Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten ujo ja introvertti mies voi saada parisuhteen?

Vierailija
06.01.2024 |

Ohje että iske nainen ei toimi koska en uskalla jutella ihmisille ja en uskalla lähestyä muita ihmisiä. En käy oikein missään muualla ku töissä ja kaupassa. Introverttina olen mieluummin yksin. 

Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.

En ole tarpeeksi komea ja hyvätuloinen että naiset minua lähestyisi.

M32

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit parisuhteen, jos viihdyt mieluiten yksin? Parisuhteessa sun täytyis viettää aikaa sen toisen ihmisen kanssa. 

En välttämättä halua parisuhdetta, olen avoin suhteelle. Ehkä etäsuhde sopisi minulle. Sellainen suhde missä nähdään vaikka kerta viikkoon ja muutenkin aika vapaa meno olisi suhteessa. 

Ap

Jos kerran on kyse siitä, että haluat vain seksiä, niin siihen kyllä tarvitset sitä rahaa. Parisuhteeseen keskituloiset, ujot ja introvertit miehet kelpaavat kyllä ihan hyvin, kunhan eivät ole omaksneet mitään incel-asenteita naisia kohtaan.

Vierailija
42/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita lotossa miljoonia tai tee esim väkivaltarikos niin alkaa naiset kiinnostumaan susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet komea, niin menemällä tinderiin. 

Jos et ole komea, niin et mitenkään.

Vierailija
44/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit parisuhteen, jos viihdyt mieluiten yksin? Parisuhteessa sun täytyis viettää aikaa sen toisen ihmisen kanssa. 

En välttämättä halua parisuhdetta, olen avoin suhteelle. Ehkä etäsuhde sopisi minulle. Sellainen suhde missä nähdään vaikka kerta viikkoon ja muutenkin aika vapaa meno olisi suhteessa. 

Ap

Jos kerran on kyse siitä, että haluat vain seksiä, niin siihen kyllä tarvitset sitä rahaa. Parisuhteeseen keskituloiset, ujot ja introvertit miehet kelpaavat kyllä ihan hyvin, kunhan eivät ole omaksneet mitään incel-asenteita naisia kohtaan.

Pystyn elämään ilman seksiä, olen neitsyt nimittäin. En ole incel vaan tosi ujo erakko ihminen.

Ap

Vierailija
45/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ujo ja introvertti mieheni sai minut olemalla oma ihana itsensä. Ja uskaltamalla aloittaa keskustelun kanssani. Hän ehkä olikin joku hurdikurdi tai komeatukkainen pataanipakolainen

Vierailija
46/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostavuuden kolme kulmakiveä:

Supliikkitaidot > Ulkonäkö > Koulutus/tulotaso

Ylipainoinen perusjantterikin voi saada seuraa, jos osaa puhua ja naurattaa. Tuppisuu dippainssi ei välttämättä. 

Näin on, ylipainoiselle supliikkijantterille muut sopii täydellisesti sellainen kurvikas isotissinen ja mahtiperseinen vähän bimbo blondi.

Tai sellainen yhtä suulas ja isoääninen, räväkkä nainen joka myöskin tykkää hohottaa omille jutuilleen ja röyhtäistä huikan päälle.

Vierailija
47/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkä olikin joku hurdikurdi tai komeatukkainen pataanipakolainen

Tietääkseni hän ei ole ollut kumpaakaan noista, vaan on syntynyt pienessä itäsuomalaisessa kunnassa ja viettänyt suurimman osan elämäänsä täällä Tampereen seudulla. Tukkakaan ei ole erityisen komea, vaan tavallinen suomalainen maantienvärinen ohuehko hiuslaatu. 

Vierailija
48/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pystyn elämään ilman seksiä, olen neitsyt nimittäin. En ole incel vaan tosi ujo erakko ihminen.

Ap

Okei, mutta otsikossa sanot, että haluisit parisuhteen, mutta sitten sanotkin, ettet välttämättä haluakaan sitä, etkä myöskään halua pelkkää seksiä. Haluatko siis kaverinaisen?

Vierailija
49/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta otsikossa sanot, että haluisit parisuhteen, mutta sitten sanotkin, ettet välttämättä haluakaan sitä, etkä myöskään halua pelkkää seksiä. Haluatko siis kaverinaisen?

