kuinka geisha kuulia käytetään?
olen ostanut kuulat jo, mutta ongelmana on niiden käyttö.. pysyvät kyllä sisällä todella hyvin-jouduin pinnistelemään niitä ulos, mutta mitä niiden kanssa pitäisi tehdä-puristella niitä lihaksilla? vai miten? vinkkejä kaivataan!!
Kommentit (9)
ja sitten yrität pinnistää ne ulos. Varo ettei tule kakka mukana.
Itse ne kuulat aktivoivat lihaksia voimistumaan. Pitää vaan liikkua ihan normaaleita askareita samalla tehden. Myös kävely (kaupungilla, kaupassa tms. asioilla) on hyväksi.
sisällä, mutta eivät syvällä, niin sitten vaeltavat hetkessä jonnekin " uumeniin" , josta niitä hädin tuskin sormin tavoittaa. Siksi kyllästyinkin kuuliin :/
Vaimolle ostin kun hän valitti että lihakset olivat veltostuneet usean synnytyksen jälkeen, on jopa pidättelyongelmia. Hän on myös yrittänyt treenata ilman niitä, mutta nissä on jotain joka häntä etoo eikä hän niitä suostu käyttämään - väittää ettei hänen ystävistäänkään kukaan sellaisia halua käyttää, kuulemma miesten fantasioita.
No, en minä oikein muuta pysty tekemään kun en niitä lihaksia hänen puolesta pysty treenaamaankaan :-/
Nuo narulenkilliset ovat varmaan niitä silikonisia megapalloja. Mulla on sellaiset (halkaisija ehkä nelisen senttiä, kaksi peräkkäin). Ei ne mitään treenaa, ja niitä saa tosiaan kiskoa ulos ihan tosissaan. Mutta esileikkinä ne tekevät mukavan panettavan fiiliksen...
Lantionpohjaa voi treenata ilman kuuliakin. Joogassa ja Pilateksessa on siihen sopivia liikkeitä. Kotona voi lihaksia opetella tunnistamaan ihan vain supistelemalla alapäätä. Periaatteessa pissan keskeytys on saman tapainen lihastyö. Siitä on hyvä aloittaa ja sitten jatkaa hakemalla lihaksia, jotka nousevat ylemmäs emättimessä. Sormi pimperossa auttaa tuntemaan, kun jotain tapahtuu. Myös " vaakasuunnassa" puristusta voi siirtää edestä taakse peräaukolle päin ja takaisin.
Ostin nämä 2 vuotta sitten seksimessuilta, nimeä en tiedä ja ovat kirkkaan siniset. Nyt taas tulee käytettyä melkein joka päivä.
en oikein pidä niistä, liian isot. Tosin, ehkä sitten synnytyksen jälkeen parempi aloittaa treenit niillä.
Laita ihan siihen suulle just ja just sisään, ni joudut tekeen hommia että pysyvät