Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja muutama päivä siittä exä suoltaa viestejään, kuinka on löytänyt uuden, kauniin naisen

Vierailija
06.01.2024 |

Ero tuli muutama päivä sitten erään riidan seurauksena, mistä vastapuolen törppöilyt yritettiin sysätä minun päälle ja minusta yritettiin tehdä syntipukki. Yhtäkaikki ero tuosta ihmisestä on varmasti oikea vaihtoehto, mutta nyt olen saanut useampikin viestejä, kuinka hänellä on nyt uusi kaunis nainen, jonka kanssa on lähdössä saunaan sun muuta. Olen onnitellut uudesta parisuhteesta ja sanonut, että mulle ei enää tarvitse informoida hänen elämänsä käänteitä.

Ihmetyttää vain, että mistä tässä on kyse? Hän itse kun halusi minusta kuitenkin erota, vaikka olen toki tätä menoa katsellessa tullut aivan samaan lopputulokseen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä siittää uuden kauniin naisen...

Ok incel.

Vierailija
22/50 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi haluaa tietenkin tehdä sut mustasukkaiseksi.

Pelkän otsikon luettuani meinasin ehdottaa jotakuinkin samaa mitä olit jo tehnytkin. Nyt kun se ei tepsi, niin laita varotus ettet halua nyt ainakaan kuukauteen kuulla hänestä mitään. Jos se ei toimi, niin estät hänet.

Noinkohan hänellä edes mitään uutta kaunista naista on. Jos olisi, niin ei kai hänellä olisi silloin jatkuvasti aikaa viestitellä sinulle.

Öö mitä :D Suorilta estoon tietenkin.

No itse tykkään antaa ihmisille mahdollisuuden korjata toimintaansa ennen kuin lyön välit täysin poikki. Iän ja virheideni kautta olen oppinut, että liika ehdottomuus harvoin saa aikaan niitä tuloksia, joita haluaisin. 

Siksi tässäkin ehdotan ensin lievempää keinoa ja jos se ei toimi, niin sitten tyyppi estoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä..

Vierailija
24/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies :)

Vierailija
25/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaa tehdä sinut mustasukkaiseksi, että saisi sinut kerjäämään häntä takaisin. Jos hän aidosti olisi ihastunut ja rakastunut uudelleen, hän ei todellakaan viestittelisi sinulle yhtään mitään.

Vierailija
26/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkän otsikon luettuani meinasin ehdottaa jotakuinkin samaa mitä olit jo tehnytkin. Nyt kun se ei tepsi, niin laita varotus ettet halua nyt ainakaan kuukauteen kuulla hänestä mitään. Jos se ei toimi, niin estät hänet.

Noinkohan hänellä edes mitään uutta kaunista naista on. Jos olisi, niin ei kai hänellä olisi silloin jatkuvasti aikaa viestitellä sinulle.

No itse tykkään antaa ihmisille mahdollisuuden korjata toimintaansa ennen kuin lyön välit täysin poikki. Iän ja virheideni kautta olen oppinut, että liika ehdottomuus harvoin saa aikaan niitä tuloksia, joita haluaisin. 

Siksi tässäkin ehdotan ensin lievempää keinoa ja jos se ei toimi, niin sitten tyyppi

"When people show you who they are, believe them."

Vierailija
27/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain onnellinen ja unohda koko juttu. Mitäpä sitä analysoimaan enää. 

Vierailija
28/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette olleet yhdessä?

Exäni teki samaa. Oli (oikeasti) narsisti ja palasin hänen luokseen usein. Sairas dynamiikka siinä touhussa oli. 

Halusi osoittaa, että hän on niin mahtava, että löytää heti kenet haluaa. Hän on niin valloittava. Exäni teki juuri tuota ja nauroi perään kertoessaan erinomaisuudestaan.

Tosiasiahan on, että hänellä on heikko itsetunto ja haluaa sinulta reaktiota, kohotusta itsetunnolleen siitä, että sinä kärsit hänen vuokseen. 

Kun lähdin suhteesta, mies lähetteli minulle viestejä joissa kertoi saavansa sinä iltana kahta naista. Kertoi oikein yksityiskohtaiset suunnitelmat, miten päin aikoo näitä panna ja miten seksikkäitä naisia ovat. Sanoi voivansa laittaa kuvatkin näistä kaunottarista. Estin miehen ja seuraavasta aamusta alkaen hän sitten vainosikin minua ilmestyen itkien ja itsemurhalla uhkaillen, aina uuden ruusupuskan kanssa rukoillen minua takaisin, kotiini ja työpaikalle. Pakenin kerran jos toisenkin kotoa kellarin ovesta ja työpaikalta takakautta. Tätä kesti kunnes poliisi haki hänet kerran pois, kun oleskeli luvatta rappukäytävässä pois ollessani ja naapurit soittivat poliisit.

