Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja muutama päivä siittä exä suoltaa viestejään, kuinka on löytänyt uuden, kauniin naisen

Vierailija
06.01.2024 |

Ero tuli muutama päivä sitten erään riidan seurauksena, mistä vastapuolen törppöilyt yritettiin sysätä minun päälle ja minusta yritettiin tehdä syntipukki. Yhtäkaikki ero tuosta ihmisestä on varmasti oikea vaihtoehto, mutta nyt olen saanut useampikin viestejä, kuinka hänellä on nyt uusi kaunis nainen, jonka kanssa on lähdössä saunaan sun muuta. Olen onnitellut uudesta parisuhteesta ja sanonut, että mulle ei enää tarvitse informoida hänen elämänsä käänteitä.

Ihmetyttää vain, että mistä tässä on kyse? Hän itse kun halusi minusta kuitenkin erota, vaikka olen toki tätä menoa katsellessa tullut aivan samaan lopputulokseen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin tyypillisen ilkeä nainen,en ihmettele että löysi kauniimman,ja luultavasti ymmärtäväisemmän kuin sinä olet.

Miten tuo on edes mahdollista jos tyypillinen nainen on ruma ja ilkeä eikä edes ymmärtäväinenkään? Noin nopeasti löysi epätyypillisen naisen, jota palstainkut ei ole löytänyt vuosienkaan netissä ruikuttamisen jälkeen. 😂

Höpö höpö. Ei kaikki naiset ole rumia ja ilkeitä. Vain yyhhoot ovat.

Vierailija
42/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan moisia mietit.

Laita vaan tyyppi estoon joka paikassa ja siirry eteenpäin. Hyvä kun pääsit eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sillä oikeasti on edes ketään. Tai ei ainakaan ole sinusta yli päässyt. Ei silloin tarvitse kehuskella sinulle aiheesta. Itse löysin noin vuoden päästä erosta uuden. Todella komean miehen ja exää reilusti nuoremman. En kehunut häntä exälle, lasten takia pitää häntä siis nähdä. Kerran sattui vastaan kun oltiin uuden kanssa liikkeellä ja näki hänet. Meni aika hiljaiseksi siinä. Itse hän lopulta löysi jonkun vielä itseäänkin vanhemman ylipainoisen naisen ja kuulemma ei ole edes onnellinen sen kanssa. Mutta kunhan joku pitää olla. Joo, karma kieltämättä kosti. 

Vierailija
44/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisiin kannata luottaa. Ne on luotu kulkemaan.

Vierailija
45/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin tyypillisen ilkeä nainen,en ihmettele että löysi kauniimman,ja luultavasti ymmärtäväisemmän kuin sinä olet.

Miten tuo on edes mahdollista jos tyypillinen nainen on ruma ja ilkeä eikä edes ymmärtäväinenkään? Noin nopeasti löysi epätyypillisen naisen, jota palstainkut ei ole löytänyt vuosienkaan netissä ruikuttamisen jälkeen. 😂

Höpö höpö. Ei kaikki naiset ole rumia ja ilkeitä. Vain yyhhoot ovat.

Panisit kuitenkin 😂

Vierailija
46/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miesystävä kohteli mua julmasti pitkään. Riideltiin viesteillä ja hän sanoi, ettei halua nähdä koskaan enää. Hyvä niin, itse olisin voinut ajatella vielä muutakin. Rakastin häntä, mutta parempi näin. Hän harrastaa henkistä väkivaltaa eikä ole mieleltään terve. Olen aivan loppu. 

Tuntui todella pahalta olla yksin yhtäkkiä joulu ja uusi vuosi, kun olin halunnut olla hänen kanssaan.  Lähdin erään tutun miehen luo, kun hän pyysi. Teki todella hyvää saada edes olla jonkun lähellä. En todellakaan kertonut kenellekään enkä varsinkaan exälle.

Halusin vaan kertoa,  että heikkona hetkenä sortuu vaikka mihin että saa ajatukset muualle. Eri asia on kertoa siitä muille.  Sillä tavalla en loukkaisi seuraa, jonka sain yllättäen kun kaipasin kuitenkin lähinnä exää.  Ei mua haitannut, että se mies tosi komea ja mukava ja parempi mulle kuin ex. En mä heti pysty mihinkään oikeaan enkä sovi hänen kanssaan sittenkään yhteen. Mut vähensi se kaipausta.

Vierailija
47/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-miesystävä kohteli mua julmasti pitkään. Riideltiin viesteillä ja hän sanoi, ettei halua nähdä koskaan enää. Hyvä niin, itse olisin voinut ajatella vielä muutakin. Rakastin häntä, mutta parempi näin. Hän harrastaa henkistä väkivaltaa eikä ole mieleltään terve. Olen aivan loppu. 

Tuntui todella pahalta olla yksin yhtäkkiä joulu ja uusi vuosi, kun olin halunnut olla hänen kanssaan.  Lähdin erään tutun miehen luo, kun hän pyysi. Teki todella hyvää saada edes olla jonkun lähellä. En todellakaan kertonut kenellekään enkä varsinkaan exälle.

Halusin vaan kertoa,  että heikkona hetkenä sortuu vaikka mihin että saa ajatukset muualle. Eri asia on kertoa siitä muille.  Sillä tavalla en loukkaisi seuraa, jonka sain yllättäen kun kaipasin kuitenkin lähinnä exää.  Ei mua haitannut, että se mies tosi komea ja mukava ja parempi mulle kuin ex. En mä heti pysty mihink

Miksi naiset jäävät tuolleen ikuisesti kiinni exiinsä? Just tuon takia miehet eivät pahemmin yyhhoo naisista välitä saati niitä halua. Mies haluaa olla se one and only, eikä olla jokin korvike mitä vertaillaan koko ajan johonkin ex ukkoon.

Vierailija
48/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole siitä teidän erosta päässyt yli. Jos olisi niin mitä se sulle niitä viestejä laittaa, olisi sen kauniin naisensa kanssa.

Vierailija
49/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan kertoa,  että heikkona hetkenä sortuu vaikka mihin että saa ajatukset muualle. Eri asia on kertoa siitä muille.  Sillä tavalla en loukkaisi seuraa, jonka sain yllättäen kun kaipasin kuitenkin lähinnä exää.  Ei mua haitannut, että se mies tosi komea ja mukav

No se mun ex oli mulle vuosia ainoa ja toivoin että olisi aina ollut. Mutta vähitellen hänestä tuli ediin aina uusia huonoja puolia:mustasukkaisuutta, välinpitämättömyyttä, valehtelua, henkistä väkivaltaa. 

Hyvä että suhde loppui, mutta ei siitä heti pääse yli. Em. seura ei myöskään halunnut musta mitään vakavaa.  Jonkun ajan päästä olen taas valmis uuteen, mutta se vie aikansa. Toivon että löytäisin lopulta jotain oikeaa ja hyvää, sen ainoan ja oikean. Muuten olen m7eluummin yksin. 

Vierailija
50/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan kertoa,  että heikkona hetkenä sortuu vaikka mihin että saa ajatukset muualle. Eri asia on kertoa siitä muille.  Sillä tavalla en loukkaisi seuraa, jonka sain yllättäen kun kaipasin kuitenkin lähinnä exää.  Ei mua haitannut, että se mies tosi komea ja mukav

Ne leimautuu iki ajoiksi vaikka kuitenkin jaksavat jauhaa miten kamala se exä oli ryyppäs,petti ,pieksi jne. Ehkä se on niillä geeneissä? Korostavat omaa hyvyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän