Natalia Salmela ilmoitti Helsingin Sanomissa olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen totuus on toinen
Salmela kertoi olleensa korkeushypyssä Suomen kakkonen. Tarkempia tietoja artikkelista ei löydy, joten on syytä kääntyä aina luotettavan Tilastopajan pariin. Sen nettisivuilta löytyy kattavasti suomalaisten yleisurheilijoiden tulokset myös juniorisarjoista.
Natalia Salmela nimellä ei löydy tuloksia lainkaan, mutta kun hakukenttään laittaa bloggaajan aiemman nimen Natalja Tolmatsova, niin tietokoneen näytölle ilmestyy tuloksia vuosilta 2001, 2002 ja 2003.
Kyvyt eivät aivan riittäneet Suomen kakkoseksi, mutta kymmenen parhaan joukkoon Salmela ylsi hallikaudella 2002. Hän ylitti hallissa 150, mikä oikeutti 14-vuotiaiden tyttöjen kausitilastossa yhdeksänteen sijaan
Kommentit (78)
Siinä vasta tyrkkyjen tyrkky,yök 🤮🤮
Natalialla on aika kullannut muistot.
Mutta kakkonen on sama asia kuin toinen.
Kaunis ja vaatimaton Natalia alastomana Hesarissa (tilaajille).
Jos se oli jossain Pökkölän kylän raittiusseuran järjestämässä SM-kilpailussa, 3 osallistujaa, ja tuli siinä toiseksi?
Tai joku epämääräinen koulujen välinen kisa (johon vain osa kouluista osallistuu).
sen verran sanon tuosta Tilastopajasta että itse en löytänyt sieltä kuin ihan rajallisen määrän nuorisosarjojen tuloksia menneiltä vuosilta, ja ainoastaan joistain kisoista. Ja joistain oli vain voittaja.Eli ei siellä näytä kaikki tulokset lähellekkään olevan. Tai en tiedä. Esim. hän on voinut tehdä Suomen 2. kovimman korkeushypyn epävirallisissa kisoissa, tai PM-kisoissa, ei ne tuolla näkynyt. Tai miksi ei vaikka harjoituksissa, ja sitten valmentaja on kertonut että tämä on suomen 2. kovin tulos sen ikäisillä. Mitä tässä on kummallista? Eihän kaikki tulokset päädy lehtien sivuille, se riittää että oma seura tai itse tietää sen. En todellakaan syyttäisi valehtelusta.
Vieläkö tosiaan löytyy pässejä jotka ei tajua että lehdet kaivaa näitä juttuja jostain ihan itse ilman että somevaikuttajat tekee asialle mitään?
Milloin kansa kyllästyy tuohon venäläispoikaan?
Nyt saa Natalia kyllä selittää vaikka Ylen aamudigissä miksi valehteli Suomen kansalle. En kyllä ostaisi enää hänen remppaamiaan asuntoja enkä lue blogia.
Pitää keksiä joku siviiliammatti itselleen, koska sellaista ei ole. Lifestyle bloggaaja influensseri? Vähemmän oikea ammatti se on kuin urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tosiaan löytyy pässejä jotka ei tajua että lehdet kaivaa näitä juttuja jostain ihan itse ilman että somevaikuttajat tekee asialle mitään?
Oletko itse vähän pässi? Natalia ihan itse kertoi asiasta Hesarin haastattelussa.
Kertoihan myös olleensa ennen koulukiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse vähän pässi? Natalia ihan itse kertoi asiasta Hesarin haastattelussa.
Ja aikoja sitten podissa. Lehdet kaivelee tietoja esille podista, instasta ja podcastista ilman mitään haastatteluja.
Toi nainen on niin kuvottava! Nyt myy jotain kalliita verkkokursseja hölmöille jotka luulevat, että saavat somesta kohta samanlaisia rahoja kuin hän.
Miksi kukaan yritys käyttää tuota ihmistä mainontaan? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kansa kyllästyy tuohon venäläispoikaan?
On kyllästynyt jo ajat sitten. En ymmärrä mikä hyväsisar verkosto hänellä on lehdistöön, kun puskee itseään asiantuntijana, mallina ja vaikka minä esiin jatkuvasti. Ihan käsittämätöntä. Hesari ei toisaalta yllätä, se on ollut täynnä woke ideologiaa, paskoja kolumneja ja surkeaa sisältöä jo pitkään. Sinne tuo Nataliakin sopii hyvin sekaan.
close enough