Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä "kohteliaisuudet" voisivat jo kuolla pois

Vierailija
06.01.2024 |

Minä en tykkää yhtään siitä, että mun mies availee oven aina mulle. Tulee vaan vaivaantunut olo.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
102/107 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitäisi kuolla pois? Onko niin vaikea sanoa Kiitos, Anteeksi, avata ovea toiselle tms. Sitten kuitenkin ihaillaan ulkomailla kun siellä osataan käyttäytyä.

No kun se on kiusallista. Jää ikäänkuin kiitollisuuden velkaan. Lisäksi en ainakaan itse koe olevani niin "tärkeä" että mua tarvitsee tervehtiä tai avata ovia mulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa kaveri laittaa aina kommentin Kaunis! Sen voi lopettaa osittain. En halua jonkun kaverin toteavan näitä asioita, vaan kiinnittävän huomion henkisiin asioihin tai vaikka jonkun auttamiseen jos haluaa. Mitä se ulkomuoto siinä tekee. Nätti juu.

Siis mua on aina ärsyttänyt kun facessa joku naispuolinen laittaa kuvan itsestään ja ne kuvat on täynnä "kaunis"-kommentteja. Tulee mieleen että ihmiset vaan velvollisuudesta laittaa niitä, kun aina vaan se yksittäinen "kaunis". Sama nämä jotka laittaa puolituttujen fb kavereiden seinälle vaan "onnea" 

Vierailija
104/107 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitkään          ihmiset on liian töykeitä nykysin

Vierailija
105/107 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti muiden motoristien moikkailut... VIlkutella nyt jokaiselle vastaantulevalle urpolle niin kuin joku vähä-älyinen...

Vierailija
106/107 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa lipuntarkastaja sanoo "kiitos" jokaisen kohdalla lipun tarkastettuaan. Niin mikä on se asia mistä hän kiittää? 🤷 ihan kuin olisin tehnyt hänelle suurenkin palveluksen yhtä vaivaista lippua näyttämällä niin että ihan kiitollisia nyt ollaan! 😂

Oikeat vuorosanat lipuntarkastajalle olisivat:

"Hyvää päivää ja ANTEEKSI häiriö, valitettavasti joudumme tarkastamaan kaikkien matkaliput." Ja toimituksen jälkeen: "Lippusi on ok, ANTEEKSI että häiritsin!"

Vierailija
107/107 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kehuskelu ja nuorekkaaksi tai ikäistään nuoremman näköiseksi kehuskelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme