Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu lapsesi ukiksi / mummoksi?

07.01.2024 |

Onko sinua koskaan erehdyksissä luultu lapsesi ukiksi tai mummoksi vaikka olet oikeasti isä/äiti ? minkä ikäinen olit kun lapsesi syntyi?

Myös ne saavat kommentoida, joita on luultu vanhempiensa lapsenlapseksi.

eräs nai en kertoi lehtiartikkelissa, että kun hän sai vauvan 48-vuotiaana ja oli vauvauinnissa, oli joku mies kysynyt häneltä, että onko hän lapsen mummo ja hän oli tästä loukkaantunut.

Kommentit (35)

1/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan :D Sen sijaan on luultu teini-ikäisten poikieni tyttöystäväksi muutamaan otteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan :D Sen sijaan on luultu teini-ikäisten poikieni tyttöystäväksi muutamaan otteeseen. 

Minkä ikäinen sä olit, kun sun lapset syntyi?

Vierailija
4/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä olit, kun sun lapset syntyi?

20 ja 24.

Vierailija
5/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 39 kun kuopus syntyi.  Olen lyhyehkö tanakka nainen, en mitenkään nuorekas 46-vuotiaana kun lapsi meni kouluun.  Ekaluokkalaisten äidit alle 30, lapsen parhaan kaverin äiti 23 kun oli ollut teiniäiti.

Kerran kuulin kun lapset takanani puhuivat tuossa menee Soljan mummo.  Minkähän takia Solja ( keksitty nimi)  asuu mummolassaan?

Vierailija
6/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoksi on luultu. Tytär on 16, minä 34.

Vierailija
7/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ottaako kaikki viiskymppiset tosissaan jos joku on luulevinaan häntä parikymppisen tyttärensä sisareksi tai ystävättäreksi?

8/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoksi on luultu. Tytär on 16, minä 34.

Eihän teillä ole kuin18v ikäeroa.

Vierailija
9/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, 39v, on useasti luultu lapseni, 19v, lapseksi.

Vierailija
10/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päiväkoti-ikäinen lapsi kysyi minulta kerran, olenko lapseni äiti vai mummo. Olin siis reilusti yli nelikymppinen ja hänen äitinsä päälle kaksikymppinen. Ihan terävästi huomioitu lapselta.

Vierailija
11/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs veljekset niinistö, isoveli jotain 48, pikkuveli 6.   Voisiko olla että joku voisi luulla pikkuveljen olevan  veljensä lapsenlapsi?

Heillä tavattoman iso ikäero, nyt syntyi sisarus tutun perheeseen jossa esikoinen 22.   Jos ulkoiluttaa vauvaa voi joku luulla äidiksi.

Vierailija
12/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, onneksi olen säästynyt lapsilta.

Vierailija
13/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja minua ollaan luultu lapseni lapsenlapseksi. 

Vierailija
14/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu enemmänkin tyttäreni veljeksi/poikaystäväksi. Olin 26 kun hän syntyi.

Vierailija
15/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu mummoksi (ja sellainen olenkin) aina liikkuessani esikoiseni ja nuorimman lapseni kanssa. Lapsilla ikäeroa 23v ja vanhimmalla lapsella jo omia lapsiakin kun tulin mummoksi. Sain iltatähden 48v. 

Vierailija
16/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on luultu tyttären isosiskoksi, toinen oli opettaja ja toinen koulubussin kuljettaja. Lapsi oli ysillä, sain hänet 27-vuotiaana. Koulubussin kuljettaja oli luullut koko vuoden minua isosiskoksi, opettaja erehtyi vain kerran, mutta molempia tapauksia selittänee se, että minulla oli urheiluvaatteet päällä (olin pyörällä vastassa) ja ponnari tai letit ja olen aika pienikokoinen.

Vierailija
17/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen syntyi kun toinen mummonsa oli 48v, joten eihän tuon ikäisestä ihmisestä todellakaan voi tietää onko keskimääräistä vanhempi äiti vai keskimääräistä nuorempi mummo. 

Vierailija
18/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta loukkaantua pidä ? Jos lisääntyy vanhemmalla iällä niin ihan ylpeänä voi kertoa olevansa äiti. 

Äitini sai minut parikymppisenä . Itse sain esikoiseni kolmekymppisenä . 

Vierailija
19/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta itse olen luullut. Saivat lapsen 43v ja 52v. Emäntä onlisäksi hyvin rehevä. 

Vierailija
20/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuosta loukkaantua pidä ? Jos lisääntyy vanhemmalla iällä niin ihan ylpeänä voi kertoa olevansa äiti. 

Äitini sai minut parikymppisenä . Itse sain esikoiseni kolmekymppisenä . 

No ei, ei varsinkaan jos ja kun on jo sen ikäinen että voisi iän puolesta olla aivan hyvin jo mummo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan