieman, kun kuulin että tyttären bestis oli sujuvasti saunonut tyttären ja miehen kanssa kolmistaan. Hän oli tottunut omankin isänsä kanssa saunomaan eikä nähnyt mitään ongelmaa saunoa kaverin isän kanssa.

Vierailija
66/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kymppisen poikani kanssa. 

Jutellaan asioista. Ei siinä ole mitään seksuaalista. 

Vierailija
67/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseekö äitipuoli pojan ja poika äitipuolen?

Ja etu- ja takapuolen?

Tietenkin, ihan samalla tavalla kuin naisystävykset pesevät toisensa saunoessaan yhdessä.

Vierailija
68/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteissa on tärkeää oppia se, että asioita voi tehdä eri tavalla ja kumpikin tapa on oikein.

Toisen tapa ei ole väärä, vain erilainen.

Tämän voit tyttöystävällesi kertoa. Ehkä joku toinen asia menee toisinpäin, ja on sinun vuorosi huomata joku tyttöystäväsi erilainen tapa.

Vierailija
69/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseekö äitipuoli pojan ja poika äitipuolen?

Ja etu- ja takapuolen?

Tietenkin, ihan samalla tavalla kuin naisystävykset pesevät toisensa saunoessaan yhdessä.

Ja miesystävykset pesevät toisensa. Se on niin luonnollista että, kaikki me näin tehdään.

Vierailija
70/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelusuhteissa on tärkeää oppia se, että asioita voi tehdä eri tavalla ja kumpikin tapa on oikein.

Toisen tapa ei ole väärä, vain erilainen.

Tämän voit tyttöystävällesi kertoa. Ehkä joku toinen asia menee toisinpäin, ja on sinun vuorosi huomata joku tyttöystäväsi erilainen tapa.

Joo aion tuoda tuon esille hänelle. kiitos

Vierailija
71/73 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/73 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Itse saunon oman poikani (20v) kanssa viikoittain, vaikka hän ei asu enää kotona. 

En ole ikinä ymmärtänyt, että olisi joku ikäraja saunomiselle 🙄 itsekin saunon isänikin kanssa ihan ongelmitta.

Ja joo, pojan kaveritkin käy meillä saunomassa ja saunotaan ihan yhdessä, niin että me vanhemmatkin ollaan saunassa. Näin toimittu jo vuosia.

Vierailija
73/73 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT LOPPU... SE SAUNOMINEN!!!!!!!!!!!!🧐🧐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan