Riidankylväjät tänne ketjuun!
Nyt teille on perustettu oma ketju jossa voitte haukkua toisianne ja ylentää itsenne.
Olkaa hyvät!!
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on aina tien tukkeena, maalaiset liukuportaissa. Toiset kailottavat kovaan ääneen puhelimessa. En minä, ne muut.
Ite tukit kaupassa käytävän ostoskärryllä kun jäät toisten mammojen kanssa juoruamaa
JA sinä, puusilmä, jäät kuppaamaan liikennevaloihin. Aina saa töötätä ennen kuin sinä etana-aivo älyät lähteä.
No sullahan oli se 2 sekunnissa sataseen kiihtyvä sähköauto, niin mene ohi vaan seuraaviin punaisiin, Häkämies.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
🗣 ITE OOT RIIDANKYLVÄJÄ.
ENKÄ OO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on aina tien tukkeena, maalaiset liukuportaissa. Toiset kailottavat kovaan ääneen puhelimessa. En minä, ne muut.
Ite tukit kaupassa käytävän ostoskärryllä kun jäät toisten mammojen kanssa juoruamaa
JA sinä, puusilmä, jäät kuppaamaan liikennevaloihin. Aina saa töötätä ennen kuin sinä etana-aivo älyät lähteä.
No sullahan oli se 2 sekunnissa sataseen kiihtyvä sähköauto, niin mene ohi vaan seuraaviin punaisiin, Häkämies.
-winner-
Ainakaa en valita pensan hinnasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran paskat ja laturaivo, mitäs tykkäätte?
Ei oo väliä kunhan häpyhuulet on täydelliset.
M48, guru
Miten sitten, jos ne kuitenkin ovat täynnä hiekkaa???
-winner-
En pidä hiekasta. Se on karkeaa ja ärsyttävää, ja sitä pääsee kaikkialle
Oletko Anakin Skywalker?
-winner-
Anakin Skywalker on kuollut. Olen Darth Vader.
Kannattaa katsoa Ashokan eka season ja miettiä uusiksi..
-winner-
Ajatelkaa jos pitäisi elää ikuisesti. Aivan järkyttävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
imekää pippeliä mammat
Mitkä mammat? Täältä löytyy kaikenlaista porukkaa iästä riippumatta. On vapaita ja varattuja, nuoria ja vanhempia, naisia ja miehiä, hyvätuloisia ja matalapalkkaisia sekä työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
-winner-
Oletko Anakin Skywalker?
-winner-
-winner-
Ahsoka näki vain mielensä projektion Anakinista. Se ei ollut oikea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
ja mulla istumaan. Se on ainoa oikea tapa käydä pissalla
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Persu kiihottui riitelystä ;D Tekisit siellä hallituksessa jotain, takinkääntäjä ja Petterin tikkarinimijä!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos pitäisi elää ikuisesti. Aivan järkyttävä ajatus.
Aivan parasta kun sais loputtomasti aikaa trollata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
imekää pippeliä mammat
Mitkä mammat? Täältä löytyy kaikenlaista porukkaa iästä riippumatta. On vapaita ja varattuja, nuoria ja vanhempia, naisia ja miehiä, hyvätuloisia ja matalapalkkaisia sekä työttömiä.
Ei täällä ole kuin av mammoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Persu kiihottui riitelystä ;D Tekisit siellä hallituksessa jotain, takinkääntäjä ja Petterin tikkarinimijä!
-winner-
Mee sun Sanna alttarilta pyytää ens vaaleihin lisä-ääniä
Kerrankin kunnon hyvänmielen ketju. Tulin kuuluttamaan kehopositiivisuudesta ja prismassa pyllistelevistä löllyröistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Niin, oliko mahtavaa ladata eilen sitä pyörillä kulkevaa vara-akkua 2,35 kwh hinnalla? ;D Kuulostaa ihan normaalilta tankkihinnalta muuten ;D Ehkä 5 euroa/kwh olisi sopiva sähköauton lataushinta muutenkin? Ette laittaisi normaalia sähköverkkoa aina polvilleen niiltä peräkylän mummoilta ja papoilta.
-winner-
Siis miten aikuisilla (?) ihmisillä on aikaa ja jaksamista vääntää jostain lasten sarjasta, siis LASTEN, hei haloo...
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnon hyvänmielen ketju. Tulin kuuluttamaan kehopositiivisuudesta ja prismassa pyllistelevistä löllyröistä!
Kyllä minä saan olla kehopositiivinen ja silti haluta vain laatikkoleukalentäjälääkärin jolla vatsalihakset näkyy ja rasvaprosentti olematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
-winner-
Oletko Anakin Skywalker?
-winner-
-winner-
Ahsoka näk
kamalaa. Ahsokakin siis projisoi ihan omiaan, kuten kaikki palstamme riidankylväjät ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Niin, oliko mahtavaa ladata eilen sitä pyörillä kulkevaa vara-akkua 2,35 kwh hinnal
Haluat tappaa maailman sun fossiiliautolla. Syöt varmaa lihaaki