Riidankylväjät tänne ketjuun!
Nyt teille on perustettu oma ketju jossa voitte haukkua toisianne ja ylentää itsenne.
Olkaa hyvät!!
Kommentit (175)
Miksi naiset on aina niin nihkeitä. Ikinä eivät lähe mukkaa vaikka kuinka koitan vongata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on aina niin nihkeitä. Ikinä eivät lähe mukkaa vaikka kuinka koitan vongata.
Koska oot pervo sika eli mies
Vierailija kirjoitti:
#MeToo ei ne munkaa matkaa lähe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MeToo ei ne munkaa matkaa lähe
#MeThree
Tämä voisi olla semmoinen raivoamishuone.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin siitä loiset!
Mee kokkari imee paskaa. Me vielä teille näytetään kun alotetaa yleislakko ja vallankumous
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla semmoinen raivoamishuone.
Käy hippi leikkaa tukkas ja hommaa töitä
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii ap:n aloitus!
Se mitää toiminu. Sinäki lammas vaa koitat nuolla APn persettä
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaisin on työnteko kielletty. Jumalakin lepäsi seitsemäntenä päivänä. Että tervemenoa vaan helvettiin siittä!
Jotkut on aina tien tukkeena, maalaiset liukuportaissa. Toiset kailottavat kovaan ääneen puhelimessa. En minä, ne muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaisin on työnteko kielletty. Jumalakin lepäsi seitsemäntenä päivänä. Että tervemenoa vaan helvettiin siittä!
Uskishihhulit ne vaa paasaa jumalasta ja jessestä. Jos teiän on pakko jotain uskoa ni uskokaa ettei meitä normaaleja ihmisiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on aina tien tukkeena, maalaiset liukuportaissa. Toiset kailottavat kovaan ääneen puhelimessa. En minä, ne muut.
Ite tukit kaupassa käytävän ostoskärryllä kun jäät toisten mammojen kanssa juoruamaa
Vierailija kirjoitti:
Autistivajakit kirjoittavat hölmöyksiä, vaikka minua niiden jutut ei kiinnosta! On niillä niin hauskaa!🤮
Muistin sinua parilla pieruketjukommentilla ;D Lämmin henkäys talvisäässä ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite tukit kaupassa käytävän ostoskärryllä kun jäät toisten mammojen kanssa juoruamaa
JA sinä, puusilmä, jäät kuppaamaan liikennevaloihin. Aina saa töötätä ennen kuin sinä etana-aivo älyät lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran paskat ja laturaivo, mitäs tykkäätte?
Ei oo väliä kunhan häpyhuulet on täydelliset.
M48, guru
Miten sitten, jos ne kuitenkin ovat täynnä hiekkaa???
-winner-
En pidä hiekasta. Se on karkeaa ja ärsyttävää, ja sitä pääsee kaikkialle
Oletko Anakin Skywalker?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA sinä, puusilmä, jäät kuppaamaan liikennevaloihin. Aina saa töötätä ennen kuin sinä etana-aivo älyät lähteä.
Opettele liikennesäännöt tai vähintään fysiikan lait. En voi lähtä liikkeelle jos oot eessä.
Ilmiannettu