Natalia Salmela ilmoitti Helsingin Sanomissa olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen totuus on toinen
Salmela kertoi olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen. Tarkempia tietoja artikkelista ei löydy, joten on syytä kääntyä aina luotettavan Tilastopajan pariin. Sen nettisivuilta löytyy kattavasti suomalaisten yleisurheilijoiden tulokset myös juniorisarjoista.
Natalia Salmela nimellä ei löydy tuloksia lainkaan, mutta kun hakukenttään laittaa bloggaajan aiemman nimen Natalja Tolmatsova, niin tietokoneen näytölle ilmestyy tuloksia vuosilta 2001, 2002 ja 2003.
Kyvyt eivät aivan riittäneet Suomen kakkoseksi, mutta kymmenen parhaan joukkoon Salmela ylsi hallikaudella 2002. Hän ylitti hallissa 150, mikä oikeutti 14-vuotiaiden tyttöjen kausitilastossa yhdeksänteen sijaan
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa Natalia kyllä selittää vaikka Ylen aamudigissä miksi valehteli Suomen kansalle. En kyllä ostaisi enää hänen remppaamiaan asuntoja enkä lue blogia.
Sitä päivää ei tule että Yle paljastaisi yhdenkään r y š š ä n ikinä valehdelleen.
Nätti mutta tatskat pilaa kaiken. Varmana fiksu mutta se ei julkisuuskuvasta oikein välity. EVK
Tää akka on samaa kastia kuin SDofiat ja Merttinat
Olin kerran yhdeksäs ei varmaan olisi kuulostanut ihan niin vaikuttavalta kuin pieni juksaus. 😂
Vihervassarit ja totuuden puhuminen XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tosiaan löytyy pässejä jotka ei tajua että lehdet kaivaa näitä juttuja jostain ihan itse ilman että somevaikuttajat tekee asialle mitään?
Oletko itse vähän pässi? Natalia ihan itse kertoi asiasta Hesarin haastattelussa.
Ja aikoja sitten podissa. Lehdet kaivelee tietoja esille podista, instasta ja podcastista ilman mitään haastatteluja.
Huoh. Nyt on nimenomaan kyse Hesarin haastattelusta, eikä mistään podista edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kylläkin ehta oikeistolainen veronkiertäjä, typerys.
Härskillä valehtelulla, liioittelulla ja tyrkkyydellä julkkikseksi ilman mitään sisältöä. Kausihevit ja oman kodin remppaaminen ja sitä kautta asunnon arvonnousu ei ole hänen keksintöjään, eikä edes uusia. Kuka hullu muka ostaa näitä itsestäänselvyyksiä - ja vielä venäläiseltä. Pistää miettimään, mistä ne sen sometulot on oikein peräisin... Venäjältä?
Nata on ihana, ootte vaan kateellisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Natalia on vassari? Mietipä hetki uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tää akka on samaa kastia kuin SDofiat ja Merttinat
Minusta ei. Ennemminkin kaikesta avautuja-narisija-loukkaantuja tyyliin Lola Odusoga tai Miisa Nuorgam.
Miltäköhän nuo hirvitystatuoinnit näyttävät vanhempana? Vaikkapa vain 20 vuoden päästä, kun leukanahka jo venähtää?
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa Natalia kyllä selittää vaikka Ylen aamudigissä miksi valehteli Suomen kansalle. En kyllä ostaisi enää hänen remppaamiaan asuntoja enkä lue blogia.
Oletko ennen ostanut hänen asuntojaan?
L O L 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja viisas nainen.
Kolme asiavirhettä noin lyhyessä lauseessa on jonkinlainen saavutus.
Kai kaikki suomenvenäläiset sitä diggaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kylläkin ehta oikeistolainen veronkiertäjä, typerys.
Sori nyt vaan ja typerys olet itse, on puhdasverinen vihreiden kannattaja. Kannattaa lukea muutakin kuin muropaketin pikkuväelle suunnattuja tehtäviä. Kokeile googlea jollet muuten usko.
Nykyään on somekiusaaja. Ainakin minun kimppuun hyökkäsi somessa kerran ja olen kuullut hänen tehneen sitä muillekin.