Riidankylväjät tänne ketjuun!
Nyt teille on perustettu oma ketju jossa voitte haukkua toisianne ja ylentää itsenne.
Olkaa hyvät!!
Kommentit (175)
Hupsista. Kippasin juuri kauranjyviä ja auringonkukansiemeniä linnuille metsään. Mites nyt?
Hyvä että joku paimentaa lampaita, ei tarvi itse tehdä sitä jatkuvasti
Nää on hukassa ilman ohjeistusta.
Ei täällä mitään perkeleen riidankylväjiä ole.
Saako tänne linkit miesvihaketjuihin?
#miesvihanäkyväksi
Aloittajaa pitäisi vääntää nenästä!
Koiran paskat ja laturaivo, mitäs tykkäätte?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku paimentaa lampaita, ei tarvi itse tehdä sitä jatkuvasti
Nää on hukassa ilman ohjeistusta.
Hienosti nostit itsesi lampaiden yläpuolelle lammaspaimeneksi. Ihan itsekö päätit alkaa sellaiseksi, vai koetko olevasi valittu?
Olen hyvin hyvin vihainen ince l. Kerjään naisilta huomiota ainoalla osaamallani tavalla, riitelemällä. Miksi naiset eivät ymmärrä tätä ja anna pi llua?
Vierailija kirjoitti:
Saako tänne linkit miesvihaketjuihin?
#miesvihanäkyväksi
Mistä vaan ketjusta voi löytää tuota, ja sen voi myös kommentoida tarkemmin osoittamatta itse miesvihakohtaa.
Vauvapalstalaiset ovat alinta ihmissakkia. Typeriä, mitään tietämättömiä, aina toisia arvostelevia. En halua olla missään tekemissä heidän kanssaan.
Kaipaan tänne nimijankkaajaa. Ainut, joka kirjoittaa joskus jotain järkevää.
Ainakin ylennän itseni siinä, että en olisi ikinä niin imbesilli, että lähtisin mukaan gang stalking projektiin.
Ja jos joku vöittää että ihanhyvällä vaan, niin jotenkin epäilen, että uhreja ei olisi voitu puolustaa jotenkin paremmilla keinoilla kun järein rikoksin ja idioottimaisine gang stalking toimineen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tänne nimijankkaajaa. Ainut, joka kirjoittaa joskus jotain järkevää.
Naiset eivät tajua osallistuvansa vapaaehtoisesti naisten sortamiseen kun suostuvat ottamaan miehen sukunimen. Jokainen itseään kunnioittava nainen vähintään luopuu naiseudestaan ja alkaa muunsukupuoliseksi, koska se on ratkaisu taistella nykyisenlaista ahdasta naiskuvaa vastaan.
- pörssisähkö vai kiinteä
- sähköautot ja pensan hinta
- päivän -ismit
- hallituksen toilailut
- Venäjän tollojen trollailut ja sotatoimet
- mmuuttajat
- Jeesus
- pakkanen
- laturaivo
- miehen peniksen koko
- surkeasti toimivat Vauvan sivut
--- noilla varmaan jo herttaisinkin mussukka triggeröityy ;D
-winner-
Autistivajakit kirjoittavat hölmöyksiä, vaikka minua niiden jutut ei kiinnosta! On niillä niin hauskaa!🤮
"Olkaa hyvät".
No eihän olla.