Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten ujo ja introvertti mies voi saada parisuhteen?

Vierailija
06.01.2024 |

Ohje että iske nainen ei toimi koska en uskalla jutella ihmisille ja en uskalla lähestyä muita ihmisiä. En käy oikein missään muualla ku töissä ja kaupassa. Introverttina olen mieluummin yksin. 

Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.

En ole tarpeeksi komea ja hyvätuloinen että naiset minua lähestyisi.

M32

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55 ja 151/88. Ihan hyvän näköiseksi on sanottu.

Vähän liian muodokas minun makuun. 

Ap

Erakolla ei pitäisi olla varaa nirsoilla noin pienistä asioista. Taitaakin todellinen syy parisuhteettomuuteesi olla ihan muu kuin ujous. 

Olen erakko ja ujo, sen takiako minun pitäisi ottaa huono nainen? Miksi naiset saa valita kumppanin mutta mies ei saa?

Jos joskus seurustelen niin sen kumppanin pitää olla kaunis ja hyvä.

Ap

Sun persoona saa koko ajan pelottavampia piirteitä mitä enemmän kirjoitat. Oletko ihan vakavissasi?? 

Olen vakavissani ja anteeksi jos pelotan sinua. Mitkä ne piirteet on jotka pelottaa sinua?

Ap

Vierailija
82/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit kirjoittaa päiväkirjaa tästä haasteestasi? 

ottaisit välillä, vaikka kerran viikossa jonkun tavoitteen itsellesi? Siis jonkun tosi tosi pienen tavoitteen. Esim. Että tervehtii jotakuta kauempaa, kättä heilauttamalla? Sanoo kassalla kiitos tms. 

sitten jos siltä tuntuu nii voi käydä jossakin, vaikka hautausmaalla kävelemässä. Yleensä siellä ei tarvii kenenkään kanssa jutella. Hämäykseksi kynttilä mukaan ja käy viemässä muualla poisnukkuneiden haudalle kynttilän tms. 

Ja yleensä luterilaisessa kirkossa saa olla aika rauhassa, yksin ihmisten keskellä jumalanpalveluksessa. 

Mutta muista että tämä ihmisarkuus mikä sinulla on, on myös poisopittavissa. Kun et aina ole ollut tälläinen. Ja sitten, loppujen lopuksi mitä sitten vaikkei olisikaan supliikki juorukello naistennaurattaja? Eihän kaikkien tarvii olla innokkaita ex

Löytyskö vielä lisää naisvihaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun perinteinen naisvihamielinen incel ei kelpaa 

Vierailija
84/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi ap

Vierailija
85/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin lähteä sun kanssa treffeille. Olen kyllä 42 v. Mutta olen mukava ja melko puhelias. Olen itse entinen ujo ja sulkeutunut ihminen.

Ongelma on se etten uskalla lähteä treffeille ja muutenkin jännittäisi tosi paljon lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa viettämään aikaa. 

Ap

Mulla on loppunut parisuhde vuosia sitten ja voit uskoa, että jännitti ihan kauheasti kun menin ekaa kertaa treffeille. Kyllä se siitä. Loppujen lopuksi tapasin tinderin kautta naisen jonka kanssa löysimme ihan uskomattoman yhteyden. 

Vierailija
86/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta tuo kuulostaa jo ihan sellaiselta ongelmalta, että suosittelen lääkäriä tai psykologia, jos et uskalla lähestyä ihmisiä yli kolmekymppisenä. En sano pahalla. Etkä tule naista saamaan, jos et uskalla lähestyä niitä. Toki netti auttaa tässä, mutta silti se nainen olisi kiva varmaan nähdäkin jossain vaiheessa.

Vierailija
87/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Aloittaja kuin minä mutta nuorempi, itse nyt M43 Introvertti ja ihmiset varsinkin tuntemattomat jopa pelottaa, tai ei muutevaan tunnut oikealta jutella.  Itselle katsekontakti on vaikea, vaikka se olisi varmasti tärkeää jos ihmiseen haluaa tutustua oikeasti, tai luottaa.

(ei muuten ole pelottanut aina, toimin jopa yrittäjänä 9v ja 10v luottamusmiehenä,  mutta pettymykset ihmisiin palautti nuorukaisen ujouden ja  ihmisten pelkäämisen, en pelkää niinkään fyysisesti vaan henkisesti, en siis luota itseeni tai riittävyyteeni). nuorena en uskaltanut katsoa kun varpaisiini, sitä huomaan taas välillä tekeväni,  siitä sitten äkkiä leuka ylös rinnasta ja kohti uusia pettymyksiä olenhan vain tavallinen keskiverto miehenpuolikas.

Itse olen ollut sinkkuna omaehtoisesti  jonkun 5? vuotta  mutta nyt viimein Elämäntilnteen pikkuhilljaa muuttuessa herännyt ajatus seuran löytämisestä, masennus pahimmillaan on omassa tapauksessa pannut ystävät täysin syrjään joten käyn töissä ja olen naimisissa pankin kanssa, tulotaso on keskivertoa ja tulen toimeen kohtuullisesti.

Seuran hakemiseen mistään Seuranhaku palvelusta en lähde enään ( kolme edellistä ex:ää  oli semmoisesta), ensimmäinen kesti 5v, toinen 2kk ja  kolmas puolisenvuotta,  kaksi viimeistä päätin itse. (kaikissa tapauksissa oli voimakastahtoisia naisia, joista elämän saneleminen oli mielekästä).

Tokikin elämän asenteeni on matkassa muuttunut ja olen jopa henkisesti "ehkä omastamielestäni?" kasvanut!  Olen aikaisemmin pakkomielteisesti yrittänyt kuulua yhteiskuntaan johonkin lohkoon,  sinkuthan eivät varsinaisesti ole se ihanne lohko yhteiskunnallisesti, eli vanhemmat eivät voi ymmärtää sinkkuna viihtyvää vela poikaansa.

No tuputtaminen loppui vihdoin kun turhaantuneena keskutelimme  asiasta. Mutta yhteiskunnan paine, tiedättehän? työ/opiskelu paikka, Farmariauto , koira / kissa, Vaimo , omakoilaina ja vauva, futista tai lätkää->  itselläni on kolme, mutta silti en kuulu tähän yhteiskuntaan.

Mutta juu milestäni naiset vetävät hyvin helposti johtopäätöksen että  joku ei ole kiinnostava ja usein eivät vastaa ensinkään. Minullakin oli tuolloin totuudenmukainen pitkä monologi itsestäni ja toiveistani, joku saattoi kommentoida vain tekstiä ja samaistua, osa paljon vanhemmista naisia osa miehiä ( miksi hitossa heteromiehet lukevat toisten elämänkerran  seuranhakupalvelussa?) no palaute oli kuitenkin positiivista. Kerran yksi pariskunta oli asuntoautolla kuulemma parkissa kahdenkilometrin päässä ja kyseli josko kolmen kimppaan... No  juu kiitos mutta jos ei nyt kuitenkaan kun pitkä aikaista tai mieluiten lopunelämän sijoitusta katselin.

Vierailija
88/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhempana ja ei niin haluttavana olen huomannut että  sanaton seura talossa voisi olla se mitä kaipaan, en välttämättä seksiäkään kaipaisi, mutta kun olo on oikein kurja ja on antamaisillaan mailmalle periksi olisi niin mukavaa nojata vain päätään jokun olkapäähän. Tai lähteä valtamaan, matkalle, tai sohvalle pötköttämään kirja kainalossa.

Sosialliset taidot mulla on mitä on,  mutta syvällisimmät keskustelut vuosiin olen käynnyt italiassa marokkolaisen kanssa ja kiinassa kiinalaisen kanssa, (Yksi neideistä olisi lähtenyt lennolla suomeen  ja marokkolainen  toivotti minut tervetulleeksi käymään hänen kotonaan marokossa, siis kaverina, hän oli onnellisesti naimisissa)

Mutta kuten sanottu on introvertin mentävä mukavuusalueeltaan todella kauas kalaan,  itse aika isossa työpaikassa, mutta periaatteesta en oikein työkaveria rupea sillä silmällä katsomaan, ja koska viihdyn omissa oloissani,  en 7vuoden aikana ole tutustunut  edes duunareista  viidennekseen ja toimareita on jo  muutama sata jota en varmaan nähnytkään..

