Naiset, millaisia puutteita voisit hyväksyä mieheltä?
Miehet voivat rakastaa naista vaikka naisessa olisi puutteita koska miehet rakastavat naista ihmisenä.
Miten teillä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Saa kuorsata, jos on komea ja isomunainen.
Ei komeat kuorsaa, siihen vaaditaan ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä
Koko kylänkö?
Satunnaisen palstailun hyväksyisin, jos se tapahtuisi pilke silmäkulmassa.
Jos puuttuu työpaikka, niin hyväksyn, kunhan ei ole rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos on työpaikka niin rasistikin käy?
Jos on tatuointeja, se on ok, kunhan eivät ole kasvoissa
Vierailija kirjoitti:
Minulle se olisi miehessä suuri puute jos ei trollaisi palstalla aamusta iltaan. Mitä pahemman mielen saa muille niin sitä enemmän saa multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos on työpaikka niin rasistikin käy?
Ei minä sellaista sanonut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa kuorsata. Jos kuorsaa, ei siinä auta komeus tai mikään muukaan avu. Jotkut naiset nukkuvat tulpat korvissa mutta minä en!
Mua ei haittaa, koska nukun mielelläni eri huoneessa.
- suomea ei ole pakko osata, jos englanti taittuu hyvin
- ei tarvitse olla kavereita
- armeijaa ei ole ollut pakko käydä
- palkan pitäisi olla minun palkkaani suurempi. (ei tosin haittaa, jos on melkein sama palkka)
Jos jonkun miehen kanssa syntyy heti se tietty kemia ja fyysinen vetovoima, niin pikkujutut ei enää näillä ikävuosilla (50+) haittaa. Sitähän näkee toisessa vaan hyviä puolia. Voi olla vähän vatsaakin, karvoja siellä missä niitä kasvaa ja ikä saa näkyä, mitään reippaasti ylipainoista en kyllä huolisi. Suvaitsen sen että hänellä on oma elämä ja menot ja velvoitteet, en roiku kenessäkään 24/7 vaatien selityksiä ja aikatauluja tai päivittäistä yhteydenpitoa. Sänkytaidotkaan ei tarvii päätähuimata, pääasia että ottaa toisen huomioon eikä vaan tyhjennä kassejaan itsekkäästi. Jatkuva himokas rynkyttäminen ei ole enää tärkeää, sen korvaa rakkauden näyttäminen toiselle muutoin ihan arjessa ja muunlainen läheisyys, toisen kunnioitus, miten toiselle puhutaan ja miten osaa ottaa kumppanin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei komeat kuorsaa, siihen vaaditaan ylipainoa.
Eräs naistenpyörittäjä komistus kuorsasi niin kovaa, ettei siinä metelissä kukaan nainen kyennyt nukkumaan. Ei ollut ylipainoa hänellä.
Ei tarvitse olla kalsarimalli tai lentäjä, pelkkä laatikkoleukainen kirurgi riittää. Täydellisestä hiusrajasta en ole valmis tinkimään.
Englannin kielen taito voi olla huono, sen kelpuutan, mutta suomea ei saa puhua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se olisi miehessä suuri puute jos ei trollaisi palstalla aamusta iltaan. Mitä pahemman mielen saa muille niin sitä enemmän saa multa.
Ottavatko ihmiset näin vakavasti täällä palstalla, että mieli mustuu?
Hyväksyn mitkä vain puutteet, kunhan minun ei tarvitse olla parisuhteessa.
Komeudessa ja älyssä saa olla puutteita kunhan pelaa lätkää
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun miehen kanssa syntyy heti se tietty kemia ja fyysinen vetovoima, niin pikkujutut ei enää näillä ikävuosilla (50+) haittaa. Sitähän näkee toisessa vaan hyviä puolia. Voi olla vähän vatsaakin, karvoja siellä missä niitä kasvaa ja ikä saa näkyä, mitään reippaasti ylipainoista en kyllä huolisi. Suvaitsen sen että hänellä on oma elämä ja menot ja velvoitteet, en roiku kenessäkään 24/7 vaatien selityksiä ja aikatauluja tai päivittäistä yhteydenpitoa. Sänkytaidotkaan ei tarvii päätähuimata, pääasia että ottaa toisen huomioon eikä vaan tyhjennä kassejaan itsekkäästi. Jatkuva himokas rynkyttäminen ei ole enää tärkeää, sen korvaa rakkauden näyttäminen toiselle muutoin ihan arjessa ja muunlainen läheisyys, toisen kunnioitus, miten toiselle puhutaan ja miten osaa ottaa kumppanin huomioon.
Nämä ovat normiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kalsarimalli tai lentäjä, pelkkä laatikkoleukainen kirurgi riittää. Täydellisestä hiusrajasta en ole valmis tinkimään.
Ei ne "The Other Danish Guy" kalsarimallit kovin hehkeitä ole...
Jos on muuten täydellinen, siedän 17 cm munan. Pienemmän suhteen en ole valmis kompromisseihin.