Mies - miksi haluat parisuhteen?
Kun nyt jatkuvasti käydään keskustelua siitä, että miehet ovat (lapsettomassa) parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia, niin onko teillä asiaan jotain muuta lisättävää?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä.
Näitäkö ei muka voi saada ilman parisuhdetta?
Heh, et kopannut että mies haluaa naisen joka mahdollistaa hänelle tuon kaiken ilman, että hän itse tekee mitään niiden eteen.
Kommenteista päätellen joitain kelvollisia miehiä on.
Naisen kannattaa olla nirso, hyvin nirso. Miksi ihmeessä kukaan itseään kunnioittava nainen haluaisi olla kotiapulainen ja seksiobjekti? Ennemmin viettää aikaa ystävien kanssa ja hankkii lapsen vaikka itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta. Siinä se. En ole mikään peikko kuten monet muut tällä palstalla.
Näin. Olisi surullista joka aamu herätä uuden vieraan ihmisen vierestä.
rakastaa ja tulla rakastetuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä.
Näitäkö ei muka voi saada ilman parisuhdetta?
Heh, et kopannut että mies haluaa naisen joka mahdollistaa hänelle tuon kaiken ilman, että hän itse tekee mitään niiden eteen.
On luullakseni totta kärjistäen, että moni nainen, joka on paremmin koulutettu ja siten myö susein vähän paremmin tienaava ja joka jaksaa ylläpitää niin henkistä kuin fyyisistä terveyttään elää usein sinkkuna. Huomaan miehenä samaistuvani tällaisiin naisiin aika paljon.
Miksikö? Kkoska nämä naiset kohtaavat ihan liian harvoin potentiaalisia miehiä, jotka toisivat kuten joku sinkkumies kiteytti tällä palstalla joskus; kumppanin tulisi tuoda "tarpeeksi paljon" lisäarvoa, jotta hän tai tässä yleistäen koulutetummat ja vähän paremmin tienaavat (jne) naiset olisivat valmiita ja halukkaista asettumaan parisuhteeseen.
Avauksen kysymykseen on ollut hauska lukea vastauksia, koska itsekin olen viihtynyt jo pidempään sinkkuna. Vastauksia lukiessa ymmärrän yhä paremmin miksi myös moni nainenkin jatkaa eloaan sinkkuna kun tämänkin keskustelun postauksia lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta. Siinä se. En ole mikään peikko kuten monet muut tällä palstalla.
Toivottavasti löydät sen. Kiitos tästä, ei ihan mene usko ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vakkari seksiin. Mitä muuta naiselta vois saaha mitä mulla ei muuten jo olis?
Ihan nyt tosissaan kysyn, mitä sellaista saisin mitä minulla ei jo ole jos jättää seksin pois? Ja ei rakkaus ei ole vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata naisen, jonka kanssa voisi keskustella kulttuurista, politiikasta ja nauttia taiteesta ja jakaa elämän syvimmät tuntemukset. Mutta eniten haluaisin kuitenkin pillua.
Eli seksi pelkkää yhdyntää, vai tykkäätkö myös monipuolisemmasta? Tuo "haluan pillua" kuulostaa joltain pelkistetyltä vaniljalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata naisen, jonka kanssa voisi keskustella kulttuurista, politiikasta ja nauttia taiteesta ja jakaa elämän syvimmät tuntemukset. Mutta eniten haluaisin kuitenkin pillua.
Eli seksi pelkkää yhdyntää, vai tykkäätkö myös monipuolisemmasta? Tuo "haluan pillua" kuulostaa joltain pelkistetyltä vaniljalta.
Kun ei ole aikoihin edes nähnyt naista alasti niin "haluan pillua" on se lähtökohta. Samaan tapaan kuin nälkään kuolevalle riittää "kulhollinen puuroa"
Kumma että siihen parisuhteeseen aina vain halutaan vaikka se on lopulta ihan täyttä paskaa. Rakkaus loppuu ja toiseen kyllästyy, koskaan ei kuitenkaan samaan aikaan , vaan aina jompikumpi sitten tulee loukatuksi jne. On henkistä alistamista , rajoittamista.. ei vain kannata. Se vuoden parin hyvä vaihe loppuu aivan varmasti, sitten saa pettyä toiseen ja itseensä. Lapset on tietysti hankala asia. Niitä rakastaa , niin paljon, että tuntuu olisiko parempi ollut olla heitä saamatta tällaiseen pettymysten ja kärsimyksen maailmaan. Naiset ovat fiksummin huomannut , että yksinolo on ihan loistava ratkaisu ja elämäntyyli. Meillä miehillä se on osittain vähän vielä statusasiakin ja että on ikäänkuin looseri ios on yksin. Lisäksi iso osa miehistä ei pääse naisen kanssa edes kosketusetäisyydelle ilman vakisuhdetta. Minulla ei ole yksinollessa mitään mahdollisuutta seksiin, mutta silti se yksinolo on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt tosissaan kysyn, mitä sellaista saisin mitä minulla ei jo ole jos jättää seksin pois? Ja ei rakkaus ei ole vastaus.
Ihan totisena heteromiehenä esitän vastakysymyjsen, jos oikeasti koet, että sinulle merkitsee eniten se, että nainen "antaa" sinulle seksiä, niin oletko varma, että sinun kannaltasi olisi viisaista asettua parisuhteeseen naisen kanssa sen sijaan, että naisen asemasta hankkisit itsellesi (seksi)nuken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakkaa nyt joku. Eikä mitään "vedin herneet nenään niin reagoin tunteella" vaan ihan oikeita vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totisena heteromiehenä esitän vastakysymyjsen, jos oikeasti koet, että sinulle merkitsee eniten se, että nainen "antaa" sinulle seksiä, niin oletko varma, että sinun kannaltasi olisi viisaista asettua parisuhteeseen naisen kanssa sen sijaan, että naisen asemasta hankkisit itsellesi (seksi)nuken.
Seksinukke on sama kuin lämmitetty ruumis eikä nekrofilia ole mun juttu. Ehkä sulle se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kumma että siihen parisuhteeseen aina vain halutaan vaikka se on lopulta ihan täyttä paskaa. Rakkaus loppuu ja toiseen kyllästyy, koskaan ei kuitenkaan samaan aikaan , vaan aina jompikumpi sitten tulee loukatuksi jne. On henkistä alistamista , rajoittamista.. ei vain kannata. Se vuoden parin hyvä vaihe loppuu aivan varmasti, sitten saa pettyä toiseen ja itseensä. Lapset on tietysti hankala asia. Niitä rakastaa , niin paljon, että tuntuu olisiko parempi ollut olla heitä saamatta tällaiseen pettymysten ja kärsimyksen maailmaan. Naiset ovat fiksummin huomannut , että yksinolo on ihan loistava ratkaisu ja elämäntyyli. Meillä miehillä se on osittain vähän vielä statusasiakin ja että on ikäänkuin looseri ios on yksin. Lisäksi iso osa miehistä ei pääse naisen kanssa edes kosketusetäisyydelle ilman vakisuhdetta. Minulla ei ole yksinollessa mitään mahdollisuutta seksiin, mutta silti se yksinolo on parempi.
Mä olen rakastanut miestäni, ja hän minua kohta 20 vuotta. Ei se aina lopu, vaan kasvaa, kun yhteistä matkaa tulee lisää. Toki lähtökohdan pitää olla se, ettei toista lyödä vyön alle, ikinä. Onnellisen liiton salaisuus on tällä kokemuksella hirveän yksinkertainen: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne." Siitä se lähtee. Kärsimystä on silti luvassa, huolen muodossa. Se on ilmeisesti se kääntöpuoli, ei toista ilman toista.
No ensitöiksi voin sanoa pärjääväni enemmän kuin hyvin yksin, mutta parisuhteeseen voisin ryhtyä jos nainen tykkäisi läheisyydestä ja olisi hyvää keskusteluseuraa. Lisäksi tulisi olla siisti ja hyvä toimeentulo. Keskusteluseuralla meinaan että voisi keskustella eri asioista ja tehdä yhdessä eri asioita ja suunnitella tulevaisuutta. Olen huomannut tehneeni monta huonoa päätöstä, sillä olen pohtinut asioita vain itsekseni.
Syy miksi haluaisin parisuhteen olisi siis intiimisuhde fyysisesti ja psyykkisesti jonkun kanssa. Lisäksi moni asia on mukavampi kahdestaan, vaikka ihmisellä tulee tosin olla myös omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakkaa nyt joku. Eikä mitään "vedin herneet nenään niin reagoin tunteella" vaan ihan oikeita vastauksia.
Näyttäis olevan liian vaikea kysymys niin käännetään ylösalasin. Mitä mies voi antaa naiselle muuta kuin vakkarin seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle koko seurustelun tarkoituksena on saada vain vakipano, niin miksi ihmeessä esität olevasi kiinnostunut oikeasta parisuhteesta kumppanillesi ja esim. vanhemmillesi ja ystävillesi? Kyllä varmasti löytyy niitä naisia, jotka haluavat pysyvämmän seksisuhteen, ilman parisuhdetta, mutta sellaisen hakeminen vaatisi ilmeisesti sinulta sellaista rehellisyyttä ja avoimuutta mihin et kykene.
Joo ja sen rinnalla juttuseuraa, puuhailuseuraa, retkeilyseuraa, matkailuseuraa ym. Tietysti miten sitten sovitaan. M56
Miksi suotta ponnistella kun toinen tekee?