Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

150e/kk energiajuomiin aikuisella, mitä mieltä?

Vierailija
07.01.2024 |

Laittaisitko itse tuota summaa kuukaudessa energiajuomiin? 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaveri juo Batteryä, jonka keskihinta lienee siellä 2,80 euron paikkeilla, tekee em. summa 30 päivälle jaettuna 1,78 tölkkiä (0,33 l)/ päivä. Uskon, että pysyy hengissä.

Ässän mango Megaforcea tuolla saisikin sitten jo ostopaikasta riippuen ainakin 3,7 tlk (0,5 l) / pv, eli aika paljon eroa.

Tässä voi olla kyllä kaverille hieno paikka säästämiseen; jos vaihtaa Batteryt Megaforceen!

Vierailija
62/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon 2 litraa vettä päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se tuntuu paljolta mutta samalla tavalla rahaa menee höpötyksiin itsellänikin. Käyn esim paljon kahviloissa vaikka tulot eivät ole isot. 

Vierailija
64/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Myös erittäin huono hampaille ja terveydelle. Pilaa hammaskiilteen ja nostaa verensokeria. Ajan kanssa voi aiheuttaa vaikka rasvamaksan ja lihavuutta.

Pilaa hammaskiilteen, jos juomaa lipittää pitkin päivää. Sokeriton energiajuoma ei millään mekanismilla aiheuta rasvamaksaa tai lihavuutta. Suuremmassa vaarassa ovat ne, jotka juovat aamulla esim. appelsiinitäysmehua.

65/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen mies ja juon joka päivä yhden tölkin Monster Energy Mango Locoa. Ja sen jälkeen otan päiväunet. Tilaan verkkokaupasta 24-packin, niin siinä säästää n. viisi euroa. Joinain päivinä olen tosin juonut kaksikin tölkkiä, mutta se on joskus vähän kaduttanut. Oikein hyvin viilennettynä jaakaapissa ylivoimaisesti paras energiajuoma maultaan mielestäni ja suosittelen sitä kaikille, jotka eivät ole vielä löytäneet mieluisaa energiajuomaa.

Vierailija
66/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kerran päivässä ison kupin kahvia ehkä 4dl. Minulle riittää se energiajuomaksi. En ole enää vuosiin kaivannut hiilihapotettuja ja keinomakeutettuja energiajuomia.