Seksisuhde varatun kanssa. Mies vaatii, ettei mulla saisi olla muita
Mitäs mieltä tällaisesta? Hänellä on kuitenkin se vaimo. Perustelee tautien välttämisellä.
Kommentit (28)
Mun pitää varmaan ymmärtää nyt hävetä kun olen se parjattu pikkutyttömäinen viivapillu ja vielä posliini =(
Ap.
No perustelu on ihan looginen.
Jos hän harrastaa seksiä vain sinun ja vaimonsa kanssa, sinä et harrasta seksiä muiden kuin hänen kanssa, hänen vaimonsa ei harrasta seksiä muiden kuin hänen kanssa ja olette kaikki taudittomia niin ette voi kukaan saada tautia. Jos taas käyt hässimässä jotain tautikapulaa niin voitte kaikki saada taudin.
Nyt sinun pitää vain päättää, onko tämä järjestely sinulle ok vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pointti tuolla miehellä, eikö hän sitten pysty tyydyttämään tarpeitasi vai pelkkä kateusko suo kalvaa?
Voinko minä vaatia, että ei saa panna vaimonsa kanssa. Koska vaimohan voi pettää ja tältä voi tulla tauteja.
Ap
Tietysti voit vaatia. Miehen pitää sitten päättää, onko ehdottamasi järjestely hänelle ok.
Sanon vaan, että onpa sulla mies kierroksessa. Pettää vaimoaan sun kanssa, sinulta vaatii uskollisuutta häntä kohtaan ja muut kontaktit seksisuhteenne ulkopuolella. Kuvittelee hallitsevansa tilannetta joka suuntaan
Saa kysymään, että mitä niin ihmeellistä tuossa miehessä on, että alennut tuollaiseen? Saat tehdä ihan mitä itse haluat ja olla kenen kanssa haluat. Mies ei sinua omista tai voi hallinnoida millään tavalla.
Olen päättänyt niin, että mun muu mahdollineb seksielämä ei tuolle miehelle kuulu, mutta en itsekään ole halukas mitään tauteja hommaamaan, joten siitä pidän parhaan kykyni mukaan huolen.
Ap
Meillä se toimii ilman vaatimuksia, mies antaa sellaiset orgasmin joita en ole aiemmin kokenut, nautin 110 % Meidän kemiat kohtaavat hyvällä tavalla, jo hänen läsnäolokin saa minut halukkaaksi. En puutu hänen yksityiseen elämään, eikähänkään minun. On hetkiä joista nautinto on sitä mistä todella nauttii, niitä on noin parikin kertaa kuukaudessa. Luotettava rakastaja jonka saa hereille textarilla. En omista tätä miestä eikä hän minua. Toimii
Voimaantunut mies. Hänellä on oikeus harrastaa juuri sellaista seksiä kuin haluaa. Mitä oikein iniset?
No ainakin alennat itsesi jalkavaimon asemaan? ja toisalta sitten tuon miehen vaimon asetat kauheaan tilanteeseen, tosin tosiasia on se että se mies hankii toisen "rakastajan" jos siitä hankkiudut eroon.
Itse en suostuisi kolmanneksi pyöräksi enään millään. Se on niin epoäkunnioittavaa. Ennemmin sitten ottaisin tuohon naiseen yhteyden ja parhaimmillaan tuo pelimies jäisi ihan keskenään olemaan..
Voi että kun toiset ajattelee että ei ne voi muuta saada, tai sitten se toinen ääripää että sainpas tuonkin.
Mutta vastaus kysymykseen, tuolla miehellä ei ole minkäänlaista oikeutta vaatia mitään sinulta.
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.