Kaupassa en uskalla ketään pahemmin edes katsoa, ja  menen tehokkaasti läpi,  ja  tosiaan välillä menee viikonloppu siihen että työviikon tressistä palautuu, mutta esim viikon joululoma oli sitten taas jo aika ikävää katsella youtubesta onnellisten ihmisten parisuhdetta, mitä itselleni ei  ole pitkäksi aikaa koskaan suotu.

Raitis ja savuton inrtovertti joka asuu maaseudulla,  ei ole oikein muuta mahdollisuutta kun sosiaalinen media, mahdollisuus tulla pettyneeksi on todella korkea, mutta toisenlainenkin tulos on todennäköisempi kuin lottovoitto, sillä jopa sen salaman osuminen  itseensä on todennäköisempää.

Minulla oli ennen muutama kaveri jotka ovat vaimonsa löytäneet seuranhaku palvelusta, toinen australiasta ja toinen suomesta jopa  kahdesti, ja siskoni löysi itselleen käytetyn miehen puoli ilmaiseksi, ja naimisiin nuokin siten udelleen menivät keskenään / vaikka asuvatkin viikot eri paikkakunnilla, (yhteinen osoite silti)

Eiväthän ne naiset oikeasti tiedä lottovoittajaa, ennenkuin sen jotenkin ilmaisee, nykyään jonneilla on jo tapana näytellä menestynyttä jotta  saa paremman startin tässä vääristyvässä mailmassa. Tosian valehtelemista en suosittele, kun itselle iänkin huijaaminen on semmoinnen turn off.

Muuten jos joku tietää  mistä taloon  saa lukutoukan,  niin vinkatkaahan , koska itse luullakseni etsin naisoletettua joka ei tiedä kaipaavansa miesetä / kämppistä, iltakahviseuraa tai auton korjaajaa. Se vaan että jos erotiikkaa haluaa, niin  itse pidän aikalailla hoikista naisista.

Tiedänpä itseni ikäisen  rauhallisen introvertti naisen joka asuu miesystävänsä kanssa samassa pihapiirissä mutta molemmilla oma vuokra asuntonsa,  ei kaikki halua koskaan muuttaa samaan asuntoon, vaan  tarvitsee sen oman tilan ja rauhan.

Vierailija
89/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä:  Helsingissä käyt uimahallissa Yrjönkadun tai Itäkeskuksen uimalleissa ahkerasti. Itis ti ja pe suosittuja tapaamisiltoja.

Vierailija
90/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki mieskokemukser on olleet ujojen ja/tai introverttien kanssa. En voi sietää sellaisia rasittavia ylisosiaalisia naistennaurattajia. Olen itsekin rauhallinen. 

Nämä introvertti miehet ovat löytäneet minut mm. yhteisten kavereiden kautta yliopistosta tai tinderistä. 

Tsemppiä, kuulostat kivalta mieheltä! 

Vierailija
91/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, Aloittaja kuin minä mutta nuorempi, itse nyt M43 Introvertti ja ihmiset varsinkin tuntemattomat jopa pelottaa, tai ei muutevaan tunnut oikealta jutella.  Itselle katsekontakti on vaikea, vaikka se olisi varmasti tärkeää jos ihmiseen haluaa tutustua oikeasti, tai luottaa.

Reflektoit omaa elämääsi niin järkevästi että kyllä sinulle hyvä nainen vielä löytyy.

Vierailija
92/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55 ja 151/88. Ihan hyvän näköiseksi on sanottu.

Vähän liian muodokas minun makuun. 

Ap

Erakolla ei pitäisi olla varaa nirsoilla noin pienistä asioista. Taitaakin todellinen syy parisuhteettomuuteesi olla ihan muu kuin ujous. 

Olen erakko ja ujo, sen takiako minun pitäisi ottaa huono nainen? Miksi naiset saa valita kumppanin mutta mies ei saa?

Jos joskus seurustelen niin sen kumppanin pitää olla kaunis ja hyvä.

Ap

Sun persoona saa koko ajan pelottavampia piirteitä mitä enemmän kirjoitat. Oletko ihan vakavissasi?? 

Olen vakavissani ja anteeksi jos p

Heh,ap, se 55v. Talipallo vaan kiusaa sua, kun et ollut hänestä vaikuttunut😅 yrittää provota😘

Vierailija
93/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmasti seuraa ja naisystävän esim näin: pidä itsesi puhtaana eli käy suihkussa ja pese vaatteesi tarpeeksi usein. Pidä myös hiukset siistinä äläkä kasvat turopartaa, siisti huoliteltu parta on ok. Pidä myös koti siistinä ja puhtaana, tyyli on toissijainen itsessä ja kodissa . Omalla tyylillä löydät samanhenkisen seuran paremmin. 

