Kertokaa miten ujo ja introvertti mies voi saada parisuhteen?
Ohje että iske nainen ei toimi koska en uskalla jutella ihmisille ja en uskalla lähestyä muita ihmisiä. En käy oikein missään muualla ku töissä ja kaupassa. Introverttina olen mieluummin yksin.
Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.
En ole tarpeeksi komea ja hyvätuloinen että naiset minua lähestyisi.
M32
Kommentit (104)
Internet, ever heard?
Onkos Suomi24 deitti vielä olemassa?
Onkos y-laudalla vielä deittipalstaa?
Netti täynnä kaltaisiasi naisia... Mutta vinkkinä vaan, käytä tota "sos.pelkoa", älä ujoutta.
Kertokaa aloittajalle myös, mitä järkeä ujon ja introvertin miehen on edes tavoitella parisuhdetta, kun olisi koko ajan heikoilla parisuhteen normaaleissa vuorovaikutustilanteissa.
Eri
Miehen kiinnostavuuden kolme kulmakiveä:
Supliikkitaidot > Ulkonäkö > Koulutus/tulotaso
Ylipainoinen perusjantterikin voi saada seuraa, jos osaa puhua ja naurattaa. Tuppisuu dippainssi ei välttämättä.
No ei ainakaan esittämällä jotain hamesankaria tai olemalla voimakkaasti päihtynyt uhoaja.
Ap ei ole ujo introvertti, vaan sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä erakko. Introverttiys ei tarkoita sitä, ettei uskalla puhua ihmisille. Itse asiassa introvertti voi olla hyvinkin sosiaalinen.
"Olen joo tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita koska en ole tottunut niihin.". Jos tuo häiritsee sinua, kannattaa alkaa totuttaa itseään. Ihan pikkuhiljaa hankkiudut toinen toistaan pelottavampiin tilanteisiin. Aloita jostain vain vähän pelottavasta tai esim. sellaisesta, josta yleensä kieltäydyt ihan tavan vuoksi. Itse aloitin ihan siitä, että aloin mennä työkavereiden kanssa yhdessä kahvitauolle.
Vierailija kirjoitti:
Jätä heti nuo 'en ole tarpeeksi hyvätuloinen' ruikutukset. Ja muista, et saa takertua pakkomielteisesti siihen ensimmäiseen deittiisi. Se on pelottavaa.
Näin on, sellainen 50 ehdokasta on kokemattoman hyvä käydä läpi ja pisteyttää eri ominaisuuksien suhteen
Minä voin lähteä sun kanssa treffeille. Olen kyllä 42 v. Mutta olen mukava ja melko puhelias. Olen itse entinen ujo ja sulkeutunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sosiaalinen ahdistus on päässyt tuohon pisteeseen, oman pään hoidattamisesta kannattaa aloittaa.
Ehkä pitäisi mutta en kehtaa hakea apua. Työterveyteen jos menen sanomaan että pelkään sosiaalisia tilanteita aika paljon niin lääkäri varmaan nauraa mulle päin näköä.
Sinällään tää häiritsee elämää etten voi käydä paikoissa missä on muita ihmisiä. Työpaikalla ja kaupassa taas pystyn käymään.
Ap
Tuossahan tuli aika paljon tietoa jo. Et pysty käymään muualla kuin töissä ja kaupassa ja pelkäät, että sinulle vuorovaikutustilanteissa nauretaan. Listaat huolella itsellesi, millä kaikilla tavoin oireesi rajoittavat elämääsi ja mitä kaikkea sinulta jää tekemättä niiden takia. Sitten muistiinpanojen tukemana työterveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit parisuhteen, jos viihdyt mieluiten yksin? Parisuhteessa sun täytyis viettää aikaa sen toisen ihmisen kanssa.
En välttämättä halua parisuhdetta, olen avoin suhteelle. Ehkä etäsuhde sopisi minulle. Sellainen suhde missä nähdään vaikka kerta viikkoon ja muutenkin aika vapaa meno olisi suhteessa.
Ap
Harva nainen on valmis olemaan maksullisen naisen roolissa ilman sitä maksua. Ehkä joku samoista sosiaalisista ongelmista kärsivä vela? Mene velojen foorumille.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin lähteä sun kanssa treffeille. Olen kyllä 42 v. Mutta olen mukava ja melko puhelias. Olen itse entinen ujo ja sulkeutunut ihminen.
Olen siis nainen jos en tullut maininneeksi👍
Vierailija kirjoitti:
Oot aika vanha olemaan noin estynyt. Terapia voisi olla ensimmäinen etappi pariutumisessa.
Nuorempana en ollut tälläinen vaan olen vähän kuin poteroitunut omiin oloihini. Olen varmaan 5 vuotta elänyt erakkona käyden vain töissä ja kaupassa. Sosiaaliset tilanteet minua nykyään jännittää sekä pelottaa. Itsetuntoni on myös tosi alhaalla ja pidän itseäni aikalailla huonona ihmisenä.
Miten terapiaan pääsee?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Internet, ever heard?
Onkos Suomi24 deitti vielä olemassa?
Onkos y-laudalla vielä deittipalstaa?
Netti täynnä kaltaisiasi naisia... Mutta vinkkinä vaan, käytä tota "sos.pelkoa", älä ujoutta.
Ylilaudan deittipalsta on vaan miesten väliseen deittailuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit parisuhteen, jos viihdyt mieluiten yksin? Parisuhteessa sun täytyis viettää aikaa sen toisen ihmisen kanssa.
Ei tuo edes ole se paha osuus.. Pahin on se, kun odotetaan että pitäisi sulautua toisen kaveripiiriin ja pitää olla kaikissa mahdollisissa istujaisissa ja ristijäisissä edustamassa.
Siksi kannattaakin etsiä toinen ujo introvertti, jolla ei ole (isoa) kaveripiiriä. Sitten voi vaan elää rauhassa loppuelämä kahdestaan jossain korvessa.
Niin, mistä sen toisen ujon introvertin löytää? Ei aavistustakaan, koska me emme liiku ihmisten ilmoilla emmekä uskalla ottaa kontaktia.
- ikisinkku introverttinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nainen jos en tullut maininneeksi👍
Johan ne puumatkin lopulta heräsi. Varo näitä naisia, ne imasee sulta siemenperunatkin
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa aloittajalle myös, mitä järkeä ujon ja introvertin miehen on edes tavoitella parisuhdetta, kun olisi koko ajan heikoilla parisuhteen normaaleissa vuorovaikutustilanteissa.
Eri
No ehkäpä sitä ei pidä yrittääkään pariutua jonkun jyrämäisen pirttihirmun kanssa (jolla ne normaalit parisuhteen normaalit vuorovaikutustaidot haussa onkin) vaan katsella kumppania toisesta samankaltaisesta eli naisesta joka myöskin on ujo ja introvertti. Kaksi hiljaisempaa ja rauhallisempaa on muutenkin mahtava mätsi kun kummallakin on tilaa olla oma itsensä ja tulee silti kuulluksi ja nähdyksi.
Eihän se ujous tai introverttiys edes sitä meinaa, että olisi jotenkin sosiaalisesti kyvytön tai ei ymmärtäisi ihmissuhteista mitään. Ei edes kaikki ujot ole automaattisesti introja eikä introt ujoja.
Kantsii katsella sellaista ihmisistä jonka luonteenpiirteet on jo lähtökohtaisesti riittävän samankaltaiset ja että elämässä on tietynlainen samantahtisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aika vanha olemaan noin estynyt. Terapia voisi olla ensimmäinen etappi pariutumisessa.
Nuorempana en ollut tälläinen vaan olen vähän kuin poteroitunut omiin oloihini. Olen varmaan 5 vuotta elänyt erakkona käyden vain töissä ja kaupassa. Sosiaaliset tilanteet minua nykyään jännittää sekä pelottaa. Itsetuntoni on myös tosi alhaalla ja pidän itseäni aikalailla huonona ihmisenä.
Miten terapiaan pääsee?
Ap
Sori, mut ei sulla taida olla pienintäkään mahdollisuutta naisystävään. Jos omatoimisuutesi on tuota tasoa, se pienikin mahdollisuuden muru on mennyttä.
Pärjäile. Ei erakkona eläminen ole välttämättä yhtään hullumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se etten uskalla lähteä treffeille ja muutenkin jännittäisi tosi paljon lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa viettämään aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen kiinnostavuuden kolme kulmakiveä:
Supliikkitaidot > Ulkonäkö > Koulutus/tulotaso
Ylipainoinen perusjantterikin voi saada seuraa, jos osaa puhua ja naurattaa. Tuppisuu dippainssi ei välttämättä.
Näin on, ylipainoiselle supliikkijantterille muut sopii täydellisesti sellainen kurvikas isotissinen ja mahtiperseinen vähän bimbo blondi.
Ei ujous tai introverttius ole mikään sairaus. Ujot ja introvertit on yhtä paljon parisuhteissa kuin muutkin. Nyt vähän ryhtiä ja lopetat ruikuttamisen.