Naiset, millaisia puutteita voisit hyväksyä mieheltä?
Miehet voivat rakastaa naista vaikka naisessa olisi puutteita koska miehet rakastavat naista ihmisenä.
Miten teillä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisen palstailun hyväksyisin, jos se tapahtuisi pilke silmäkulmassa.
Minulle se olisi miehessä suuri puute jos ei trollaisi palstalla aamusta iltaan. Mitä pahemman mielen saa muille niin sitä enemmän saa multa.
Ottavatko ihmiset näin vakavasti täällä palstalla, että mieli mustuu?
Ainakin minuun tämä palsta on vaikuttanut peruuttamattoman negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava kysymys miehille poistettiin heti. Miksi?
Miehet eivät osanneet taaskaan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Komeudessa ja älyssä saa olla puutteita kunhan pelaa lätkää
Yök! Iso EI lätkänpelaajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet, jos on komea.
No harvemmin komeilla miehillä vaatteita on, miten muuten esittelisivät vatsalihaksia ja isoa varustusta
Se, että mies on komea ei automaattisesti tarkoita sitä, että hänellä on iso varustus. Voi nimittäin olla pieni vehje ja vastaavasti rumalla tai taviksella on iso.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu tuntuu typerältä näin miehenä koska kaikissa on puutteita mutta vain osan mielestä. Tässä listaa puutteista miksi minua ei kelpuutettu
Pituus, yhdelle olin liian pitkä ja toiselle liian lyhyt
Ikä, oli liian vanha 23 vuotiaana 20 vuotiaalle ja liian nuori 40 vuotiaana 45 vuotiaalle
Lihakset, olin liikaa Hulkin näköinen mutta toisen mielestä saisin käydä salilla enemmän
Koulutus, yksi ei halunnut näin koulutettua ja toinen kelpuutti vain tohtorin
Ura ja työ, olin liian hyvässä työssä ja matkustelin liikaa maailmalla mutta toisaalta en ollut tarpeeksi kunnianhimoinen kun en kivunnut johtajaksi
Asunto, omakotitaloni on liian pieni eikä siinä ole uima-allasta mutta minun pitäisi asua vuokralla kerrostalossa koska hänkin asuu
Lapset, kahden lapsen yh:lle minun lapseni olivat liikaa mutta lapsettomalle oli ehdoton vaatimus että lisää pitäisi tehdä
Listaa
Kaikki muu miehessä käy mutta keskiarvoinen mies ei kelpaa. Pitää olla ääripää jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu tuntuu typerältä näin miehenä koska kaikissa on puutteita mutta vain osan mielestä. Tässä listaa puutteista miksi minua ei kelpuutettu
Pituus, yhdelle olin liian pitkä ja toiselle liian lyhyt
Ikä, oli liian vanha 23 vuotiaana 20 vuotiaalle ja liian nuori 40 vuotiaana 45 vuotiaalle
Lihakset, olin liikaa Hulkin näköinen mutta toisen mielestä saisin käydä salilla enemmän
Koulutus, yksi ei halunnut näin koulutettua ja toinen kelpuutti vain tohtorin
Ura ja työ, olin liian hyvässä työssä ja matkustelin liikaa maailmalla mutta toisaalta en ollut tarpeeksi kunnianhimoinen kun en kivunnut johtajaksi
Asunto, omakotitaloni on liian pieni eikä siinä ole uima-allasta mutta minun pitäisi asua vuokralla kerrostalossa koska hänkin asuu
Lapset, kahden lapsen yh:lle minun lapseni olivat liikaa mutta lapsettomalle oli ehdoton vaatimus että lisä
Kaikki muu miehessä käy mutta keskiarvoinen mies ei kelpaa. Pitää olla ääripää jossain.
Joo, tämäki on äärimmäisen tylsä tyyppi.
Jos luonne on erinomainen, niin siedän jotain lievää mt-lääkitystä, hajamielisyyttä tai vähäistä aistiyliherkkyyttä tms.
Mutta jos mies on alle 180 cm tai ÄO alle 130 niin ei kiitos.
Samanlaiset arvot tärkeimpänä. Päihteiden liikakäyttö ehdoton ei ja niissäkin hyväksyn vain lailliset päihteet.
ulkonäkö ja varallisuus on sivuseikka, en ole itsekkään mikään kedon kaunein kukka.
Hei veljet , kiertäkää kaukaa tälläsillä kommenteilla varustetut naiset .
Parisuhde ei tuu näyttään kovin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä että miltä se mies näyttää. Olen aikanaan seurustellut ihan uskomattoman komean miehen kanssa, ja häneltä siedin pettämistä ja henkistä väkivaltaa.
Kuinka tyhmä nainen voikaan olla. 🤷
Näistäkin naisista suurin osa 2000 luvulla syntyneitä, sen kyllä huomaa.
Päänsärkyvihjeen ymmärtäminen.Eli "Älä vonkaa!"
Vierailija kirjoitti:
Hei veljet , kiertäkää kaukaa tälläsillä kommenteilla varustetut naiset .
Parisuhde ei tuu näyttään kovin hyvältä.
Allah varjelkoon meitä noilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
En siedä mitään puutteita. Jos tiukan seulani läpi joku saa minut treffeille niin etsin altiivisesti puutteita hänessä. Kyselen vaikeita jotta toinen lipsauttaisi jotain. Aina on lopulta jokin syy löytynyt ettei kelpaa jatkoon.
Sä et täytä sun omia vaatimuksia ja siksi olet selvää vanhapiika-ainesta.
Jos rakastuu ihmiseen, niin hänen puutteensakin muuttuvat avuiksi. Siltä pohjalta sanon, ettei mitään puutteita, koska jos näen miehessä puutteita, en rakastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä että miltä se mies näyttää. Olen aikanaan seurustellut ihan uskomattoman komean miehen kanssa, ja häneltä siedin pettämistä ja henkistä väkivaltaa.
Kuinka tyhmä nainen voikaan olla. 🤷
On myös miehiä jotka toimivat ihan samalla tavalla: sietävät järkyttävän huonoa käytöstä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja pettämistä naiselta joka on poikkeuksellisen hyvännäköinen.
Ulkonäöllä on uskomaton voima meihin ihmisiin.
Impotenttia en halua. Enkä pikakivääriä. Sellainen yksi oli jo. Ei tarvi olla iso muna, en ole itsekään iso "sieltä".
Tosikkomiehet täällä taas vinkumassa.
Olen hyväksynyt mieheltäni (5v yhdessä): nuuskaamista, alempi tulotaso ja vähemmän omaisuutta, ei ajokorttia.
Hän on hyväksynyt minussa paljonkin puutteita, mutta sitähän ei tässä kysytty. :D
Ihan vaikuttaa, kuin joku katkera mies kommentoisi täällä.
Mies saa olla köyhä, ei tarvi olla iso muna, saa olla alisuorittaja, autoton oikeastaan minkälainen vain, kun kohtelee minua tasavertaisena ajattelevan olentona ja pitää minua kauniina vaikka mulla olis perunasäkki päällä. Niin ja pitää tykätä eläimistä ja luonnosta.
No, päihderiippuvuudesta ja tupakoinnista en pidä.
Ja tietysti feromonien pitää osua kohdalleen.