Kun tapaa jonkun , töissä, harrastuksessa tai muussa tilanteessa mikä ei ole treffi, voit ihan alkuun ( ainakin melko alkuun)kertoa olevasi ujo, koska  heillä on se hyvä puoli että ujo ovat usein hyviä kuuntelijoita. Kun kaikki rakastaa puhua itsestään niin kuuntelu on katoava taito. 

Kun tunnelma alkaa sinun mielestäsi muuttua vaivaantuneeksi, vilkaise kello ja sano että ai se on noin paljon, pitää lähtee. Oli mielenkiintoista jutella . Ehkä se siitä lähtee rullaaman

Vierailija
94/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. Eikä se nyt tarkoita hääkellojen soittoa, jos juttelee jonkun kanssa. Tarkoitan että turha kasata liikaa paineita itelleen heti alkuun, siinä vaan lamaantuu.

joku uusi harrastus voisi olla hyvä? Esim. Suunnistus? Seurakunnan ruokajakelu työ tms? 

silloin tapaisi ihmisiä mutta sellaisessa kiireisessä tilanteessa, niin ei olisi kenelläkään aikaa ihmetellä sinua eikä sinulla muita ihmisiä.

selvästi tuo treffeilläkäynti on kompastuskivi. Älä siis käy ensitreffeillä, kun voit tavata hänet muuten?

Vierailija
95/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä, itseäni ahdistaisi jos joku ilmoittelisi olevansa pariskuntana kotini lähellä minua odottamassa kaiken kivan merkeissä.🤦

Jos on parisuhteet mennyt pieleen tai niitä ei ole, se ei ole avoin kutsu kaikille urpåille

Vierailija
96/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se oli hyvinkin painostavaa, onneksi he tai "se" ei tiennyt tarkkaa asuinpaikkaani, mutta hän kertoi mihin olivat miehensäkanssa  yöksi pysähtyneet, ja  kaipasivat kolmatta  joukkoon,

Heterona ja yhdenillan pelkoisena oli tavallaan järkyttävääkin. Kohteliaasti kieltäydyin ja kerroin että ei ollut se mitä etsin ja jos en saa mitä etsin olen sitten ihan ilman.

Vierailija
97/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit parisuhteen, jos viihdyt mieluiten yksin? Parisuhteessa sun täytyis viettää aikaa sen toisen ihmisen kanssa. 

En välttämättä halua parisuhdetta, olen avoin suhteelle. Ehkä etäsuhde sopisi minulle. Sellainen suhde missä nähdään vaikka kerta viikkoon ja muutenkin aika vapaa meno olisi suhteessa. 

Ap

Sun täytyis jossain jotenkin tutustua ihmisiin. Tarviit jonkun harrastuksen, jonka kautta löydät intorvertteja naisia. Lukupiirit? 

Vierailija
98/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ok cupidiin, siellä muutkin introvertit nörtit on. Täytä siellä profiili, laita hyvät kuvat ja vastaa kysymyksiin. Selaa naisten profiileja (näyttää kysymysten perusteella samanlaisia) ja aloita kirjoittelu profiilistekstin perusteella kiinnostaville. 

Vierailija
99/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ujo introvertti tekee jollain parisuhteella kun viihtyy kuitenkin parhaiten yksin.

Vierailija
100/104 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä heti nuo 'en ole tarpeeksi hyvätuloinen' ruikutukset. Ja muista, et saa takertua pakkomielteisesti siihen ensimmäiseen deittiisi. Se on pelottavaa. 

En ole AP, mutta minä muutuin heti vähemmän kiinnostavaksi naisten mielestä kun sain mielenterveyteni kuriin ja lakkasin angstaamasta tuloista sun muusta. Terveenä en kiinnosta ketään. 

Sullon vanhat väärät piirit. Täynnä jänniksiä. Pitäis tutustua vakaampiin tyyppeihin. 

Vaikeeta, kun itse muuttuu, niin jää henkisesti yksin, vaikka muuttuis parempaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme