Natalia Salmela ilmoitti Helsingin Sanomissa olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen totuus on toinen
Salmela kertoi olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen. Tarkempia tietoja artikkelista ei löydy, joten on syytä kääntyä aina luotettavan Tilastopajan pariin. Sen nettisivuilta löytyy kattavasti suomalaisten yleisurheilijoiden tulokset myös juniorisarjoista.
Natalia Salmela nimellä ei löydy tuloksia lainkaan, mutta kun hakukenttään laittaa bloggaajan aiemman nimen Natalja Tolmatsova, niin tietokoneen näytölle ilmestyy tuloksia vuosilta 2001, 2002 ja 2003.
Kyvyt eivät aivan riittäneet Suomen kakkoseksi, mutta kymmenen parhaan joukkoon Salmela ylsi hallikaudella 2002. Hän ylitti hallissa 150, mikä oikeutti 14-vuotiaiden tyttöjen kausitilastossa yhdeksänteen sijaan
Kommentit (78)
Uusi Timo Soini? "Olisin voittanut vaalit, jos olisin ollut ehdolla." -> "Olisin ollut Suomen paras korkeushyppääjä, jos nönnönnöö."
Saastainen valehtelija. Pitäisi lähettää takaisin sinne mistä on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tosiaan löytyy pässejä jotka ei tajua että lehdet kaivaa näitä juttuja jostain ihan itse ilman että somevaikuttajat tekee asialle mitään?
Kukaan ei ole kaivanut mitään.
Vaikuttaja on itse vapaaehtoisesti kertonut olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen.
Fakta on tarkastettu.
Siten on saatu selville, että se ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
sen verran sanon tuosta Tilastopajasta että itse en löytänyt sieltä kuin ihan rajallisen määrän nuorisosarjojen tuloksia menneiltä vuosilta, ja ainoastaan joistain kisoista. Ja joistain oli vain voittaja.Eli ei siellä näytä kaikki tulokset lähellekkään olevan. Tai en tiedä. Esim. hän on voinut tehdä Suomen 2. kovimman korkeushypyn epävirallisissa kisoissa, tai PM-kisoissa, ei ne tuolla näkynyt. Tai miksi ei vaikka harjoituksissa, ja sitten valmentaja on kertonut että tämä on suomen 2. kovin tulos sen ikäisillä. Mitä tässä on kummallista? Eihän kaikki tulokset päädy lehtien sivuille, se riittää että oma seura tai itse tietää sen. En todellakaan syyttäisi valehtelusta.
Harjoituksissa tehdyt suoritukset eivät ole mitään virallisia tuloksia. Ei edes valmentaja voi sanoa minkään hypyn olevan 2. kovin tulos sen ikäisillä, koska ihan samalla tavalla ne muutkin ikätoverit voivat harjoituksissa hypätä yhtä korkealta. Sitähän ei tiedä kun niistä ei ole mitään yleispäteviä tilastoja. Tulokset hypätään kilpailuissa ja rankigista näkee kuka milläkin tasolla on urheillut.
150 senttiähän on hyvä tulos. Itse hyppäisin sen vain, jos saisin ponnistaa vähintään metrin korkuiselta telineeltä riman vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ja totuuden puhuminen XD
Tuo on kylläkin ehta oikeistolainen veronkiertäjä, typerys.
Sori nyt vaan ja typerys olet itse, on puhdasverinen vihreiden kannattaja. Kannattaa lukea muutakin kuin muropaketin pikkuväelle suunnattuja tehtäviä. Kokeile googlea jollet muuten usko.
Näinhän se on. Hesaria lainatakseni
Salmela kertoo käyneensä vihreiden puoluetoimistolla keskustelemassa mahdollisesta ehdokkuudesta.
Hänen mukaansa keskusteluissa on suoraan sanottu, että kaupalliset yhteistyöt tulee jättää siinä tapauksessa, että tulee valituksi kansanedustajaksi.
Salmela olisi viime vuonna ollut lähdössä Vihreiden kansanedustajaehdokkaaksi, häntä oli siihen pyydetty. Vihreät ei kuitenkaan salli edustajien kaupallista yhteistyötä, joten Salmelan olisi valituksi tultuaan pitänyt luopua työstään vaikuttajana. Hesari uutisoi tästä vaalien jälkeen näyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli jossain Pökkölän kylän raittiusseuran järjestämässä SM-kilpailussa, 3 osallistujaa, ja tuli siinä toiseksi?
Tai joku epämääräinen koulujen välinen kisa (johon vain osa kouluista osallistuu).
No ei ollut, vaan valehteli. Pääsee uudestaan otsikoihin= ilmaista julkisuutta.
Valehteleva r yssä, tämähän on aivan ennenkuulumatonta.
Töhritty tyhjäpäävenakko luulee jälleen että any publicity is good 🤣
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Venäjän kakkonen.
Ei se ole niin justiinsa sielläpäin. Pääasia että edistää omaa peeärräänsä nuoruutensa kunniakkailla teoilla.
Suomalaisiahan syytetään turhasta vaatimattomuudesta. Salmela osaa auttaa tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tosiaan löytyy pässejä jotka ei tajua että lehdet kaivaa näitä juttuja jostain ihan itse ilman että somevaikuttajat tekee asialle mitään?
Kukaan ei ole kaivanut mitään.
Vaikuttaja on itse vapaaehtoisesti kertonut olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen.
Fakta on tarkastettu.
Siten on saatu selville, että se ei pidä paikkaansa.
Tulos, siis 9. paras, ei 2, löytyy nimellä Natalja Tolmatsova.
tyypillinen ryccä, valehtelee
Majoittaa varmasti omituista väkeä
Helveti hyvä tulos kuitenkin. Taitaa mammat olla vähän kateellisia, koska Natalia on kaunis ja vielä jonkunmoinen urheilijakin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta tyrkkyjen tyrkky,yök 🤮🤮
Laukoo ihan mitä vaan ollakseen julkisuudessa. Eikös sama nainen kehuskellut olevansa DI vaikka ei ollut vielä tutkintoakaan?
Niin tai näin, näen punaista kun astuu areenalle(yle) ja vaihdan kanavaa.
Kuvottavat tatskat vielä.
Ajatella että Suomessa on niin paljon venäläisiä että tuotakin tyrkkyämmää fanitetaan.
Ikuinen kakkonen. Ottaako hän kakkoseen?