Vierailija
29/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on huonolla itsetunnolla varustettu hiiri. 

Vierailija
30/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle ystävällinen viesti että voitko jättää minut rauhaan ja kivat sulle.

Sitten ota puhelimestasi kohta estä henkilö.

Vierailija
31/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä narsisti. Onnittele, estä numero ja huokaise helpotuksesta. 

Jep, ainoastaan narsistia kiinnostaa kiusata toista jälkikäteen kehuskelemalla uusilla kumppaneilla.

Harmi vaan, että tämä uusi nainen on nyt joutunut narsistin kynsiin.

Vierailija
32/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli ero 20 vuoden liitosta, jonka jälkeen mies löysi uuden kahdessa viikossa. Paukkasi sen kanssa myös naimisiin heti kun meidän ero oli selvä.

Itselläni tuo on parin vuoden pohdiskelun jälkeen johtanut siihen, etten enää oikein usko parisuhteeseen ja parisuhderakkauteen. Jos minut voi korvata ensimmäinen vastaantulija, niin minkä ihmeen takia näkisin enää vaivaa parisuhteen eteen? Koko konsepti tuntuu valheelta, jota minulle on syötetty pikkutytöstä lähtien. En enää halua tuota. Äijät pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
33/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi tässäkin ehdotan ensin lievempää keinoa ja jos se ei toimi, niin sitten tyyppi

Mikä se tulos on mitä haet? Itse hakisin tuossa lähinnä mielenrauhaa ja sitä tulee parhaiten kun ihminen poistuu kokonaan elämästä. Jos nyt joka tapauksessa on erottu niin aivan turha nyt enää tuhlata energiaa johonkin ihmissuhdedraamaan. Ei todennäköisesti ollut oikein järkeä ennenkään eroa.

Vierailija
34/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies teki samoin. Kehuskeli uudella naisella ja kun on vihdoin kaikki hyvin. Kaveri vastas sille, että hienoa ja toivottavasti olet onnellinen vihdoin, koska itse löysin viimeinkin miehen, joka osaa asiansa miten tyydyttää nainen. Ehkä se on sit se ikäkysymys ja miehen kiinteä kroppa mikä sytyttää.

Sen exä sai raivarit. Tais kolahtaa omaan nilkaaan. Sitten kaveri vastas sille kerran vielä, että mitäs nyt raivoat, kun molemmat ollaan tyytyväisiä, niin keskity siihen uuteen, niin minäkin teen. Sit esti kaikkialta exänsä.

Vierailija
35/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin tyypillisen ilkeä nainen,en ihmettele että löysi kauniimman,ja luultavasti ymmärtäväisemmän kuin sinä olet.

Vierailija
36/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin tyypillisen ilkeä nainen,en ihmettele että löysi kauniimman,ja luultavasti ymmärtäväisemmän kuin sinä olet.

Miten tuo on edes mahdollista jos tyypillinen nainen on ruma ja ilkeä eikä edes ymmärtäväinenkään? Noin nopeasti löysi epätyypillisen naisen, jota palstainkut ei ole löytänyt vuosienkaan netissä ruikuttamisen jälkeen. 😂

Vierailija
37/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi.

itse en ole ollut exään ja mukuloihin missään yhteydessä 4 vuoteen.

Miksi pitäisi? Periaatteen miehenä silloin kun selkä kääntyy niin se kääntyy lopullisesti.

Ihmeellistä menneisyydessä elämistä.

Vierailija
38/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämmöistä aloituksen tason debiiliyttä ole tässä maailmassa. Edes pahimmissa wt-amispiireissä.

Vierailija
39/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset osanottosi ja mainitse, että olet itsekin jo treffaillut ja löytänyt kivaa seuraa itsellesi. Luulisi rauhoittuvan.

Vierailija
40/50 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin pitävät jo suhteessa ollessaan varalla muita lähteitä ja ottavat ne käyttöön kun suhteessa ei saa enää ihailua. Ole onnellinen kun pääsit eroon riittävän varhain ennen lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä