Naiset, millaisia puutteita voisit hyväksyä mieheltä?
Miehet voivat rakastaa naista vaikka naisessa olisi puutteita koska miehet rakastavat naista ihmisenä.
Miten teillä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn mitkä vain puutteet, kunhan minun ei tarvitse olla parisuhteessa.
Mä olen niin ronkeli, että edellytän yhteiskuntakelpoisuutta ihan joka mieheltä, vaikken parisuhteeseen lähde yhdenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielen taito voi olla huono, sen kelpuutan, mutta suomea ei saa puhua ollenkaan.
Kyllä joku yhteinen kieli täytyy olla! Tunnen juuri eronneen parin jolla ei ollut yhteistä kieltä. Kun yhteinen kieli alkoi aviossa ollessa löytymään niin siitähän ero tuli.
Voi olla ulkomaalainen, kunhan ei ole viidakosta, savannilta tai hiekkaerämaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin ronkeli, että edellytän yhteiskuntakelpoisuutta ihan joka mieheltä, vaikken parisuhteeseen lähde yhdenkään kanssa.
No mikä järki on olla ronkeli ja vaatia turhaan?
Vierailija kirjoitti:
No oma mieheni on minua lyhyempi, mutta on aivan ihana hyväsydäminen luonne niin tuolla pituudella ei enää tuntunutkaan olevan merkitystä vaikka ennen häntä treffailin vain minua pidempiä miehiä.
En minäkään välitä miehen pituudesta. Jos on ihana tyyppi, niin saa olla lyhyt. Yleensä en edes huomaa minkä pituinen joku mies on.
Ei tarvitse olla voimassa olevaa ajokorttia, kunhan ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kuorsata, jos on komea ja isomunainen.
Ei komeat kuorsaa, siihen vaaditaan ylipainoa.
Eräs naistenpyörittäjä komistus kuorsasi niin kovaa, ettei siinä metelissä kukaan nainen kyennyt nukkumaan. Ei ollut ylipainoa hänellä.
On mulla nykyään ja siksi en enää naisia pyöritä mutta kuorsaan kyllä
Jos saisin sen pitkän, ikäisekseen erittäin hyvin säilyneen, komean (minun mielestä, ei välttämättä kaikkien naisten) suorahammasrivistöisen nuoruudenrakkauteni takaisin, niin hyväksyisin kaikki hänen puutteensa.
Voisin jopa vähän kustantaa hänen elämäänsä koska todennäköisesti hankin huomattavasti paremmin kuin hän. En voi muuttaa toista, ottaisin hänet sellaisena kuin on, kaikkine puutteineen (en tiedä mitä ne puutteet nykyisin on ja oletan että 30v aikana on kasvanut aikuiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä järki on olla ronkeli ja vaatia turhaan?
Kyllä sitä miehiltäkin voi edellyttää yhteiskuntakelpoisuutta, vaikkei palkinnoksi olisikaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin sen pitkän, ikäisekseen erittäin hyvin säilyneen, komean (minun mielestä, ei välttämättä kaikkien naisten) suorahammasrivistöisen nuoruudenrakkauteni takaisin, niin hyväksyisin kaikki hänen puutteensa.
Voisin jopa vähän kustantaa hänen elämäänsä koska todennäköisesti hankin huomattavasti paremmin kuin hän. En voi muuttaa toista, ottaisin hänet sellaisena kuin on, kaikkine puutteineen (en tiedä mitä ne puutteet nykyisin on ja oletan että 30v aikana on kasvanut aikuiseksi).
Mitä te nyt hankitte? Ettehän te käytä huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla voimassa olevaa ajokorttia, kunhan ajaa autoa.
Niin ja pitää olla hieno auto!
Vastaava kysymys miehille poistettiin heti. Miksi?
Ihania kommentteja, saan taas nauraa sydämeni kyllyydestä 😀
Vaikka otanta on edelleen aika suppea niin tästä huomaa miten vaativia me naiset ollaan. Eipä tuolla kauheasti ole lueteltu mitä puutteita saa olla. Harmi, olisipa ap tehnyt äänestyksen jossa esitetty valmiiksi esim 10-15 yleisintä puutetta. Olisipa ollu hauska nähdä mitkä saa eniten pinnoja.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava kysymys miehille poistettiin heti. Miksi?
Koska oli typerä öyhötysketju
Keskustelu tuntuu typerältä näin miehenä koska kaikissa on puutteita mutta vain osan mielestä. Tässä listaa puutteista miksi minua ei kelpuutettu
Pituus, yhdelle olin liian pitkä ja toiselle liian lyhyt
Ikä, oli liian vanha 23 vuotiaana 20 vuotiaalle ja liian nuori 40 vuotiaana 45 vuotiaalle
Lihakset, olin liikaa Hulkin näköinen mutta toisen mielestä saisin käydä salilla enemmän
Koulutus, yksi ei halunnut näin koulutettua ja toinen kelpuutti vain tohtorin
Ura ja työ, olin liian hyvässä työssä ja matkustelin liikaa maailmalla mutta toisaalta en ollut tarpeeksi kunnianhimoinen kun en kivunnut johtajaksi
Asunto, omakotitaloni on liian pieni eikä siinä ole uima-allasta mutta minun pitäisi asua vuokralla kerrostalossa koska hänkin asuu
Lapset, kahden lapsen yh:lle minun lapseni olivat liikaa mutta lapsettomalle oli ehdoton vaatimus että lisää pitäisi tehdä
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ei tunnu olevan ketään jolle kelpaa näillä spekseillä, aina on jotain liikaa tai liian vähän.
No oma on laiska ja erittäin hajamielinen. Meidän kaikki riidat on jommasta kummasta asiasta. Annan anteeksi sen takia, että on muuten täydellinen.
Hampaat! Hampaat pitää olla kunnossa, muuten ei tule mitään.
Riippuu ihan siitä että miltä se mies näyttää. Olen aikanaan seurustellut ihan uskomattoman komean miehen kanssa, ja häneltä siedin pettämistä ja henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihania kommentteja, saan taas nauraa sydämeni kyllyydestä 😀
Vaikka otanta on edelleen aika suppea niin tästä huomaa miten vaativia me naiset ollaan. Eipä tuolla kauheasti ole lueteltu mitä puutteita saa olla. Harmi, olisipa ap tehnyt äänestyksen jossa esitetty valmiiksi esim 10-15 yleisintä puutetta. Olisipa ollu hauska nähdä mitkä saa eniten pinnoja.
Näinpä. Ennen oli miehillä helppoa kun hyvänmiehen statukseen riitti se ettei juo ja lyö ja herrasmieheksi pääsi jos ei ra iskaa.
No oma mieheni on minua lyhyempi, mutta on aivan ihana hyväsydäminen luonne niin tuolla pituudella ei enää tuntunutkaan olevan merkitystä vaikka ennen häntä treffailin vain minua pidempiä miehiä.