Mitkä "kohteliaisuudet" voisivat jo kuolla pois
Minä en tykkää yhtään siitä, että mun mies availee oven aina mulle. Tulee vaan vaivaantunut olo.
Kommentit (107)
"Hymyilisit enemmän kun sulla on niin kaunis hymy"
Minkä takia pitäisi hymyillä jos ei hymyilytä? Siksikö, että toisen olisi kivempi katsoa sinua? Ja jos joku ei hymyile sinut nähdessään, niin voisikohan siihen olla joku syy?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko ap miestä. Mun oma ei availe eikä pidä kädestä kävellessä.
Vaimo ei nuorena halunnut että pidän kädestä kiinni, hävetti julkiset hellyydenosoitukset.
Nyt valittaa kun en ota kädestä kiinni vaan teen kuten hän aikoinaan toivoi.
Hyvää huomenta on oksettava tapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassat vois lopettaa viikonloppujen ja pyhien toivottelun
Tuntuu näin yksinäiselle ihmiselle hyvältä kun edes he toivottelevat noita.
Sinä sen sanoit! - Itse monesti jätän menemättä itsepalvelukassalle. En siksi, että odottaisin jonkun erityisesti palvelevan minua vaan siksi, että edes joitain kertoja (0-x) viikon aikana joku sanoisi kasvokkain edes jotain. Tai jolle voisin itse sanoa jotain,
Aloittaja voisi mennä kirjastoon, aiva ilman saa lainata kirjan; Käytöksen kultainen opas! Tuntuu ihanalta kun palvelu ammatissa oleva fiksu ihminen minulle toivottaa hyvää päivän jatkoa ja minä vastaan että kiitos samoin. Kuinka monelle tuon kaltainen toivotus on ainoa kaunis mitä saa päivän aikana kuulla. Minun päiväni ainakin pelastanut monet kerrat. Ei uskoisi sen olevan itseltä pois, kohteliaisuus ja ystävällisyys.
Edustaminen.
Pitää mennä joihinkin kissanristiäisiin "edustamaan" perhettä tai yhteisöä. Siis olla vain paikalla ilman mitään muuta funktiota. Anoppini vaati meitä usein edustamaan juhliin tms. Vihasin olla statistina. Yhden vuoden teimme sitä, sitten sanoin, etten edusta kuin itseäni ja sitäkin silloin kuin haluan.
Jos naista kehutaan sanoilla komea/rehevä/verevä/punaposkinen, niin kovin moni ei sitä ota kehuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu pois sisätiloissa, kätellessä, ruokaillessa jne. Siis miksi? Mikä idea? Tälle säännöllisesti ei ole mitään järkevää perustelua.
Se, että pojilla on esim koulussa pipo sisällä päässä on koulujen suurin ongelma?
Miksi pipo pitää olla päässä sisällä? Onko siellä kylmä?
Se kuuluu asuun samalla tavalla kuin vaikka huivi, vyö tai korut. Pitäisikö kaikki asusteet kieltää?
"Menisin puolestasi vaikka sähkötuoliin."
Mielestäni hiukan yliampuvaa vaikka onhan se tavallaan romanttista. Olen tämän nyt pariin kertaan kuullut.
Jatkuvan kiitoksen hokeminen. siis jatkuvan. Eikö se jo kerran sanottu kun ruokaa tarjottiin?Joskus ovia availen no se tulee automaattisesti ainakin silloin jos joku on tulossa juuri melkein samaan aikaan ja vaikkapa kassien kera tai huomaan että olen hiukan edellä jotain ja mulla avaimet kourassa. Lakkia en kyllä käytä sisällä mitäköhän järkeä siinä on? haastattelutilanteessa tai lääkärissä tietysti otan hatun pois. kun olen sisätiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Tisseille puhuminen.
T. 75D
Miten voi puhua Kulmunille ja kaksi kappaletta kulmusia tuijottaa suoraan sieluun?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Teitittely!
Tuntemattomien sinuttelu. Liian tunkeilevaa, kun ei olla tuttuja. Joku hajurako sentään ihmisten kesken.
"Otan osaa" -lause, jonka jälkeen puhutaan ihan jostain muusta. Älkää sanoko Otan osaa, jos teitä ei oikeasti kiinnosta toisen ihmisen asiat.
Vierailija kirjoitti:
Tisseille puhuminen.
T. 75D
Itse olet ne tyrkylle laittanut ja avonaisessa paidassa niin, että tissivako näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Hattu pois sisätiloissa, kätellessä, ruokaillessa jne. Siis miksi? Mikä idea? Tälle säännöllisesti ei ole mitään järkevää perustelua.
Käytätkö muitakin ulkovaatteita sisällä? Mikä järkevä peruste on pitää sisällä hiostavia vaattekappaleita? Onko järki jäässä, kun hattua tai myssyä on pidettävä? Vai haluaako julistaa kuuluuko hattuv vai myssypuolueeseen 1700-luvun kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että pojilla on esim koulussa pipo sisällä päässä on koulujen suurin ongelma?
Miksi pipo pitää olla päässä sisällä? Onko siellä kylmä?
Miksi se pipo saa olla tyttöjen päässä sisällä?
Saati rätti! Kaikki päähineet kaikilta pois sisätiloissa sitten
Turhat kaunistelut miten läski kelpaa sellaisena kuin on tai että jokainen on kaunis ym. turha valehtelu.
Ulkonäön kehuminen tai ylipäänsä kommentointi mitenkään. Pinnallista ja ohjaa ulkonäkökeskeisyyteen.
Kakkoseen painaessa kysyä "sattuuko"! Totta hitos se sattuu.
Vaihdetaanko ap miestä. Mun oma ei availe eikä pidä kädestä kävellessä.