Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen työhön käyn kun olen tyhmä?

Vierailija
07.01.2024 |

Esim minulla tulee aika useasti "totaalinen black out". Jos joku sanoo vedä johto pistorasiasta, saatan alkaa hamuilla että mitä, siis mikä pistorasia? Tiedän, ettei tämä normaalia ole, mutta varmaan vuosikausien masennus ja ahdistus tehnyt tehtävänsä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehty älykkyystesti? Jos olet lievästi kehitysvammainen, pääset työkyvyttömyyseläkkeelle. Voit silti tehdä kaikenlaista omien kykyjesi puitteissa. 

Mene lääkäriin ja pyydä tutkimuksia. Kyse voi olla monesta fyysiseen terveyteenkin liittyvästä asiasta kuten kehnosta ravitsemuksesta.

Vierailija
22/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu nyt ihan ensin lääkärin paikkeille, että pääset tutkimuksiin mistä noi blackoutit voi johtua. Onko näitä ollut nuorenpanakin?

On ollut aina. Olen vian todettu tyhmäksi.

Miksi valehtelet? Ei kukaan lääkäri sano, että "olet vain tyhmä". Varsinkaan, kun tyhmä on vain haukkumasana eikä sinällään tarkoita mitään konkreettista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen, niin onlyfansiin tai voihan sitä tavaraa livenäkin myydä. Miehenä se olis työkyvyttömyyseläkettä haettava. 

Vierailija
24/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ryhtyä monikulttuurisuuskoordinaattoriksi.

Vierailija
25/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te tyhmiä ole. Tyhmät eivät edes tajua ja usko olevansa tyhmiä. He, kun avaavat suunsa, tyhmyys näkyy ja kuuluu. Silti kaikkia ja kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.

Työtä ei kannata hirveän kauan ja syvällisesti pohtia, jos ei ole jo työelämässä ja vaihtamassa alaa tms. Hakekaa ihan mitä vaan töitä ja saatuanne toimeentulon voitte miettiä jatkoa rauhassa. Työnvaihtajat saavat helpommin uusia töitä, kun työttömyyden pitkittyessä ei välttämättä työllisty pitkään aikaan. Tsemppiä!!

Vierailija
26/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin rutiinityöhön, jota voit tehdä matkimalla. Ei sellaiseen, mikä vaatisi liikaa päättelyä ja loogista ajattelua.

Vierailija
27/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyyttä esiintyy hyvin harvoin valkoisilla, poikkeuksena ns vait rässit, jotka tunnistaa mm kiroilusta ja sylkemisestä

Vierailija
28/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Tampereella roskiksen pesijän. Sellaista metrin korkeaa pönttöä kadulla pesi luutulla ulkopuolelta vanha mies.

Ajattelin silloin että kunpa lapseni menestyisi opinnoissa ettei tuohon työhön. Nyt ajattelen että rehellistä työtä ja kunnon veronmaksaja.

Vierailija
29/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu neuropsykologiseen arviointiin.

Vierailija
30/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli, hyllyttäjä kaupassa, siivooja, varastotyöntekijä. Onhan näitä...

Vierailija
31/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmyyttä esiintyy hyvin harvoin valkoisilla, poikkeuksena ns vait rässit, jotka tunnistaa mm kiroilusta ja sylkemisestä

Esim perusidiootit eli se puolue missä purra on, niin ne vasta tyhmiä onkin 

Vierailija
32/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eliittiä vihervasemmistolaisessa maailmankuvassa.

Alat maahanmuuttokoordinaattoriksi tai valtiontalouden asiantuntujaksi.

Vierailija
33/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella tyhmä, niin ilmeisesti nyt Kokoomus hyväksyy joukkoihinsa, samoin Persut. Oikein tyhmä saa ministerin salkun

Vierailija
34/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu neuropsykologiseen arviointiin.

Olen mä jo ollut.

Vierailija
35/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei koulun penkki nappaa niin sitte on vuokratyöt tai pikaruoka-jakeluhommat

woltti, foodora jne

Vierailija
36/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen työhön käyn kun olen tyhmä?

Kansanedustaja, Euroopan investointipankin varajohtaja, EU-komissaari... Onhan noita.

Vierailija kirjoitti:

No sähkötyöt lienee poissuljettu. Mites joku tutkijan ura?

Tyhmyystutkija. Empiirisen tyhmyyden asiantuntija.

Vierailija
37/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi ryhtyä monikulttuurisuuskoordinaattoriksi.

Ylellä tulee radiossa huomenna tuon parissa töitä 30 vuotta tehneen ukon haastattelu. Hänet ovat "pakolaiset" mm. hakanneet ym. kivaa. Haastattelusta soitetusta pätkästä kuultua: "Se on ihan normaali tapa... Et miten ne tunteet purkautuu. Kyl mäkin olisin varmasti tehnyt saman tossa tilanteessa... purkanut ne tunteet johonkin valtion virkamieheen vastaanottokeskuksessa."

Vierailija
38/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu nyt ihan ensin lääkärin paikkeille, että pääset tutkimuksiin mistä noi blackoutit voi johtua. Onko näitä ollut nuorenpanakin?

Minä puolestaan olen käynyt eikä mitään näkynyt magneettikuvassa. Olen kuitenkin käyttänyt vuosia SSRI-lääkkeitä, joista aiheutui kaikenlaista ikävää vaivaa. Olen jo lopettanut, mutta edelleen voi tulla totaalinen black out etten ymmärrä yksinkertaista kysymystä. Epäilen näillä lääkkeillä olleen vaikutusta tähän. Käyttämäni lääke myös yllättäen poistettiin markkinoilta kokonaan. 

Vierailija
39/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut aina. Olen vian todettu tyhmäksi.

No, mitä sä olet tähän asti tehnyt työksesi?

Vierailija
40/56 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeriksi. Niitä on ollut useampi tyhmä putkeen jo kymmeniä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän