Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu lapsesi ukiksi / mummoksi?

07.01.2024 |

Onko sinua koskaan erehdyksissä luultu lapsesi ukiksi tai mummoksi vaikka olet oikeasti isä/äiti ? minkä ikäinen olit kun lapsesi syntyi?

Myös ne saavat kommentoida, joita on luultu vanhempiensa lapsenlapseksi.

eräs nai en kertoi lehtiartikkelissa, että kun hän sai vauvan 48-vuotiaana ja oli vauvauinnissa, oli joku mies kysynyt häneltä, että onko hän lapsen mummo ja hän oli tästä loukkaantunut.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luultu mummoksi vaan lapsen siskoksi.

Vierailija
22/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on saanut lapsensa kolmevitosena ja joku luulee mummoksi, niin sit ymmärrän loukkaantumisen. 48v mummoksi tuleminen ei kuitenkaan ole erityisen harvinaista joten ei tuosta oikein voi loukkaantua. Mutta ehkä tää vanhana äidiksi tuleminen on ollut kyseiselle ihmiselle jotenkin herkkä paikka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luultu, sain lapseni nuorena. Olen nyt lähes saman ikäinen kun aritikkelin äiti ja aivan hyvin voisin olla jo mummo. Sain lapseni 20v ja 24v. 

Vierailija
24/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sain 20-vuotiaana. Ei ole mummoksi luultu, mutta lapsen kaverit olivat luulleet minua hänen isosiskokseen, ja lapselle kerran ihmetelleet kun eivät koskaan olleet sen äitiä nähneet. Aiheutti hivenen pään raapimista, kun en itseäni mitenkään erityisen nuorekkaaksi ollut enää vuosiin kokenut.

Vierailija
25/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina epailin yhta aitia mummoksi. Oli harmaantuvat hiukset ja naamasta lahemmas 60v. Niinkuin taitaa ollakin. Kysyin kaverilta ja sanoi, etta on aiti. Lapsi on 4-5v.

Mita sita pahoittamaan mielta, jos saa lapsen mummonikaisena?

26/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
27/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää isosiskoksi on luultu -tyypit tuli tähän ketjuun pätemään?

Vierailija
28/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin tyttäreni siskoksi. Olin 29 ja tytär 6. Nyt mummina minua on luultu lastenlasteni äidiksi. Olin 60 v ja lapset vähän alle kouluiän.👵🤯

Vierailija
29/35 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pätemään, oletko jotenkin kade vai mikä mättää. Minusta nämä on kivoja juttuja vaikka minua ei ole luultu miksikään.

Vierailija
30/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
31/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kolmikymppisenä monta kertaa  lasteni siskoksi ja lapsenlapseni äidiksi muutama vuosi sitten. 

Vierailija
32/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minua ei uskottu edes äidiksi. Synnytin ensimmäistä kertaa 18-vuotiaana.

Vierailija
33/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pätemään, oletko jotenkin kade vai mikä mättää. Minusta nämä on kivoja juttuja vaikka minua ei ole luultu miksikään.

No mua ärsyttää se siksi, kun se ei ole ketjun aihe. Nyt tämä muuttui isosiskoketjuksi. Sillehän saisi kätevästi oman ketjun perustettua. 

Vierailija
34/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 14 vuotta vanhemman siskoni äidiksi. Olin juuri myynyt lapseni pinnasängyn ja siskoni sattui olemaan sattumalta paikalla. Ostaja alkoi selittää siskolleni, että "äitisi sanoi äsken...". Omasin jo nuorena vanhan olemuksen ja siskoni on sitten se toinen äärilaita. 

Vierailija
35/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapseni 25- ja 27-vuotiaana, ja minua ei tietääkseni ole luultu heidän mummokseen. Mutta 12-vuotiaana minua luultiin kyllä 4-vuotiaan siskoni äidiksi. Vähän hämmästyin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi