Kertokaa miten ujo ja introvertti mies voi saada parisuhteen?
Ohje että iske nainen ei toimi koska en uskalla jutella ihmisille ja en uskalla lähestyä muita ihmisiä. En käy oikein missään muualla ku töissä ja kaupassa. Introverttina olen mieluummin yksin.
Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.
En ole tarpeeksi komea ja hyvätuloinen että naiset minua lähestyisi.
M32
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ujo introvertti tekee jollain parisuhteella kun viihtyy kuitenkin parhaiten yksin.
Miksi parisuhde pitäisi olla jonkun tietynlainen? Miksei ujon introvertin suosima parisuhde olisi ihan yhtä toimiva kuin ekstrovertin, supersosiaalisen tyypin? Ainiin, maailma on muokattu ekstroverttien mukaiseksi.
Sun pitää olla edustamassa mm :
* Tyttöystävän kavereille
* Tyttöystävän vanhemmille
* Tulevissa häissä, ristiäisissä, kesäjuhlissa jne...
Miehen pitää olla itsevarma ja omata hyvä supliikki näissä tilanteissa, jotta tyttöystävä ei pettyisi.
Oletko varma ettei parempi olisi hoitaa ujous ja itsevarmuus kuntoon ennen kuin haaveilee parisuhteesta?
Viittomakielellä. Näyttää munan puhumatta.
lainaten: Mitä ujo introvertti tekee jollain parisuhteella kun viihtyy kuitenkin parhaiten yksin.
No tässäpä juu kysymys , (olipas todella kipeä kysymys).
Joskus olisi mukava vaan painaa päänsä toisen olkapäälle.
Joskus olisi mukava tuntea olevansa osa yhteiskuntaa, eikä vain osa jostain koneesta.
Joskus olisi mukava tehdä jotain muutenkin kuin yksin.
Joskus äänetön seura, kun vain tietää että toinen on siinä olisi mukavin asia mailmassa.
Joskus tarvitsee lohduttajaa.
Joskus haluaisi merkityksen elämälleen, ei itselle vaan toiselle. Elämme itselle mutta pystyisimmekö elämään toiselle.
Joskus haluaisi jutella syvällisesti, ihmisen kanssa jonka tuntee ja jolla on sijaa ajatuksille ja jolla myös on omia ajatuksia ja tarpeita.
Joskus ...
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.