Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MP: terapeutti Ville hakee europarlamenttiin 2024

Vierailija
07.01.2024 |

Minusta nuorten ja lasten asioita sekä mielenterveyttä pitäisi hoitaa täällä Suomessa, kun sillä agendalla on eduskuntaan päässyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulossa samanlainen nolo mahalasku kuin sillä ortodoksipapilla. 

Vierailija
2/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä eteenpäin pyrkiä, mutta on aika törkeää äänestäjiä kohtaan pyrkiä näin pian eduskuntavaalien jälkeen, pyrkipä sitten EU-parlamenttiin tai kansainväliseksi puhujaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pyrkiä eteenpäin ja sehän se onkin homman idea, kun vaaleihin lähdetään. Oman edun eteenpäin vienti.

Uskoin vaan tyhmänä, että hän olisi erilainen ja ottaisi mielenterveys asiat nelivuotiseksi asiaksi ja tekisi hartiavoimin työtä parannusten eteen. 

Ei niitä Brysselistä käsin hoideta!

Ap

Vierailija
4/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on positiivinen uutinen. Kyllä Brysselissäkin käyttöä olisi hänen näkemyksilleen. 

Vierailija
5/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se itkijä?

Vierailija
6/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no 1 ihminen voi olla vaikka millä agendalla siellä eduskunnassa, se on ns. huutava ääni aavikolla eli ei mitään vaikutusvaltaa. Ville rakensi hienon somebrändin ja nyt ratsastaa sillä, ei ole eka eikä taatusti vika. Oma maku meni tolla holismilla keulimisella..se tytär huomaa ne vaikutukset elämässään vasta n.40v vaikka nyt onkin ylpeä pikkuaikuinen joka on pitänyt järkeä iskän ja äiskän touhuihin. t. itsekin lasisen lapsuuden kokeneena..

Vierailija
7/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne SDP:läinen ei YLLÄTÄ. Näitähän on riviksi asti Marin, Lipponen, jne jne jne mun etu mun etu mun etu = SDP

En ole koskaan äänestänyt SDP:tä enkä tule äänestämään, puolue täynnä narsisteja oman edun tavoittelijoita, puheet ja teot eivät kohtaa.

Vierailija
8/8 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapaaaatti Ville, ei todellakaan ole antaa asiaosaamista EU- hun, hu, ha, voiko pyrkyrimäisempää ihmistä ollakkaan joka kuvittelee osaavansa politiikkaa hetken istuttuaan eduskunnassa ja siitäkin koko ajan valittanut kun ei jaksa kuunnella ihmisten huutoa ja itse itkekselee sen kun kerkii. Ei ymmärrä että siellä puhutaan asiaa jotka koskee meitä äänestäjiä ja tehdään meidän arkeen vaikuttavia päätöksiä. Itkupillit terapoimaan.