Onko muka niin outoa jos 18-vuotias poika käy äitinsä kanssa saunassa?
En tiedä missä tätä kannattaisi kysyä kun oikeassa elämässä se olis aika kiusallissta. Tilanne siis se että vanhemmat eronnut ja äidin luona on vain tunnin saunavuoro mutta mun tyttöystävän mielestä on tosi outoa että käyn vieläkin saunassa mun äidin kaa. Puolen tunnin vuoro olisi aika lyhyt eikä ehtisi kunnolla peseytyä ja saunoa.
Kommentit (73)
Ei tuossa ole mitään omituista, jos tilannetta ei itse seksualisoi.
Miespuolinen koulukaverini saunoi äitinsä kanssa ja tätä pidettiin outona kunnes kyseinen mies kävi sahauttamassa kikkelinsä irti ja ilmoitti julkisesti olevansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen koulukaverini saunoi äitinsä kanssa ja tätä pidettiin outona kunnes kyseinen mies kävi sahauttamassa kikkelinsä irti ja ilmoitti julkisesti olevansa nainen.
Kaunis tarina.
Vierailija kirjoitti:
Peseekö äitipuoli pojan ja poika äitipuolen?
Ja etu- ja takapuolen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaajat olettavat, että äiti on vulvallinen henkilö?
Ei sitä muuten äidiksi pääsisikään.
P0rn0saiteille poika-äiti(puoli)asetelmat ovat suosittuja. Eli insestifetissi on ainakin mielikuvatasolla yleisempää kuin luulettekaan. Toteuttaminen on sitten eri asia, mutta sitäkin tapahtuu.
Outoa on lähinnä se, että ei pysty puolessa tunnissa saunomaan ja pesemään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sulla tulee vahinko seisokki äidin edessä?
Ei se ole vahinko, ja sitten se seisokki hoidellaan
Ei sitä siinä tarvitse hoidella eikä tehdä asiasta numeroa. Eikä varsinkaan moittia tai hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Jos äitipuoli on silikoneilla varustettu megahottis ja siellä Vain Saunotaan, niin se on todella outoa.
Mistä nää vastaajat keksii ton äitipuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äitipuoli on silikoneilla varustettu megahottis ja siellä Vain Saunotaan, niin se on todella outoa.
Mistä nää vastaajat keksii ton äitipuolen?
Tätä mäkin ihmettelen koska kyseessä on mun ihan oikea äiti eikö äitipuoli
Vierailija kirjoitti:
Tämähän siinä on vaarana, mutta vain alle puolet poikasaunojista toimii näin. Eli sauno huoletta, ap, äiskän kanssa.
Suomessa lienee uhan normaalia, että perheenjäsenet saunovat keskenään. Teini-iässä nuoret ehkä haluavat alkaa saunoa yksin. Mutta en näe tuota ap:n tilannetta mitenkään outona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö äitipuoli pojan ja poika äitipuolen?
Ja etu- ja takapuolen?
Kaikki puolet, etu-, taka- ja muut puolet, ylä- ja alapäät. Näin.
Ei ole mielestäni outoa. Itsekin saunon äitini, isäni, veljieni ja siskojeni kanssa, sisarusten puolisoiden kanssa, anopin, anopin puolison, miehen veljen Ja mökeillä ja juhlissa milloin milläkin kokoonpanolla. Olen luullut että on aika tavallista saunoa sekaporukoissa mutta vastausten perusteella ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta outoa on, ettei oma 18 vuotias halua saunoa minun kanssa. Olen erittäin hemaiseva, mutta kun ei vaan kiinnosta.
Äippä 39v
Hassua luin ensin "Olen erittäin haiseva"...
On normaalia.