Kysyin voiko ujo ja introvertti mies saada parisuhteen. Ajattelen että onko minulla mahdollisuuksia parisuhteeseen mutta ensin pitäisi selättää ujous ja sos tilanteiden pelko.

Ap

Vierailija
50/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin lähteä sun kanssa treffeille. Olen kyllä 42 v. Mutta olen mukava ja melko puhelias. Olen itse entinen ujo ja sulkeutunut ihminen.

Ongelma on se etten uskalla lähteä treffeille ja muutenkin jännittäisi tosi paljon lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa viettämään aikaa. 

Ap

Ei se mitään, itseäni jännittää treffit aina, se on ihan hirveetä. Vaikka onkin yleensä ollut ihan ok. Jep, tuntematon ihminen ja vielä pitäisi yrittää puhua järkeviä ja olla nolaamatta itseään. Siksi esim. Ostoskeskustreffit on hyvä, voi vähän liikkua ja kattoa mitä liikkeistä löytyy tms. Eikä tarvii koko aikaa hikoilla kahvilassa ja tuijottaa toista pistävästi silmiin! 😅

Vierailija
51/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni hän ei ole ollut kumpaakaan noista, vaan on syntynyt pienessä itäsuomalaisessa kunnassa ja viettänyt suurimman osan elämäänsä täällä Tampereen seudulla. Tukkakaan ei ole erityisen komea, vaan tavallinen suomalainen maantienvärinen ohuehko hiuslaatu. https://www.kolttasaamelaiset.fi/web2017/wp-content/uploads/2020/08/Jar… Olik hää joku tollanne?

Vierailija
52/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kolttasaamelaiset.fi/web2017/wp-content/uploads/2020/08/Jar Olik hää joku tollanne?

Onko Itä-Suomi mielestäsi kolttasaamelaisten asuinaluetta? Jos kyllä, suosittelen kertaamaan peruskoulun oppimäärän. 

Vierailija
53/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni hän ei ole ollut kumpaakaan noista, vaan on syntynyt pienessä itäsuomalaisessa kunnassa ja viettänyt suurimman osan elämäänsä täällä Tampereen seudulla. Tukkakaan ei ole erityisen komea, vaan tavallinen suomalainen maantienvärinen ohuehko hiuslaatu. https://motiivilehti.fi/wp-content/uploads/sites/2/2020/03/nuorisotyo_n… Vai tollanne?

Vierailija
54/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua, linkkien spämmääjä, noin kovasti kiinnostaa minun mieheni? 

Vierailija
55/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit unelmieni kumppani. Olen itsekin ujo ja introvertti. Viihdyn kotona, enkä kaipaa mitään ihmismassoja. 

Vierailija
56/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin voiko ujo ja introvertti mies saada parisuhteen. Ajattelen että onko minulla mahdollisuuksia parisuhteeseen mutta ensin pitäisi selättää ujous ja sos tilanteiden pelko.

Ap

Toki voi, monet naiset tykkäävät ujoista miehistä. Jollekin puheliaalle naiselle sopii oikein hyvin hiljaisempi mies. Mutta jos sinulla on kovin paha sosiaalisten tilanteiden pelko, niin siihen tarvitsisit varmaan ensin apua.

Vierailija
57/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samanlainen nainen, mutta minä päädyin noin nelikymppisenä siihen, että minä en oikeasti halua parisuhdetta, enkä miehiä ollenkaan. Että olen erittäin tyytyväinen erakkona, kunhan vaan poistan mielestäni sen äidiltä yms. tulevan ehdollistuneen höpötyksen, että PITÄISI olla parisuhde. Totesin että ei pidä, ja minä en halua. Siitä asti olen ollut tyytyväinen yksin, käyden vain töissä ja ruokakaupassa ja koiraa ulkoiluttamassa.

Vierailija
58/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se on, toistensa tyylistä ihmisiä kyllä on, mutta kohtaavatko he? 🤔

Vierailija
59/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo! Hanki rahaa ja osoita deittikumppanillesi että olet sitä valmis häneen käyttämään. Me kaikki maksetaan naisistamme. Vain terävin 1% pärjää pelkällä ulkonäöllä.

Vierailija
60/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit unelmieni kumppani. Olen itsekin ujo ja introvertti. Viihdyn kotona, enkä kaipaa mitään ihmismassoja. 

Ootko minkä näkönen ja paljon ikää?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän