Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten ujo ja introvertti mies voi saada parisuhteen?

Vierailija
06.01.2024 |

Ohje että iske nainen ei toimi koska en uskalla jutella ihmisille ja en uskalla lähestyä muita ihmisiä. En käy oikein missään muualla ku töissä ja kaupassa. Introverttina olen mieluummin yksin. 

Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.

En ole tarpeeksi komea ja hyvätuloinen että naiset minua lähestyisi.

M32

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

akathan on ihan helppoja.

kyllähän niitä nyt saa, 9/10 ja 10/10

onkin jo vaikeampia..

jos oot ite hiljanen niin  viesti puhelimella

mielitietylle että mitä mieltä olet hänestä

joko puhelimella tai netin kautta muulla tavalla.

Vierailija
62/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei ole tasa-arvoinen. Ujo ja hiljainen mies ei voi saada parisuhdetta mutta ujo ja hiljainen nainen voi saada koska mies joutuu tekemään aloitteen lähes aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei ole tasa-arvoinen. Ujo ja hiljainen mies ei voi saada parisuhdetta mutta ujo ja hiljainen nainen voi saada koska mies joutuu tekemään aloitteen lähes aina.

Älä ihmeessä tee aloitetta, jos se on sinulle noin vastenmielistä. Helpottaa kaikkien elämää. 

Vierailija
64/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista tai Koreasta.

Japanilaiset naiset ovat ujoja, joten niitä ei haittaa, jos mies on ujo. Korealaiset naiset ovat samanlaisia.

Moni nuori ujo mies on hakenut vaimon Koreasta.

Vierailija
65/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 ja 151/88. Ihan hyvän näköiseksi on sanottu.

Vierailija
66/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian muodokas minun makuun. 

Ap

Vierailija
67/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä heti nuo 'en ole tarpeeksi hyvätuloinen' ruikutukset. Ja muista, et saa takertua pakkomielteisesti siihen ensimmäiseen deittiisi. Se on pelottavaa. 

En ole AP, mutta minä muutuin heti vähemmän kiinnostavaksi naisten mielestä kun sain mielenterveyteni kuriin ja lakkasin angstaamasta tuloista sun muusta. Terveenä en kiinnosta ketään. 

Vierailija
68/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole ollenkaan tasa-arvoista. Se on päivänselvä juttu. Pointti onkin taistella silti parhaansa mukaan niistä lähtökohdista, jotka itsellä on. Ihminen kykenee uskomattomiin tekoihin, kun motivaatio ja tahto on kohdillaan.

Vierailija
69/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erakolla ei pitäisi olla varaa nirsoilla noin pienistä asioista. Taitaakin todellinen syy parisuhteettomuuteesi olla ihan muu kuin ujous. 

Vierailija
70/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alkaisit kirjoittaa päiväkirjaa tästä haasteestasi? 

ottaisit välillä, vaikka kerran viikossa jonkun tavoitteen itsellesi? Siis jonkun tosi tosi pienen tavoitteen. Esim. Että tervehtii jotakuta kauempaa, kättä heilauttamalla? Sanoo kassalla kiitos tms. 

sitten jos siltä tuntuu nii voi käydä jossakin, vaikka hautausmaalla kävelemässä. Yleensä siellä ei tarvii kenenkään kanssa jutella. Hämäykseksi kynttilä mukaan ja käy viemässä muualla poisnukkuneiden haudalle kynttilän tms. 

Ja yleensä luterilaisessa kirkossa saa olla aika rauhassa, yksin ihmisten keskellä jumalanpalveluksessa. 

Mutta muista että tämä ihmisarkuus mikä sinulla on, on myös poisopittavissa. Kun et aina ole ollut tälläinen. Ja sitten, loppujen lopuksi mitä sitten vaikkei olisikaan supliikki juorukello naistennaurattaja? Eihän kaikkien tarvii olla innokkaita extroverttejä? 

Mutta ikävä kyllä meidän nykyinen maailma on rakennettu juuri sellaisille extra extroverteille enemmän kuin introverteille. 🤔

Vierailija
71/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erakolla ei pitäisi olla varaa nirsoilla noin pienistä asioista. Taitaakin todellinen syy parisuhteettomuuteesi olla ihan muu kuin ujous. 

Olen erakko ja ujo, sen takiako minun pitäisi ottaa huono nainen? Miksi naiset saa valita kumppanin mutta mies ei saa?

Jos joskus seurustelen niin sen kumppanin pitää olla kaunis ja hyvä.

Ap

Vierailija
72/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin irakiin

Vierailija
73/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit kirjoittaa päiväkirjaa tästä haasteestasi? 

ottaisit välillä, vaikka kerran viikossa jonkun tavoitteen itsellesi? Siis jonkun tosi tosi pienen tavoitteen. Esim. Että tervehtii jotakuta kauempaa, kättä heilauttamalla? Sanoo kassalla kiitos tms. 

sitten jos siltä tuntuu nii voi käydä jossakin, vaikka hautausmaalla kävelemässä. Yleensä siellä ei tarvii kenenkään kanssa jutella. Hämäykseksi kynttilä mukaan ja käy viemässä muualla poisnukkuneiden haudalle kynttilän tms. 

Ja yleensä luterilaisessa kirkossa saa olla aika rauhassa, yksin ihmisten keskellä jumalanpalveluksessa. 

Mutta muista että tämä ihmisarkuus mikä sinulla on, on myös poisopittavissa. Kun et aina ole ollut tälläinen. Ja sitten, loppujen lopuksi mitä sitten vaikkei olisikaan supliikki juorukello naistennaurattaja? Eihän kaikkien tarvii olla innokkaita extroverttejä? 

Mutta ikävä kyllä meid

Naiset ei kyllä huomioi mitenkään muita kuin supliikkimiehiä. Ja kavereita minullakin sentään on ja paljon, naiset ei vaan hiljaisuutta ja mustaa huumoria ymmärrä. 

Vierailija
74/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen ahdistus on päässyt tuohon pisteeseen, oman pään hoidattamisesta kannattaa aloittaa.

Ehkä pitäisi mutta en kehtaa hakea apua. Työterveyteen jos menen sanomaan että pelkään sosiaalisia tilanteita aika paljon niin lääkäri varmaan nauraa mulle päin näköä.

Sinällään tää häiritsee elämää etten voi käydä paikoissa missä on muita ihmisiä. Työpaikalla ja kaupassa taas pystyn käymään.

Ap

Hieman outo ja jopa paranoidinen oletus, että työterveyslääkäri nauraa ihan virallisen diagnoosiluokituksenkin saaneelle häiriölle nimeltä 'sosiaalisten tilanteiden pelko'. 

Vierailija
75/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä: N 42, 170/80, 

Mitkä on sinun mitat? 😁

Vierailija
76/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tasoa nostaa

-ulkonäkö

-raha

-pituus

-koulutustaso

-titteli työelämässä

Vierailija
77/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen ahdistus on päässyt tuohon pisteeseen, oman pään hoidattamisesta kannattaa aloittaa.

Ehkä pitäisi mutta en kehtaa hakea apua. Työterveyteen jos menen sanomaan että pelkään sosiaalisia tilanteita aika paljon niin lääkäri varmaan nauraa mulle päin näköä.

Sinällään tää häiritsee elämää etten voi käydä paikoissa missä on muita ihmisiä. Työpaikalla ja kaupassa taas pystyn käymään.

Ap

Ei ujous tai introverttius ole mikään sairaus. Ujot ja introvertit on yhtä paljon parisuhteissa kuin muutkin. Nyt vähän ryhtiä ja lopetat ruikuttamisen.

Internetissä yleensäkin käytetään introvertti -termiä virheellisesti kuvaamaan ihmisiä, joilla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai muita vastaavia rajoitteita. 

Introvertti ei useimmiten ole mitenkään sosiaalisesti rajoittunut, mutta viihtyy omissa oloissaan enemmän, kuin "useimmat". 

Vierailija
78/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen erakko ja ujo, sen takiako minun pitäisi ottaa huono nainen? Miksi naiset saa valita kumppanin mutta mies ei saa?

Jos joskus seurustelen niin sen kumppanin pitää olla kaunis ja hyvä.

Ap

Sun persoona saa koko ajan pelottavampia piirteitä mitä enemmän kirjoitat. Oletko ihan vakavissasi?? 

Vierailija
79/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minä: N 42, 170/80, 

Mitkä on sinun mitat? 😁

Olen itse 183/75 ja ihan komea.

Oot minua vähän vanhempi nainen.

Ap

Vierailija
80/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ujo ap on jo OTTAMASSA itselleen naista, jonka PITÄÄ olla kaunis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi